Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Pasek klinowy?


BADU

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy nurtuje mnie co ile powinno sie wymienić takowy pasek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zwany normalny nie razrzadu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pasek klinowy-wielorowkowy nie ma reguły co ile się wymienia. wszystko zależy od jego stanu... pęknięcia garbów,wytarcie garbów,pęknięcia-rozwarstwienia gumy.

co do paska rozrzadu - oryginał 90tys km / zamienik 60tys km chodź Contitech wprowadził pasek wzmocniony i zapewnia funkcjonalnosc do 90tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najmocniej szanownego kolege przepraszam, ale chyba mam inną książke, bo w niej, dla silników z pompowtryskami między innymi AVF(czyli ten o który pyta kolega Badu) wymiana paska rozrządu przewidywana jest co 120 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu sie z kolega mgas zgadzam u mnie w książce 9oczywiście mówimy o rozrządzie tez jest 120 tyś,ale po wracając do mojego pytania o pasek zwykły/ to ni ma reguły po prostu trzeba go oglądać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie paska warto też sprawdzić stan sprzęgła alternatora, rolek - bo jak one przestaną się kręcić/rozsypią się to i nowy pasek momentalnie się zniszczy. Poza tym częstym sygnałem, że pasek się ślizga (jest już zniszczony lub coś nie tak z rolkami / kołem pasowym (sprzęgłem alternatora)) jest piszczenie np. przy maksymalnym skręcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...