Skocz do zawartości

przemek4net

Pasjonat
  • Postów

    962
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemek4net

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemek4net

5

Reputacja

  1. Witam, Na szrotach sprzedaja to pordzewiale i nie wiem czy nawet jezeli jest numer vw nabity to czy jest on czytelny... ... ma ktos moze pomysl jak takie jarzmo rozpoznac (ma ktos mozliwosc zmierzyc jego boki)? Na zdjeciach z aledrogo widac np "LUCAS" i jakies numery (pewnie numer katalogowy Lucasa) ale numeru 8E0xxx nie widac... Pozdrawiam, Przemek czy jednoznacznie po silniku moze mozna stwierdzic, ze to bedzie to jarzmo? typu... A4 B6 3.0TDI, A4B7 2.0TFSI 200ps itp?
  2. pewnie tak samo jak 280/288-> 312 i 320 -> 340cos... powiedzmy, ze poniewaz obecnie 90% tras auto jezdzi po miescie to kazda zmiana na wieksze to fanaberia Inaczej: czy na 100% na 320 wejda 16tki zwykle (nie wiem jakie ET... zwykle i na oko jak w passacie B5 mialem) widze, ze sa 2 pompy hamulcowe w etce... zakladam pesymistycznie, ze mam slabsza - czy nie ma pozniej problemu z wydajnoscia "slabszej" pompy? zwrotnica: nie sprawdzalem ale zakladam, ze jest ta sama niezaleznie od hamulcow w rozmiarze 280-320? pozdrawiam, Przemek
  3. warunek: kola 16tki musza zostac (mam opony lato + zima 16) mowisz o 320 czy tych 340cos? - wydaje mi sie, ze jak seryjne wytrzymaly i nie zawiodly przez 160tys km to moze 312 tez sie nadawac beda Przemek
  4. w temacie hamulców exeo to jest to samo co B6/7 wiem, (kody czescie zaczynajace sie od 8E0 ) dlatego watek zalozylem w b6/b7 ale admin/moderator przerzucil to do inne niemniej zakladam, ze zwykla typowa 16tka wchodzi bez problemu z hamulcami 312? Tarcze ktore mam teraz w tym aucie sa zjechane okrutnie ale przejechaly 160 tys i ogolnie auto w zwyklym uzytkowaniu nigdy na za slabe hamulce nie cierpialo (200 raczej czesto sie nie jezdzi)... jak mialem rownolegle passata b5 2.5v6tdi przedlift to w sumie exeo lepiej hamowalo co przypisywalem ogolnemu stanowi hamulcow (pyn, pompa itp)... jeszcze sie chwile polamie i albo kupie cos jak z linka + nowe klocki i moze nowe tarcze jak "super stan" okaze sie "super kicha" Czy wymieniajac zaciski na ze szrotu pokusilibyscie sie o jakas ich renowacje (gumki by plyn nie ciekl - czy tego rodzaju usterki w naturze nie wystepuja?) Pozdrawiam, Przemek
  5. Witam, rozchodzi sie o seata exeo ST(kombi fwd manual, zwykle zawieszenie) 2.0tdi cr 143ps czyli a4b7 hamulce zajechane (bede robil przod i tyl hurtem) Wg pomiaru "na oko" na przodzie mam tarcze chyba najmniejsze 280 jakie bylo (moze 288 - ciezko zmierzyc "metrem") Idea: zamiast kupowac pod serie zalozyc np 312 (do exeo szly zaleznie od motoru/opcji wyposazenia na przod 280, 288, 312 i 320 tyl: 245, 255 i 288) Wg etki zaleznie od tarcz byly oczywiscie rozne jarzma i korpusy Wiec np jakbym kupil takie cosik http://allegro.pl/hamulce-zaciski-audi-a4-b6-b7-3-0-v6-komplet-p-tyl-i5516723672.html czy cos poza ewentualnie klockami bym potrzebowal? Potencjalne problemy: wg Etki sa np 2 rodzaju 2sekcyjnych pomp hamulcowych: 200x130x55 oraz 200x130x70 (obie maja inna uszczelke pomiedzy wzmacniaczem sily hamowania a pompa ham) Jednym slowem hamulce roznia sie nie tylko tarczami, klockami i jarzmami Felgi: mam zwykle seryjne 16 alu (obstawiam, ze identyczne tez sa nawet w passacie B5 no awaryjnie w nim ich uzywalem) - przechodzic na 17tki nie chce... pasuja 16? Krotko: nie ma zadnych min w tej operacji swapu? Pozdrawiam, Przemek
  6. Poogladaj daty na plastilach ( lusterka, popielniczki, pokrywa silnika, lampy itp...wez najstarsza, odejmij np 3 tygodnie...jak miesci sie w cuglach to spoko .a jak noe to zdzwon do aso i zapytaj sie o cene zabieraka+pytanie a jaki masz (podasz vin i powiedza)
