Skocz do zawartości

troudyl

Pasjonat
  • Postów

    190
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O troudyl

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia troudyl

0

Reputacja

  1. witam mam pytanie, chce zamienic radio concert2 + na nieoryginalne. Nowe radio ma wyjscie na 4 glosniki po 45 wat. jak to spiac w a4b6 z aktywnym tylem by nic nie uszkodzic, a jednoczesnie by to dzialalo?
  2. Witam, odgrzeje troche kotleta. Mam pytanie, jakiej mocy mniej wiecej idzie sygnal z radia concert2+ na tylny wzmacniacz? Pytam bo chcialbym wymienic radio na inne, ale nie ruszac tylnej instalacji. moje nowe radio bedzie miec okolo 4x45W. czy podpinajac wyjscie tylnych glosnikow z radia do wzmacniacza harman go spale? Czy raczej zagra?
  3. Witam, by nie zakładać kolejnego tematu. Posiadam radio concert 2+. Wcześniejszy własciciel przy nim grzebał po ucinał kilka kabli. W zielonej kostce (C) są na pin 6 i 12 żólte przewody ucięte, oraz znalazłem dwa żólte przewody luzem ( zakładam, że to sa te z kostki C) tylko jak rozpoznać który to + a który -. maja identyczny kolor. Druga kwestia w kablu antenowym jest żólty przewód też ucięty, gdzie powinien być podpiety? Pozdrawiam
  4. Mogłby ktoś podeslać pinout tego radia?
  5. Witam Posiadam seata exeo (bliżniak a4 b7) z oryginalnym radiem symphony/concert 2 din. Mam fabrycznie wyprowadzone gniazdo aux. Mam problem. Widać ze ktoś rezał przy radiu. gdzie jest podpięty aux? problem polega na tym, ze w gnieździe gra mi jedynie prawy kanał, lewego nie słychać, chciałbym sprawdzić czy w trakcie rezania ktoś nie zmienił nic w instalacji aux. Pozdrawiam
  6. Nie wiem jak w audi, ale w seatach termostat otwiera sie przy 82 *C info z etki , wiec wstawiajac termostat na nasza strefe klimatyczna 87*c będzie rozwiazaniem które rowiazuje problem, kolega z forum tutaj tak zrobił i problem ustąpił.
  7. Witam jest jakaś mapka jak do was na spoty dojechac? w okolicach wrocka mieszkam od niedawna i nie miałem jeszcze okazji pojawić się na spocie.
  8. Witam od niedawna mam też exeo z CAHA. Problem jak wyżej. powiedzcie mi proszę gdzie znajduje się termostat bo chciałbym go wymienić. Czy ktoś rozwiązała wyżej opisany problem? Pozdrawiam Grzegorz
  9. Witam Mam w swoim audi subwoofer ze wzmacniaczem harman. niestety spalił się. u mnie na końcu jest literka A, znalazłem od exeo (zamiasr 8e5 jes 3r0 reszta cyferek się zgadza) i literka na końcu jest D. znajomy mam identyczny wzmacniacz jak ja ale z literką D na końcu. moje pierwsze pytanie 1) czy wzmacniacz z exeo ( kontynuacja a4 b7) będzie pasował do mojej audi? 2) czym różnią się wersje wzmacniacza między A i D? ile jest wersji tego wzmacniacza? Pozdrawiam
  10. Witam. mam w moim avancie subwoofer harman concern 2. co w kodzie zmaczniacza oznaczaja te literki na konću? (znalazłem A i D, może sa jeszcze inne)
  11. Witam, wracam do was z kilkoma Informacjami. Na dniach zmieniłem rozrząd na nowy i poprosiłem chłopaków by sprawdzili mi luz na turbinie. Po wymianie rozrządu i ponownym przykręceniu tej samej turbiny auto ma jakby więcej mocy i nie zaobserwowałem by szarpało mi auto przy ruszaniu, a trochę we wrocku już w korkach stałem, cięzko stwierdzić by to było to, bo rozrzad mam nowy od 3 dni. Jak natrzaskam więcej kilometrów to dam znać czy u mnie ustąpiło.
  12. Zaślepienie egr nic nie dało... szukam dalej.
  13. Hmm to ja mam dokładnie odwrotnie, dopóki silnik zimny szarpania brak, jak silnik rozgrzany to szarpie. no ok ale zaślepienie egr nie zaszkodzi.
  14. Panowie ciekawostka, mi ostatnio przeładowała turbina wiec postanowiłem rozruszać sztangę za pomocą vaga ( za pomocą testu w BS) i przy okazji pobawiłęm się egr. Gdy sobie pracował egr, auto raz trzęsło raz nie, z turbiną było dość podobnie. Zastanawiam sie czy to akurat przypadek, czy może tu coś się dzieje. W weekend biorę się za zaślepienie egr, zobaczymy jaki do to efekt ( na pewno nie będzie rzygać olejem). Jak to u was wygląda? w załączniku wrzucam logi z BS egr i turbiny. niestety nie wiem jak się do tego odnieść. Będę wdzieczny jak ktoś rzuci na to okiem. LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  15. Witam. JA u siebie zacząłęm od wymiany poduszki pod skrzynią biegów jakiś rok temu gdy już szarpania były ( okazało się że była zerwana). Wstawiłem lemfordera, ale nie zauważyłem zmiany. Co do obiawów z klimą to mam coś takiego, ze gdy ją wyłączam to samochodem zabuja jakby obok szybko przejechała ciężarówka bardzo blisko. Ja rozrząd mam na 0 ( wcześniej było -1 ) ale nic to nie dało. U mnie objawy pojawiły się jakiś czas po wymianie serwa na inne ( od jakiejś mocniejszej a4). Mój mechanik mowił, że to serwo pasuje. Gdy będę miał dstep do kanału obejrze poduszki i te sruby pod silnikiem. Przy 1800 obrotów na luzie mam wrażenie, że silnik jakoś dziwnie wibruje i drży cała buda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...