Skocz do zawartości

carles

Pasjonat
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O carles

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Van
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia carles

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, czy ktoś z was spotkał się z tym, że ASO pomalowało mu felgę zamiast wymieniło ją na nową? Poniżej zdjęcie uszkodzonej felgi. ASO do którego oddałem auto powiedziało że felga zostanie spolerowana i pomalowana. Czy uważacie że taka opercja będzie trwała i jest możliwa? Czy mogę domagać się w tej sytuacji wymiany felgi na nową? Felga została przerysowana/uderzona przez auto które uderzyło w prawy tylny bok mojego pojazdu. Pozdrawiam,
  2. Cześć, uprzejmie proszę o analizę logów: Pacjent: VW Golf IV 1.9TDI 101km skrzynia manualna rok produkcji 2003 przebieg 220.000km kod silnika: AXR BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_225795.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_225796.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_225797.html STATYCZNE: Grupa 018: http://vaglog.pl/log_225791.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_225790.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_225789.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_225788.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_225787.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_225794.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_225793.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_225792.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_225786.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_225785.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_225784.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_225783.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_225782.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_225781.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_225780.html Ostatnio pokazał się błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 -
  3. Dzisiaj jeszcze raz rozmawialem z kumplem i zaaktualizowal informacje o ilosci oleju jaki dolewa od wymiany do wymiany czyli co 12-15tys km. On dolewa 2,5-3litry. Co moze byc przyczyna tak duzego zuzycia oleje. Olej to 5W40 pzdr
  4. A jak sprawa wyglada w AVG jak wyciagnac N75 w tym wlasnie silniku?
  5. dzięki za szybką odpowiedź. No właśnie auto jest przeganiane od m-c czasu i tak naprawdę od 2-3 miesięcy czuć że jest trochę mułowate. Jeśli z doładowaniem jest wszystko ok. To co spowodowało to że pojawił się błąd po wystąpieniu chwilowego notlaufa: Błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation Dodam że auto lubi sobie puścić małego czarnego dymka w okolicach 2200-2300obr. czyli wtedy kiedy jest odczuwalna praca turbiny. Olej bierze 1litr na 12-15.000km czyli od wymiany do wymiany. Kiedy kumpel był z nim mechanikiem jakiś rok temu to mówił mu że dołodowanie jest Ok, ale wylot tzn katalizator może być przytkany. Jak można to sprawdzić? Pozdrawiam,
  6. Witam serdecznie, dzisiaj zrobiłem mojemu koledze Logi w jego Audi A4 B5 Kombi silnik AVG 110km. Auto wydaje mi się trochę zamulone. Praca turbiny jest odczuwalna ok. 2200-2300obr. Auto naprawdę fajnie przyspiesza jak się wyłączy klimatyzacje. Logi (wykonane przy włączonej klimatyzacji) statyczne: Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 007) Log (4 - 013) Log (5 - 000) Log (6 - 018) Log (7 - 023) basic settings: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011) dynamiczne: Log (0 - 001) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011) Podczas wykonywania logów dynamicznych wyłączyła się turbina (taki notlauf) po sprawdzeniu błędów wyszło: Błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation Przed wykonywaniem logów nie było żadnych zapisanych błędów. Po własnej analizie wg tutka na na naszym forum nie zgadza mi się praca zaworu N75. Zestawiłem ze sobą te dwa wykresy VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM oraz http://img201.imageshack.us/img201/613/11bsus5.jpg Wtedy kiedy zawór jest w pozycji ON Duty cycle: powinno być 100% a kiedy OFF powinno być 0,00% a u mnie jest na odwrót? Czy tak może być? Proszę o sprawdzenie logów.
  7. a co takiego? Opiszesz swój problem? Pozdrawiam
  8. carles

    Wysokie spalanie

    Jaki koszt takiego wtrysku silnik CAGA z 2009 roku? Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
  9. carles

    Wysokie spalanie

    CAGA ma tak samo jak BRD piezoelektryki??? Wg mnie to jest.common rail i.zwykly prosty wtrysk do ktorego jest podawane paliwo.przez pompe. Tak jak w kazdym CR. Poprawcie mnie prosze jeslo sie myle. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
  10. Cześć, mój znajomy zapytał się Mnie ostatnio czy maska w Audi A4 z 2012 roku jest otwierana przy użyciu komputera tylko i jedynie w ASO? Kumpel znajomego opowiedział mu historię, że z kolei ktoś ta od niego z rodziny przyjechał takim nowym samochodem zza Odry i wyświetlił mu się komunikat o konieczności dolania oleju. Niestety okazało się że nie ma dostępu. Jest ale tylko do wlewu płynu do spryskiwaczy. Czy tak jest naprawdę? Pozdro
  11. no kur... jakaś paranoja z tymi wymianami pompek w BRD. Mi akurat przy przebiegu 260tyś nie chcieli wymienić dwóch pozostałych pompek który nigdy nie były wymieniane. A Ostatnia poleciała właśnie przy tym przebiegu. Auto było serwisowane oraz zjechało lawetą do ASO.... paranoja... jak zwykle POLSKA - są równi i równiejsi, a zrobiliby wymianę jak w VW bez patrzenia na poglądy polityczne oraz kolor skóry... Pozdrawiam
  12. jaki masz przebieg auto caly czas serwisowane? Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
  13. carles

    Pompowtryski - nume seryjny

    3000zł to bardzo wysoka cena. Gdzieś na forum ktoś kupił w salonie Seata za 1250zł/sztuka. Warto sprawdzić tą informację. Warto szukać, bo wydać 12tyś za wtryski 600wiązka i robocizna 600zł. W aucie 5letnim... Nigdy bym się nie zgodził. Pozdrawiam i wytrwałości z BRD. To fajne auto, ale silnik to naprawdę....
  14. carles

    Pompowtryski - nume seryjny

    tak potwierdzam kazdy wtrysk przynajmniej w BRD ma bardzo dlugi unikalny wielocyfrowy numer seryjny. nie kombinuj z przekladka bo w ASO maja wszystko i moga zakwestionowac jesli bedziesz chcial skorzystac z dobrej woli producenta na wymiane tych bardzo felernych piezo pompek ppzdrawiam Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...