Skocz do zawartości

adameksc

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adameksc

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adameksc

2

Reputacja

  1. wymieniałem czujnik kilkakrotnie, ponieważ nawet oryginalne czujniki padały co jakiś czas. Znajomy mechanik polecił, abym zamontował czujnik, który występuje jako zamiennik od Bosha. Czujnik po zamontowaniu oraz adaptacji pracuje bez zarzutu. Słyszałem już wielokrotnie, że oryginalne czujniki szybko padają...
  2. u mnie też pojawiał się ten dziwny objaw, szczególnie właśnie na rozgrzanym silniku. Po wymianie zestawu sprzęgła, dwumasy i wszystkich możliwych łożysk oraz nasmarowaniu wszystkiego co trzeba podczas składania - problemu trzeszczenia/skrzypienia, które miało miejsce podczas wduszania pedału sprzęgła już nie ma. Znikł także problem szarpania przy ruszaniu. Po nasmarowaniu tzw "łapy sprzęgła" problem ze skrzypieniem ustał i uważam to za przyczynę, wymiana wysprzęglika moim zdaniem ma niewielki sens. Mam za to nowy problem. Właśnie po wymianie sprzęgła i dwumasu +łożysk auto wpada w dziwne wibracje podczas dynamicznego przyspieszania np w okolicach 60-120km na 4 biegu. Czy ktoś może coś poradzić? Co ciekawe, sprzęgło i dwumas to były elementy fabryczne z logiem AUDI oraz logiem SACHS (co ponoć zdarza się rzadko). Sprzęgło po 160kkm było w super stanie - dwumas w tragicznym, Łożyska wymieniłem profilaktycznie. Przy okazji zmieniłem także imbus w pompie oleju, auto ma na blacie 160kkm, imbus miał co najwyżej ślady otarć powłoki na styku imbus-gniazdo. u mnie też pojawiał się ten dziwny objaw, szczególnie właśnie na rozgrzanym silniku. Po wymianie zestawu sprzęgła, dwumasy i wszystkich możliwych łożysk oraz nasmarowaniu wszystkiego co trzeba podczas składania - problemu trzeszczenia/skrzypienia, które miało miejsce podczas wduszania pedału sprzęgła już nie ma. Znikł także problem szarpania przy ruszaniu. Po nasmarowaniu tzw "łapy sprzęgła" problem ze skrzypieniem ustał i uważam to za przyczynę, wymiana wysprzęglika moim zdaniem ma niewielki sens. Mam za to nowy problem. Właśnie po wymianie sprzęgła i dwumasu +łożysk auto wpada w dziwne wibracje podczas dynamicznego przyspieszania np w okolicach 60-120km na 4 biegu. Czy ktoś może coś poradzić? Co ciekawe, sprzęgło i dwumas to były elementy fabryczne z logiem AUDI oraz logiem SACHS (co ponoć zdarza się rzadko). Sprzęgło po 160kkm było w super stanie - dwumas w tragicznym, Łożyska wymieniłem profilaktycznie. Przy okazji zmieniłem także imbus w pompie oleju, auto ma na blacie 160kkm, imbus miał co najwyżej ślady otarć powłoki na styku imbus-gniazdo.
  3. u mnie też pojawiał się ten dziwny objaw, szczególnie właśnie na rozgrzanym silniku. Po wymianie zestawu sprzęgła, dwumasy i wszystkich możliwych łożysk oraz nasmarowaniu wszystkiego co trzeba podczas składania - problem szarpania przy ruszaniu nie występuje. Zniknęło także trzeszczenie/skrzypienie, które miało miejsce podczas wduszania pedału sprzęgła. Mam za to nowy problem. Właśnie po wymianie sprzęgła i dwumasu +łożysk auto wpada w dziwne wibracje podczas dynamicznego przyspieszania np w okolicach 60-120km na 4 biegu. Czy ktoś może coś poradzić? Co ciekawe, sprzęgło i dwumas to były elementy fabryczne z logiem AUDI oraz logiem SACHS (co ponoć zdarza się rzadko). Sprzęgło po 160kkm było w super stanie - dwumas w tragicznym, Łożyska wymieniłem profilaktycznie. Po nasmarowaniu tzw "łapy sprzęgła" problem ze skrzypieniem ustał. Przy okazji zmieniłem także imbus w pompie oleju, auto ma na blacie 160kkm, imbus miał co najwyżej ślady otarć powłoki na styku imbus-gniazdo.
