Skocz do zawartości

Janek@4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Janek@4

Osiągnięcia Janek@4

0

Reputacja

  1. Janek@4

    Moja A4 B5

    Moja A4 rocznik 1998. Wyposażenie i ogólne info: - 4 x elektryczne szyby - 4 x poduszka powietrzna - klimatyzacj - centralny zamek z kluczyka - 2 x podłokietnik - silnik 1.8 125km - felgi zima fabryczne 15' lato 17' Mam już dłuższy czas audiczkę ale po nowym roku zaczynam coś w niej zmieniac. Już kupiłem nowe lampy tył i przód, przyciemnione szyby z tyłu, obwódki zegarów założone, nowe radio zakupione. Gwint już jest w planach jak i przemalowanie 17-nastek na inny kolor. Jak tylkobędę miał nowe fotki to wrzucę. Pozdrawiam tych którzy oglądają. <br /><br />
  2. Będą fotki wnętrza i szyb jak są przyciemnione jeszcze w tym tygodniu a może i wieczorem jak znajdę chwię. Będzie gleba tylko, że dopiero na wiosnę.
  3. Oto nasza audi. Mamy ją już od trzech lat w skład wyposażenia wchodzą: -4 x elektryczne szyby -klimatyzacja -4 x poduszka powietrzna -tempomat -centralny zamek z kluczyka -2 x podłokietnik -1.8 benzyna 125 km. -dzielona tylna kanapa Co zmieniłem do tej pory: -przyciemnione wszystkie szyby -felgi lato 17, 225x45x17 -ramki zegarów aluminiowe -zawieszenie wymienione całe na TRW -wiskoza plus czujniki temperatury A na wiosnę wymiana lamp przednich i tylnych: -pranie środka -wymiana przedniej szyby
  4. Spoko. Będę się zabierał w sobotę za zakładanie ringów na zegary to chcę od razu zrobić i to podświetlenie. A kolego jakie żarówki najlepiej zakupić i ile sztuk jeśli możesz podrzucić. Pozdrawiam
  5. Witam wszystkich. Mam pytanie i proszę o rady jak zmienić podświetlenie zegarów na białe w mojej Audi A4 B5 z 1998roku. Czytałem na różnych forach i w różnych artykułach ale każdy pisze co innego. Jedni piszą, że wystarczy wymienić tylko żarówki inni że całe tarcze. Więc jeśli koledzy możecie coś doradzić to z góry dzięki.
  6. Takie żarówki: http://allegro.pl/zarowki-24-led-ba15s-pozycja-stop-kierunek-i1557962258.html[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 09:47_________________________________________________Efekt jest naprawę zabójczy i podoba mi się bo wsadziłem je w przezroczyste lampy na tył i powoli nabiera wyglądu
  7. Witam, Przyjechały mi dzisiaj żarówki led do kierunkowskazów tył i pozycja/stop. Podłączyłem pozycję i stop różnica kolosalna niż zwykłe żarówki dwu włóknowe ale po podłączeniu żarówek żółtych w kierunkowskazach jest efekt spalonej żarówki i migają jak szalone. Gdy włączę awaryjne jest wszystko OK ale gdy tylko przełączę na lewy lub prawy kierunek to migają jak szalone. Jeśli ktoś może to niech coś poradzi. Pozdrawiam
  8. Właśnie wróciłem od mechanika i walną czujnik temperatury, podłączył go na krótko i wszystko działa a jak normalnie kostka podpięta to znowu lipa, już zakupiłem w zaprzyjaźnionym sklepie za 40zł o wartości 65zł (dobry rabat) Jutro będzie wymiana i wieczorem dam znać czy wszystko działa. Pozdro
  9. Też myślę o tej pompie ale nie chodzi mi wiatrak na drugim biegu jak już temperatura wzrośnie
  10. Właśnie wróciłem z trasy i już mnie szlak trafia. Przez pierwsze kilometry spoko 90 stopni ale gdy tylko zatrzymałem się na światłach zaczęła wzrastać temperatura do 100 stopni. Gdy ruszam i jadę to opada a gdy tylko zwalniam lub się zatrzymam to znowu to samo. Jutro pojadę do kumpla niech podepnie pod komputer i zobaczymy czy coś pokarze.
  11. Dzisiaj wsiądę i się przejadę to zobaczę czy ponownie rośnie temperatura. Wczoraj wymieniłem termostat i jak trochę pocisnąłem czyli jakieś 5000 obrotów to było ok do puki nie wyłączyłem silnika po ponownym odpaleniu już była tak jak pisałem wcześniej setka i ciężko jej było spaśc do 90 stopni
  12. Czyli jak najszybciej wymienic czy mogę jeszcze pojeździc? Pozdrawiam
  13. Przed wymianą termostatu było tylko nieraz po ponownym przekręceniu zapłonu ale nigdy podczas jazdy. Po wczorajszej wymianie termostatu temperatura wzrosła do ponad 100 gdy jechałem około 120 km/h zaczęła spadac ale gdy zwolniłem to się utrzymywała około 95 stopni
  14. Witam. Może ktoś wie co jest grane w mojej audi 1.8 125KM z 98r., temperatura mi wzrasta do 100 i ponad 100 stopni. Wymieniłem termostat bo myślałem, że to coś pomoże ale niestety nadal problem się utrzymuje. Jak by ktoś coś doradził to byłbym wdzięczny. Podobno jest jeszcze jakiś czujnik temperatury który nie kosztuje dużo a może pomóc a jeśli i to nie pomoże to podobno coś z pompą wody i co wy na to? Pozdrawiam[/b][/b]
  15. Spoko panowie. Właśnie czekałem na podpowiedzi i wiem czego nie kupowac a nad czym się zastanowic. Obniżyc jak pisałem dopiero wtedy będę mógł jak kupię drugie auto bo za dużo jazdy po lasach i różnych wertepach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...