Skocz do zawartości

Cyrkiel

Pasjonat
  • Postów

    158
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cyrkiel

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cyrkiel

0

Reputacja

  1. Tez sie wlasnie tego obawiam, ze nasze uosobienie nie zda egzaminu... No ale wiadomo nie mozna wrzucać wszystkich do jednego worka Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
  2. O kurczę, jeżeli to prawda to raczej zalanie naszego rynku tymi autami nam nie grozi...☺️ Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
  3. Cześć! Jak juz na pewno wiecie od dnia 29 maja mamy moiwosc rejestracji aut sprowadzonych z Anglii. Chciałem sie was zapytać co o tym sądzicie ?? Czy zaleje nas fala Anglików bądź czy moze auta tam tak drastycznie zdrożeją, ze nie bedzie sensu ich targać do kraju? Moze ktoś z szanownych kolegów orientuje sie w kosztach ubezpieczenia takiego autka u nas w Polsce ?? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
  4. Dzieki Marcinie za szybką wysyłkę!!! Jest mega !!!Pozdrawiam! Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
  5. Cześć Marcin Potrzebował bym olej do mojego gruchota Myślałem nad Motulem specyfic chyba, że może zaproponujesz cos innego... Oraz filtr powietrza, oleju i kabinowy... Auto to A4b5 2000r 1,9TDI na PD (AJM) Jak możesz podeślij cenki z wysyłką na priw. Zależy mi na czasie bo mam wyjazd Pozdrawiam!!!
  6. Tez tak myślałem, ze moze to przepływomierz? dzisiaj moze uda mi sie podmienić przepływke to dam znac...
  7. :hi: Panowie, od pewnego czasu zmagam się z brakiem mocy od samego dołu. Kiedyś autko ciągneło jak się należy, jednak ostatnio opada z sił. Jakieś pomysły może??? EGR wyczyszczony, przedwody od podciśnienia i nadciśnienia wymienione na nowe, dziury w dolocie nie znalazłem. Auto nie kopci, nie przepala oleju... Juz sam mam mętlik w głowie. Dzisiaj zrobiłem logi ale nie zabardzo się w nich łapię ( prosił bym o pomoc kogoś biegłego w tym temacię ) z góry dziękuję za wszelkie porady Logi statyczne MB VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi statyczne BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  8. Cześć Marcin! Potrzebował bym kompletny rozrząd wraz z pompą wody...tylko nie najtańszy badziew :wink: coś dobrego w przystępnej cenie Oraz klocki hamulcowe do Audi a4b5 AJM 2000r 1,9TDI:decayed: Podeślij mi proszę cenki jak by to wyglądało. Pozdrawiam:hi:
  9. Właśnie tego potrzebowałem? dzięki i pozdrawiam Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
  10. Witam :hi: Mam pytanie znajomy musi kupić sprzęgło hydrokinetyczne do swojej bomby:facepalm: tzn. Audi A6C5 2,5TDI automat:decayed: i teraz pytanie gdzie nie zadzwonię tam wszędzie pytają o numer sprzęgła a po numerze nadwozia mówią, że nie są w stanie tego odnaleźć. Czy któryś z kolegów miał może podobny przypadek??? ile takie NOWE sprzęgło może kosztować np. Luk'a bądź jakieś inne lepsze??
  11. Ok w końcu znalazłem chwilkę i zrzuciłem pokrywę teraz kolejne pytanie. Na co zwrócić uwagę pod pokrywą jak już mam ją zdjętą to może jeszcze coś sprawdzić co tam się dzieje??? ---------- Post dopisany 17-10-2013 at 06:39 ---------- Poprzedni post napisany 14-10-2013 at 20:10 ---------- ? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
  12. W trybie OFF ciśnienie spada (sztanga idzie na sam dół) N 75 osiąga 99,65% w trybie ON ciśnienie rośnie (sztanga zaciągnięta na maksa ) N 75 osiąga 00,0% Tak ma być A tutaj mam info z forum VW takie: Test turbiny i zaworu N75 dla TDI - N75 [LDR] zawór regulujący ciśnienie doładowania - DTC 00575. 1. diagnostykę rozpoczynamy od upewnienia się, iż Imm działa poprawnie oraz, że dynamika gazów spalinowych nie jest niczym zakłócona. 2. dokonujemy analizę grupy 011BS w próbie statycznej. ECU zwiększy obroty [w różnych zakresach - w zależności od typu silnika]. należy zwrócić uwagę na regularność ciśnień w poz. 3 oraz na poz. 4 - czyli działanie N75. zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 99,6%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 0%, ciśnienie w poz. 2 wzrasta i utrzymuje stałą wartość. - do prawidłowej oceny działania kierownic potrzebna jest obserwacja tzw. sztangi Co wy na to
  13. Mam AJM'a z 2000r przebieg coś około 230000km ( niem mam pojęcia ile cofnięty "podobno realny") ale jak narazie odpukać nie można narzekać a bujam sie nim już 1,5 roku Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
  14. Posiadam AJM'a z 2000r z ciężka nogą na pełen bak tylko po mieście robię około 750km a w trasie na pełnym baku zrobię około 200km więcej... Latam obecnie na kapciach 245/40/18 i mimo tego spalanie nie jest wielkie Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
×
×
  • Dodaj nową pozycję...