  4. Jestem juz po ogledzinach w ASO. Najprawdopodobnie wszystko zalatwimy juz po swietach. Na te chwile lampa,halogen,kratka zderzaka...sam zderzak i nadkole sa do wymiany. Zalatwilem zderzak z PDC (cena identyczna jak zwyklego bez pdc). Zastanawialem sie nad 2 czyjnikami pod zderzak ale cena 372zl za sztuke skutecznie mnie odstraszyla. Dostarcze swoje to mi je prysna i wrzuca w zderzak. Co do auta zastepczego na 99% bedzie to nowe A4 mimo innych informacji z ubezpieczalni - zobaczymy. Teraz tylko czekac.... ________________________________________________________________________ Autko oddane dziś do serwisu na "remont lewego przodu". Autko zastępcze odebrane. Miało być A4 ale wyszło finalnie miesięczne A3 Limousine Attraction S-Line (zewnętrzny) 1.4 TFSI S tronic 125KM - może i mało tych kucy ale mały wariat jest Łaaaadnie to to świeci wieczorem Jutro (19.04.2016) auto gotowe do odbioru z ASO Ciekaw jestem jak im się udało...... nooooooooo, to po przygodzie z tym A3 pewnie decyzja o montażu neonków się przybliżyła
  5. ja przełożyłem sam przełącznik, pasuje plug&play, to, że nie widać ikonki do składania - mi to nie przeszkadza, ważne, że wszystko działa ok
  6. Hej, ja to widzę tak: - co do auta zastępczego - z mocy prawa przysługuje Ci ono więc nie ma spiny, auto przysługuje na czas naprawy oczywiście. - zgłoś szkodę i poczekaj na wycenę, myślę, że będzie na tyle wysoka że nie dość że naprawisz szkodę to w końcu zrobisz przy okazji PDC przód, WARUNEK: musisz dobrze pogadać z rzeczoznawcą podczas oględzin - jeśli chcesz aby poszło bez zbędnych formalności to skorzystaj z likwidacji w ASO bezgotówkowej, ale może być problem z PDC , z 2 strony w ASO zostanie historia, że auto było robione po szkodzie - co do lampy - bezwzględnie do wymiany, nawet po dobrej polerce, lampa będzie się z biegiem czasu matowić i będzie miała brzydkie refleksy... - co do zderzaka - nie daj się namówić na naprawę - takie rzeczy to naprawia się w polonezie ale nie w OOOO. - zwróć uwagę jak pracuje sprysk lampy - mógł się połamać....
  7. Wygląda na to, że diagnoza z zapowietrzaniem się nagrzewnicy w mroźne drzwi ma sens. U mnie podczas mrozów objętość płynu zmalała do tego stopnia, że w zbiorniczku wyrównawczym był poziom min. dolałem więc trochę płynu tak. ok. 3/4 skali. Ku mojemu zaskoczeniu po nagrzaniu silnika poziom płynu przekroczył max. do tego stopnia, że pokusiłem się o "odciągnięcie" części płynu (w sumie podobną ilość co dolałem). Płyn mam zmieniony ledwo rok temu, jest klarowny, nie zmienił barwy, zanieczyszczeń żadnych nie widać. Zaskoczony jestem tym jak dużą rozprężliwość ma płyn, że aż tak bardzo zmienia objętość w zależności od temp. zewnętrznej. Po ustaniu mrozów stan płynu mam ok, żadnych ubytków, no i bulgotania NIE MA.
  8. Koledzy, kiedyś podczas lektury forum natknąłem się na diagnostykę MMI, dzięki której można było poznać czas, w jakim aktywne było mmi. Dzięki temu można było określić przybliżony przebieg auta. niestety nie mogę doszukać się tego wątku. proszę o wskazówki.
