Skocz do zawartości

Danek75

Pasjonat
  • Postów

    179
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Danek75

Informacje

  • Imię
    Danek
  • Miasto
    CG...

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

717 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Danek75

0

Reputacja

  1. Danek75

    Spociki Łódzkie

    W tym łódzkim zakątku to ktoś żyje? 🤔
  2. Danek75

    Spociki Łódzkie

    Siemano. Prośba do grupy łódzkiej.... Czy znajdzie się ktoś chętny i uczynny, aby podjechać do Wielunia, celem zakupu dolnej osłony silnika ( o ile po oględzinach - stan faktyczny będzie odpowiadał zdjęciom) a następnie wysłanie mi jej kurierem. Oczywiście pokryję wszystkie koszty (przejazd, wysyłka...itp ) oraz dorzucę na dobrą flaszkę. Bo jechać 250 km w jedną stronę po część, to z lekka mi się nie kalkuluje. Z góry dzięki za ewentualne zainteresowanie i pomoc. Więcej INFO na PRIV. ?
  3. Witam. U mnie ten błąd wywala od kilku dni. A stalo się to po tym, jak tydzien temu wymienilem EGR na nowy. Firma VALEO, więc żadna podróbka :-) No i po tygodniu od wymiany egr, zaczęło wywalac ten błąd. Z tym że raz znika, potem znowu się pojawia. Przelot 290000 km. Więc co teraz? Wymiana zaworu, spowodowala usterkę klap?
  4. Problem rozwiazany i może innym się ta informacja przyda W przypadku wystąpienia błędu czujnika ciśnienia klimatyzacji, dodatkowo może pojawić się błąd: 03020 LOCAL DATABUS2 - 012 ELECTRICAL FAULT CIRCUIT. Najpierw należy wymienić sam czujnik. Zamiast 8K0 959 126 (lub dodatkowo z literą "A") należy kupić 4H0959126 firmy HELLA. W przypadku kupna czujnika, który rózni się literą na końcu numeru (bądź jej brakiem) - klima włączy się tylko na chwilę i dalej nie bedzie działać. Trzeba mieć czujnik o dokładnie tym samym numerze co stary, bądź zastosować czujnik HELLA. Gdyby jednak klima nie zaskoczyła, to pozostaje sprawdzenie przejscia pomiedzy PINami (wtyka "C" pin nr 4, pin nr 2 we wtyczce przy czujniku) - jak to w tym temacie jest opisane. W ostatecznosci - wymiana sterownika klimatyzacji. Tylko wtedy rodzi się nowy problem. Sterownik klimy z inną literą na końcu numeru - nie pasuje, bo z reguły co najmniej dwie wtyczki nie pasują do sterownika. Inną kwestią jest to, ze jak juz kupimy używany sterownik z dokładnie takim samym numerem, to i tak nie bedzie działać, bo wyskakuje błąd 02095 - włączona aktywna ochrona komponentu (czy jakoś tak ) i wtedy taki sterownik mogą przekodować jedynie w autoryzowanym serwisie - oczywiscie za odpowiednią cenę U mnie klima juz działa, wiec problem rozwiązany
  5. Tak - za włączenie wentylatora odpowiada przekaźnik.
  6. Czyli jak na PINie nr 3 jest zasilanie, to w takim razie z pinu nr 2 pociagnąć przewód do MCE, tak? Podziękował Dodatkowe pytanie - po odpieciu kostki z czujnika i przy włączonym przycisku AC, na pinie nr 2 powinno byc jakieś napiecie, tak? Cos około 9V. czyli próbnik napięcia powinien się przynajmniej żarzyć. A skoro się nie żarzy, to oznacza przerwę w obwodzie?
  7. A PIN w kostce: 2 czy 3? Bo są dwie wersje w tym temacie.
  8. Które PINY z kostki czujnika cisnienia klimy trzeba ze soba zewrzeć lub z którego PINu z kostki przy czujniku (w końcu z 2 czy z 3)- pociągnąć kabel do wtyki pod kierownicą ? Bo mi też wywaliło dzisiaj błąd czujnika Dodam, ze przycisk AC się świeci, czynnik w ukłądzie wysokiego ciśnienia jest (cokolowiek to oznacza) a w ukł. niskiego ciśnienia - nie ma. No i czy jak podepnę "na krótko" PIN nr 2 (lub 3) z wtyką pod kierownica, to czy nie rozszczelni mi układu (jak tu komus wcześniej rozszczelniło sprężarke), jak coś zapchane będzie? I o jakie "C" chodzi, skoro na rysunku są same "A" ?
  9. Byłem u speca i w coś tam sprawdzał i powiedział, ze akurat w tym modelu kodowania się nie robi. Pomimo tego, że jest oddzielny komputer sterujacy ładowaniem. W VCDSie po podłączeniu - nie było dla tej wersji opcji kodowania.
  10. Wiadomo, że poziom naładowania akumulatora, pokazywany na wyświetlaczu radia, nie jest w pełni adekwatny do jego rzeczywistego naładowania, ale pojawił się problem. Z rana przy odpalaniu, na FISie wyświetliło komunikat, ze akumulator jest rozładowany i bedzie naładowany w trakcie jazdy - czyli standardowy komunikat, przy rozładowanym AKU. Ale... silnik odpalił od strzała i jak wszedłem w MENU, żeby sprawdzić poziom naładowania, to tam pokazywało 100%. 15 minut później zatrzymanie, zgaszenie silnika...itp. Po zatankowaniu odpalam silnik, nie pokazuje żadnego komunikatu o rozładowanej baterii, wchodzę znowu w MENU a tam pokazuje tylko 10% czyli definitywnie rozładowany - na to by wskazywało niby. Wiec pytanie brzmi: - jest jakis mały akumulatorek czy coś w tym rodzaju, co jest dodatkowo połączone w układzie zasilania, celem podtrzymywania napiecia w określonych celach, np: pamieć komputerów, ustawień...itp. - czy może nie ma nic takiego i coś w instalacji a ściślej w komputerze sterujacym ładowaniem akumulatora coś jest nie halo. Akumulator NOWY - ma niecałe 2 tygodnie.
  11. A poza tym - co ta naprawa pompy obejmuje, skoro kosztuje 600 zeta Imbus w ASO kosztuje niecałe 20 zł. Do tego mechanik weźmie ze 2 stówy za wymiane, bo "troche" trzeba rozebrać...
  12. Z tego co drążyłem temat, to w modelu z takimi zegarami i bez NAVI - jest niemożliwe. Ogólnie fura fajna Ile dałeś za tylne lampy?
  13. Niedoczytałem Jak masz produkcję po 19 października 2009 i wałek 100 mm, to olej temat
  14. Ja mam niecałe 120 tkm przelotu i też mam z końca 2009. Ale za miesiąc jak podejdzie wymiana oleju, to wymieniam imbus. Bo olej i tak z silnika trzeba zlać. I roboty jest od cholery. No i będę miał spokojną głowę na następne 100 tkm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...