  7. Witam jest tak byl grzmot w drzwi kierowcy (mocne wgiecie, n miechow temu), drzwi sie cudem otwieraja i wszystko poza otwieraniem szyby (blokowala sie) dzialalo. Postanowilem naprawic otwieranie szyby... sciagnalem tapicerke i wypchnalem blachy (szyba w pelni nadal sie nie otwiera bo wzmocnienie w srodku jest skrzywione ale do polowy idzie) Efekt uboczny (nie bylo tego problemu)... nie mozna otworzyc klamka drzwi a dokladniej wtedy jak byl centralny zamkniety (gdy auto jest otwarte "klamka dziala") Dodatkowe dane: - przekrecajac kluczyk mechanicznie moge zamykac czy otwierac centralny (podobnie pilotem) - po zamknieciu auta (zaryglowaniu) i odblokowaniu (kluczykiem czy tez pilotem) klamka drzwi otworzyc nie moge (musze od srodka) *) - po (*) otwieranie klamka zaczyna dzialac - mysle ze to wazny fakt: przestalo dzialac domykanie szyb trzymaniem kluczyka w pozycji zamknietej...nie dziala takze domykanie szyb pilotem Jezeli to kwiestia "urwal ci sie pewnie kabelek w drzwiach" to prosze o porade... nie jest mi na reke auta teraz dawac na docelowa naprawe. Kostki wlozone dokladnie Pozdrawiam, Przemek auto to exeo ale to bez znaczenia (centralny, modul komfortu, mechaniczne elementy drzwi itp z b7)
  8. Naped pompy przez zabierak nie jest jako taki z gruntu wadliwy bo jest stosowany w wielu silnikach diesla i benzymach vw od kilkudziesieciu lat...on byl do d... wykonany w 2.0tdi pd i tyle..
  9. Sruby przy tulejach z gumami skreca na aucie stojacym juz kazdy kto nie jest idiota....
  10. To oczywiste ze z reklamacja markowych i oryginalnych wahaczy jest ciezko..te padaja po wielu latach a ustawowa odp sprzedawcy jest do 2lat:)... Po co sobie teorie dorabiac...komplet markowych wahaczy (nie jest to febi!) to koszt pewnie 1500pln (strzelam: qymienialem wiele lat temu)...za to spokoj na kolejne 100tys+ km...podobnie amory: tu sie zrobilem i kupilem kayaby po kiedys chyba 160pln szr...sachsy byly po ponad 2xtyle..po 60tys od wymiany te kayaby sa slabsze niz sachsy po 140tys w exeo...do auta wartego relnie pare tys zal jest wywalic 2kola z robota za zawias wiec idzie sie w budzet i kupuje sie g... z nadzieja ze 20tys wytrzyma ... Jak ktos duzo jezdzi i chce sie lata cieszyc...omijac tanioche szerokim lukiem
  11. Inna charakterystyka pracy cra moze przeklada sie na dluzsze zycie wadliwego rozwiazania przeniesionego do pierwszych cr-ow bezposrednio z pdka... Ale mowimy o autach co maja 150-200tys natluczone w duzejmierze na trasach...raczej do 300tys /10lat to wytrzymac nie musi a uwalenie silnika przez taka pier**le to i tak dyskwalifikacja. Mam akurat 2,0tdi cr z zabieraliem fabrycznie dluzszym (2010r) i przebiegiem 140+ ale i tak przy wymianie rozrzadu zagladne tam. Przemek
  12. Mi w passacie lemfy od wymiany wytrzymaly bez sladu zuzucia 80ty...oro trw padly przy okolo 220 Mozesz kupowac chinole i wymieniac je co rok czy dwa
  13. Jak nie mas czasu ro nie szukak wahaczy makuma makala tylko kup takie co wytrzymuja np 200tys jak lemfy czy trw i juz a nie zastanawiaj sie kto przylozy pieczatle na gw. Pewnie czas rozpatrywania reklamacji (patrz warunki gw)jest min 2tyg albo wiecej. Za montaz i demontaz nie zwroca wiec rozchodzi sie o reklamacje np banana makuka czy ms wartego 100pln?
  14. Wygoogluj sobie liste rzeczoznawxow motoryzacyjnych ministra ds transportu???... Jak ci taki napisze ze wahacz mial wade i dlatego sie skichral to masz ich w garsci... Dla prostych spraw sa e-sady (sprawy rozpatruja kilka miechow) - kosztami pozniej obciazaja skarb panstwa albo przegrana strone o ile pamietam....wydaje ci sie ze zyjemy na dzikim zachodzie (mam jedna sprawe w esadach wygrana/nic motoryzaxyjnego/)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...