  9. Kolego miałem ten sam problem u siebie, byłem 3krotnie w ASO z gwarancją, najpierw powiedzieli mi że odpowietrznik był walnięty, niestety nie pomogło, kolejne 2 wizyty wciskali mi że to nie płyn chłodniczy tylko przy odpalaniu samochodu reguluja się klapy nawiewu stąd ten dźwięk :facepalm: Na chwilę obecną bulgotanie ucichło i do dziś nie wiem co tak na prawde było przyczyną :facepalm: Hej, czy coś nowego w temacie? odgłos "przelewania się" płynu jakby w nagrzewnicy (domniemywam, że to z nagrzewnicy, bo słychać ten dźwięk spod podszybia podczas jazdy). Od 4 lat słyszę ten odgłos, ale tylko na zimnym silniku i kiedy jest zimno na zewnątrz. Po nagrzaniu samochodu dźwięk ustaje. Do tej pory bagatelizowałem temat i nic z tym nie robiłem... ale nęci mnie temat ubytków płynu chłodniczego, który muszę dolewać w ilości ok. 1L/20000 km. Płynu ubywa szczególnie zimą... pod deską i na dywanikach sucho szyby nie parują więc przypuszczam, że ubytek to nie wina nagrzewnicy. na razie uzupełniłem płyn na max i będę sprawdzał szczegółowo ubytki zanim zacznę szukać wycieków Spróbuję jeszcze odpowietrzyć układ jak w tym poście http://a4-klub.pl/index.php?/topic/209238-dziwne-dzwieki-po-wymianie-filtru-kabinowego/
  10. u mnie dokładnie ten sam przypadek, przypuszczam, że tak ma być... wiele osób pisało, że jedno lustro składa się szybciej od drugiego ale wychodzi na to, że skłądają się z tą samą szybkością ale jedno lustro ma dłuższą drogę do pokonania bo skłąda się bardziej
  11. ano przeszkadza i to bardzo... tylko jak widać nikt jeszcze nie poinformował Cię, że w warunkach zimowych AdBlue lubi...zamarzać tym samym unieruchamiając Twoje 4 kółka i wtedy jest zayebiście clean, bo ekologicznie idziesz do pracy piechotą... dodatek AdBlue stosowany jest od lat w ciężarówkach bo to właśnie w cięgnikach siodłowych pojawiło się to rozwiązanie i zapytaj choć jednego tirowca to dowiesz się jakie cyrki potrafią się dziać. Z układem SCR jest trochę jak z DPF-ami, w nowych autach nie dzieje się zbyt wiele złego, ale po kilkudziesięciu tysiącach km zaczynają się jaja.. No to tutaj dałeś po całości 1,8 TSI z DSG lub S-Tronic (tak na marginesie S-Tronic to to samo co DSG, tylko tak nazywa się w AUDI bo marketingowo lepiej to wygląda), a najlepiej 2.0 TSI... 1. Przy wymienionych TSI nie nadążysz z zakupem oleju silnikowego bo silniki te spalają go 1/10 tego co paliwa, takie auto można pozbyć tego problemu za jakieś 8tys. PLN, a jak tego szybko nie zrobisz to... katalizator zapewne wytniesz, bo będzie wiecznie wywalał błędy, ponoć usterka nadmiernego zpalania oleju już nie dotyczy aut wyprodukowanych po 2013 roku ale większość z nich przejechała na razie tak mało, że jeszcze nie można jednoznacznie stwierdzić, czy usterkę wyeliminowano. usterka wynika z zastosowania zbyt cienkich pierścieni tłokowych w celu obniżenia oporów wewnętrznych silnika co miało skutkować obniżeniem spalania, po jakimś czasie pierścienie się zużywają i silnik spala olej jak dwusów. usterkę ponoć wyeliminowano poprzez montaż jednak grubszych pierścieni tłokowych co podnosi opory wewnętrzne i spalanie więc oszczędności idą w niwecz. Amerykanie doskonale znają problem olejowy w silnikach TSI i walczą z VW w tej sprawie, więc po ostatniej aferze z NOx obstawiam, że i ten temat odrodzi się na nowo bo silniki spalające takie ilości oleju silnikowego nie zpałniają norm emisji nawet sprzed 20 lat. Patrząc na proporcje ile silników benzynowych względem diesli sprzedaje się w USA problem murowany 2. S-tronic jak kupisz nowe auto z tą skrzynią to będziesz zadowolony, do czasu aż przejedziesz jakieś 150 tys. km, później koszty ewentualnych napraw przyprawiają o zawroty głowy, jeśli kupisz używkę... sam sobie odpowiedz Pomijając powyższe, moje auto także ma wadliwe oprogramowanie... sam nie wiem co o tym myśleć i co z tym robić, pożyje zobaczę. Niemal w każdej powyższej wypowiedzi jest trochę prawdy: - że VW dużo straci - na pewno i finansowo i wizerunkowo, - że sprawę zamiotą pod dywan - po części na pewno tak, - że VW oszukał klientów - niezaprzeczalna prawda, co odbije się czkawką VW w związku z licznymi procesami sądowymi, - że inne marki też fałszowały wyniki - to pewne - że inne marki, rząd USA, ekolodzy chcą ud***ć VW - jasne, że tak bo nie chcą aby tak zdominował rynki USA i dalekowschodnie, GM zbyt dużo tracił na dobrej sprzedaży VAG - że ekolodzy są przewrażliwieni - każdy wie - że Amerykanie (rodowici) roszczeniowi - potwierdzam, że są i to niebywale - że chodzi o spisek - VW sam jest sobie winien, w końcu wielu markom nie dopuścił na wejście na rynek USA właśnie z powodu diesli, np. MAZDA chciała wejść do USA ze swoimi dieslami SkyActiv na tamten rynek to VW bardzo pomógł, żeby tak się nie stało właśnie ze względu na emisję spalin, - że chodzi o kasę - PRZEDE WSZYSTKIM
