Nickolodeon 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Witam, Od jakiegos czasu w mojej A4 na zakretach i przy predkosciach wiekszych od 90km/h odczuwalne sa delikatne drgania na kolach. Czy ktos spotkal sie z takim problemem? Dodatkowe informacje: -Kola wywazone -Opony roczne (od nowosci moje) 195/65 (cisnienie w oponach 2.0). -Geometria ustawiona -Przeguby raczej ok (brak niepokojacych dzwiekow przy skreconych kolach) Podejrzewam: -Jednak za niskie cisnienie w oponach -Luzy na wahaczach -Zamiane opon przy wywarzaniu (czy to mozliwe?) -Moze dyfer.? -lozyska raczej by buczaly...? Pozdrawiam Nickolodeon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 wydaje mi sie ze cos z zawieszeniem .... [tylko gdybam] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolodeon 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Myslisz, ze luz na wahaczach moze byc powodem drgania kola na zakretach? Mi wydaje sie kolo zawieszone na luznym wahaczu(ach) moze miec takie tendencje ale tez tylko gdybam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychuzzz Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Końcówki drążków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolodeon 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Koncowki drazkow raczej byloby slychac na nierownosciach ? Tutaj nie ma takiego problemu. Dlaczego zasugerowales koncowki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychuzzz Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Dlatego że jak miałem wyrobione w Astrze to przy 110km/h też czuć było drgania a nic nie stukało bo w drążku nie bardzo ma co stukać. Po jakimś czasie strach było przekraczać 100km/h bo ciężko było utrzymać kierownice. Mechanik od razu powiedział że końcówki. Wymieniłem i było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolodeon 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 W samym drazku nie, ale w koncowkach (czyli elemencie ktory posiada przegub) a i owszem. Faktycznie moze nie sa na tyle wyrobione ze stukaja a juz cos nie tak z utrzymaniem sztywnej pozycji....sprawdze dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się