Skocz do zawartości

loker23

Pasjonat
  • Postów

    99
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O loker23

Osiągnięcia loker23

0

Reputacja

  1. no ja tez juz wiem ze czujnik mam do wymiany i sonde lambda...temp skakala mi wlasnie od tego bo jesli by dovhodzila do 105st (wskazanie na blacie) to ciecz by sie gotowala a tak to przewody sa w miare cieple i napewno takiej temp nie ma w obiegu jaka wskazuje czujnik..wymienie i dam znac czy sie poprawilo. pozdrawiam
  2. panowie mam podobny problem... autko tez mi sie grzeje gdy z trasy stane na swiatlach temp dochodzi do 100st a gdy tylko rusze temp spada do 90 i tak trzyma na trasie caly czas 90..dgy sie zatrzymam i zgasze a za 5 min. odpale silnik to znow na blacie mam 100 st i spada jak tylko rusze.... co jest?? mam tez problem z odpalaniem a mianowicie kiedy rano odpalam go to motor odpala bez problemu za pierwszym strzalem ale strasznie nim trzesie tak jakby chodzil na 3 garach.. czy to moze byc zwiazane z tym?? moze to czujnik?? Vag chyba tu nic nie da bo przeciez on zczytuje temp silnika z tegoz wlasnie czujnika i jesli czujnik na blacie pokazuje 90 to i na vagu bedzie 90...co to moze byc??
  3. ja mam taki sam problem z tym ze jak do podlacze pod vaga to jesli wegiel aktywny sie zalacza to silnik mi chodzi prawodlowo a jesli tylko wegiel aktywny sie wylaczy to silnik chodzi tak jakby na 3 garach i trzesie nim...mowiono mi ze moze czujnik temp walniety ale nie wiem jak go sprawdzic wiec chyba go wymienie ale watpliwa sprawa zeby to pomoglo...jak to jest z tym weglem aktywnym???? on ma sie zalaczac i wylaczac czy caly czas byc wlaczony??
  4. sprawdzilem vagiem 4.9 auto i doszedlem do wniosku ze jak mam wlaczony wegiel aktywny to mi samochod chodzi tak jak powinien ale w czasie jazdy on sie wylacza i wtedy szarpie i rozne rzeczy dziwne sie z nim dzieja... czy ten wegiel aktywny powinien sie wylaczac???? p.s. jak tu wrzucic jpga??
  5. no wlasnie szukalem i nic na ten temat nie znalazlem... a bynajmniej do polskiego vaga...
  6. ja mam vaga polskiego 2.5 da tym rade sprawdzic co jest temu samochodowi????
  7. kolektor nie sprawdzalem dodam tylko ze ten samochod tak jakby sie dusil czyms...trudno sie wkreca na obroty podczas jazdy ale kiedy stoi na miejscu to bez problemu do odciecia..traci sily pod obcizeniem..moze faktycznie to ten wegiel aktywny jest przyczyna...ale czy nie robilo by sie to samo na gazie?????????? bo na gazie mi chodzi idealnie...a Vagiem jak mam sprawdzic co mu jest i co sprawdzic????
  8. a jesli mam na blacie 90 stopni to jaka wartosc idzie na ECU?? i gdzie jest ten czujnik bo chce go wypiąć i zobaczyc jak bedzie rano chodzil ten samochod na zimnym...pompe paliwa raczej nie biore pod uwage ba pompa na zimnym i na cieplym silniku by nie dawala rady jesli miala by nie dawac...moze macie jakies foto gdzie ten czujnik sie znajduje ?? P.S. gaz mam sekwencyjny.
  9. po przelaczeniu na gaz silnik chodzi lala!! mowicie ze czujnik temp???a czemu tak?? co on ma do tego??i jak to sie dzieje ze przez niego na ssaniu zle mi silnik chodzi? dodam ze swiece i przewody wymienialem w ubiegle wakacje wiec mysle ze sa dobre jeszcze bo ja niezbyt duzo robie km-ów[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 08:57_________________________________________________ jak mam tego Vaga to jak sprawdzic czujnik temp????[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 08:57_________________________________________________nikomu juz nic do glowy nie przychiodzi??? co jest z tym samochodem?? :wallbash: :wallbash:
  10. mam taki problem jak w temacie... auto jak postoi przez noc na mrozie, odpale go to jakos dziwnie chodzi nie tak rownomiernie jak powinien tylko nierowno...a jesli ruszę zaraz po odpaleniu go to auto nie chce sie wkrecac w obrotya przez to nie ma sily....nie wiem co mu jest...kiedy zas samochod nagrzeje sie to chodzi bez problemu!! pomozcie mi dojsc co mu jest pozdrawiam
  11. wody to dolewam litr na 2 moze 3 miesiace a oleju to trudno mi powiedziec...ostatnio dolalem prawie litr a to kosztowna inwestycja i chcialbym sie jej pozbyc!! dymic to mi nie dymi samochod..wyciekow zadnyc tez nie mam silnik czysty i suchy jest a nie wiem co z nim jest bo olej dolewam i plyn chlodzacy rowniez...
  12. panowie mam problem z olejem i dolewaniem plynu chlodzacego... nigdzie nie zauwazylem wycieku zadnego z plynow a co jakis czas dolewam oleju i boryga do zbiornika..gdzie mi to ucieka?? pod korkiem nie mam bialej mazi, dzis czyscilem przepustnice i w przewodach zauwazylem nieznaczne objawy wlasnie tej mazi ale bylo jej bardzo malo..mieliscie podobny problem??? v prosze o pomoc!
  13. kurcze tylko ze ja w wakacje tj pol roku temu czyscilem wtryskiwacze i wymienialem wszystkie filtry a zbyt duzycz przebiegow to ja nie robie wiec tak szybko by siadly ???jutro podjade do gazownikow i zobaczymy co powiedza bo mam juz dosyc tego szarpania... niemile uczucie. ale dzieki za pomoc jakby komus jeszcze cos do glowy przyszlo to napiszcie . Pozdrawiam
  14. Centralke mam firmy ZENIT tak samo jak caly uklad elektroniczny ale jaki parownik to nie wiem reduktor mam firmy TOMASETTO. wczoraj sprawdzalem ustawienia w gazie i wszystko ok. to sie dzieje od niedawna. w ubiegla zime mialem wszystko ok. w wakacje wymienialem wszystkie filtry i czyszczony byl uklad wtryskowy. wiec nie wiem co to moze byc
  15. Witam. Panowie i Panie mam od niedawna problem ze swoja audi a mianowicie: mam gaz sekwencje firmy VALTEK czerwone wtryskiwacze. Odpalam silnik i czekam az sie nagrzeje czasem na postoju czasem podczas jazdy.. temp przelaczenia mam 30 stopni a wymuszenie czasowe to 300s. no ale kiedy tak sobie chodzi i dochodzi do przelaczenia na gaz to samochod mi gasnie. kiedy jednak przytrzymam go na wysokich obrotach to tak jakby palil na 3 gary co jest??podczas jazdy samochod traci moc i czuc nierowna prace na 3 cylindrach dodam ze kiedy tylko minie 45 stopni na silniku czyli jak sie wylaczy ssanie to samochod chodzi tak jak powinien i jest wszystko OK. Co to moze byc??? POMOCY.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...