  12. no i przyszła kolej na mój czujnik... nr starego to 059906051A. jak myślicie, czy muszę kupić czujnik z dokładnie tym numerem i literą na końcu czy to nie ma większego znaczenia i będzie pasował czujnik np. z literą B lub C, D.... Wyczytałem powyżej o adaptacjach, czy może ktoś opisać jak dokładnie przeprowadzić tę czynność??? oto błędy (po skasowaniu i przejechaniu kilku km błędy powracają), co ciekawe wczoraj wypaliłem DPF na autostradzie, czy to, że odczyty z DPF, które mówią, że ostatnia regeneracja miała miejsce 25km temu i kilka minut temu to znaczy, że procedura wypalania się powiodła czy te informacje mówią jedynie o ostatniej inicjacji wypalania? z uwagi na to, że błędy mówią o wyczyszczonej pamięci czujnika dokonałem jego adaptacji, ale nie wiem czy poprawnie... zobaczymy czy to pomoże, tak na marginesie odłączałem ostatnio akumulator podczas montażu el. klapy - czy to mogło spowodować zgubienie pamięci przez czujnik? Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels: 03L-906-022-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 JM HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H01 3173 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C18072118 Shop #: WSC 02145 785 00200 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JM A01005 ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod VCID: 79F3F5A4F82793D6D3D-802C 2 Faults Found: 4914 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [175] - Implausible Signal MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear 5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear przymierzałem się do adaptacji czujnika, ale nie wiedzieć dlaczego okienko Coding II mam niepodświetlone i nie mogę w niego wejść, nie pomaga security acess.... (vcds 12.12) po zmianie czujnika błędy zniknęły, ale nie mogę go przyuczyć nowych wartości. po wejjściu w okienko Basic settings 04 mam możliwość wybrać opcję "adaptation Differential Pressure Sensor", po wybraniu opcji "go" na chwilę zaczyna błyskać kontrolka świec żarowych po czym wyświetla się komunikat "process succesfully" i tyle. nie wiem czy to wystarczy....
  13. niespodziewanie przyszła kolej na usterkę czujnika różnicy ciśnień DPF nr starego to 059906051A. jak myślicie, czy muszę kupić czujnik z dokładnie tym numerem i literą na końcu czy to nie ma większego znaczenia i będzie pasował czujnik np. z literą B lub C, D.... Wyczytałem coś o adaptacjach, czy może ktoś opisać jak dokładnie przeprowadzić tę czynność??? oto błędy (po skasowaniu i przejechaniu kilku km błędy powracają), co ciekawe wczoraj wypaliłem DPF na autostradzie, czy to, że odczyty z DPF, które mówią, że ostatnia regeneracja miała miejsce 25km temu i kilka minut temu to znaczy, że procedura wypalania się powiodła czy te informacje mówią jedynie o ostatniej inicjacji wypalania? z uwagi na to, że błedy mówią o wyczyszczonej pamięci czujnika, dokonałem jego adaptacji, ale nie mam pojęcia czy prawidłowo... zobaczymy czy to pomoże, tak na marginesie odłączałem ostatnio akumulator podczas montażu el. klapy - czy to mogło spowodować zgubienie pamięci przez czujnik? Address 01: Engine (J623-CAGA) Labels: 03L-906-022-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 JM HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H01 3173 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C18072118 Shop #: WSC 02145 785 00200 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022JM A01005 ROD: EV_ECM20TDI03L906022B.rod VCID: 79F3F5A4F82793D6D3D-802C 2 Faults Found: 4914 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [175] - Implausible Signal MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear 5162 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2453 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
×
×
  • Dodaj nową pozycję...