Skocz do zawartości

murek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O murek

Osiągnięcia murek

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedz.Przeczytalem post z linku jaki mi podaleś i zauwazylem ze mam zamontowaną sonde taką samą jak kolega wesz82 o nr 058906265A.Czyli pasuje do mojego silnika.Tam problem po wymianie sondy zniknął a u mnie niestety nie.Świece,cewki i kable sprawdzilem i są ok.Przeplywomierz i czujnik temp.także :wallbash:Jeden z mechaników sugeruje mi wymiane sterownika-i tutaj dopiero zaczna sie chyba schody.Wymiana sterownika wiąze sie z wczytaniem immo a to podobno są duze koszta Ale tak jak radzisz,zrobimy log jeszcze z grupy 008.Moze to cos rozjasni.Pozdrawiam
  2. Apropo sondy-to wymienialem ją dwa razy i problem pozostawał.Więc wymiana poraz trzeci raczej nic nie da.Rzeczywiscie taka byla rada pierwszego mechanika.Nie wiem czy zwrócileś uwage na logi ale wedlug mnie to wali mi za duzo powietrza w stosunku do dawki paliwa?Zamiescilem tu tego loga poto aby ktoś spojrzał na to bardziej fachowym okiem.Takze juz ogupialem czy faktycznie sonda lub sterowanie nią ma wplyw na odpalanie czy tez nie?Spotkalem sie z różnymi wersjami więc już sam nie wiem. Najwazniejsza kwestia czy sonda steruje dawkowaniem powietrza i czy jest z tym jakoś powiązana?
  3. Sonde wymienialem tak jak napisalem powyzej i dalej to samo.
  4. Witam :hi:Prosze o analize loga.Log statyczny na zimnym silniku-wtedy wystepuje usterka.Mianowicie podczas odpalania silniczek zaskakuje normalnie jednak po chwili jakby cos go dławiło i zaczyna pracowac na dwa lub trzy gary(trzesie nim niemilosiernie)albo calkiem gasnie i potem nie mozna go odpalic.Po kilkukrotnym ponownym rozruchu zaskakuje ale tylko tak jak poprzednio napisalem(2-3 cylindry)Po paru minutach(3-4min)wszystko sie uspokaja i jest ok.Rece mi juz opadaja,bylem u paru mechanikow-diagnoza:silnik nie ma sprezania-zawory sie zacinaja lub popychacze sie zapiekly.No to posluchalem;glowica sprawdzona i popychacze zregenerowane.I dalej to samo. ;(Kupa kasy poszla w dym i nic. Vag wywala tylko dwa bledy: 2 Faults Found: 00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT 28-10 - Short to B+ - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent Oczywiscie sonda takze byla wymieniana :wallbas Ponizej zamieszczam log(zakonczony zostal jak praca silnika sie ustabilizowala) Moze jakis zyczliwy kolega cos rzeczowego poradzi :)Za wszelkie sugestie z gory dzieki. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f64564af70f8e32d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7768c7ad04c7bff1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f56b94c8891d63e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b1c842c0dc11044.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b28d475e8784a54e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d57c0564e943ef31.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cacd32f807a6f12a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa56830918bca78e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f8223fddfb0207b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d1d585b7809e33dc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/877e49d7b6e13630.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dccbbc9cc31f3dad.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd12fd5b71f8f7d1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/597cc7c2997f9df6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b35e08eab156c25d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c636e32d969e7e3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8880de7f307100c3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/075ab693146a72a7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a0457165ec246f0.html
  5. Witam. :hi:Ja też się pisze na ewentualne spotkanko.Pozdrawiam.
  6. Dzięki za odzew.Powiem inaczej:interesuje mnie jaki kolega ma czas na biegu jałowym,na zimnym silniku?Wymieniono u mnie rozrząd i po tym zaczeły sie problemy z uruchamianiem zimnego silnika.Tak jakby brakowalo paliwa.Poczytalem że po wymianie rozrzadu mogla rozlegulowac sie mapa wtrysku.Wszystkie inne podzespoły odpowiedzialne za rozruch są sprawne,także chyba tylko to pozostało
  7. Świece wymieniłem jak zaczął sie problem,a cewke tez sprawdzilem jest sprawna.
  8. Witam. :hi:Przeczytalem wiele wątków na ten temat ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi na mój problem.A mianowicie;podczas porannego odpalania jak i po dluzszym postoju tz.8 godz.i zalezy jeszcze jaka jest temp.na dworze ok.0sC odpalajac silnik zaskoczy ale pochwili gasnie.I tu zaczynaja sie problemy.Jak wyzej pisalem zalezy jaka jest temp.jak jest ponizej 2sC to mi gasnie jak jest wiecej to nie gasnie ale pracuje na trzech cylindrach.Jeszcze jest tak ze nieraz zapali normalnie i pracuje rowniutko ale jak troche przygazuje to albo sie lekko zadlawi albo calkowicie zgasnie.Jak juz sie zadlawi i chce go ponownie odpalic to nie chce zaskoczyc wogole.I tak pare razy az wkoncu zaskoczy i pracuje znowu na trzech cylindrach.Musi sie lekko zagrzac to wtedy jes ok.Jak pisalem wyzej;tj.jak zapali normalnie to musze odczekac jakies 2 min.i wtedy moge normalnie bez zadnych problemow odjechac.Nadmienie ze obroty stoja rowniutko na 900.Przeplywomiez wymieniony.Podlaczajac pod vaga wyskoczyly dwa bledy 16514-sonda lambda obwod(strona 1 czujnik1)brak osprzetu /nie zwiazany ze sprzetem,635-podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem,zwarcie do plusa.Wymienilem juz dwie sondy i blad powraca.Czy ta sonda ma rzeczywiscie wplyw na takie odpalanie czy poprostu mam zlozony problem;awaria sondy swoja droga i cos jeszcze wplywajacego na taki problem odpalania.Jezeli sonda ma wplyw to chyba musze dobrac sie do przekaznika i tam szukac przyczyny.Sprawdzilem sonde jest ok i kable od sondy do komputera.Mechanik twierdzil ze jak wymienie sonde i dokonam akceptacji to problem zniknie.Prosze o jakies sugestie;moze ktos mial taki problem.Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  9. Dzięki Doman 13 za zainteresowanie się moim problemem.Dzisiaj pogrzebalem jeszcze raz i znalazłem odpowiedż na moje pytanie.Koleś wpisał odpowiedni kod i to załatwilo sprawę.Nareszcie...Jak ktoś będzie potrzebował pomocy to chętnie pomogę.
  10. Witam.Mam następujący problem.Rozkodował mi się sterownik od klimy.Nie mam pojęcia jaki mam wpisac kod. :wallbash:Dodam że nr części jest 8DO820043D,następnie 5hb006500-11.Zakres kodowania od 00000 do 00127.A4 jest z 95 r.Z góry dziękuję za wszelką pomoc.Pozdrawiam
  11. Witam klubowiczów :hi:Pochodzę z Głogowa.Śmigam czarną a4 z silnikiem 1.8T.Mam ją ok.6miesięcy.Jak narazie spisuje się nieżle.Pomijając drobne choć uciążliwe usterki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...