molto
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O molto
Osiągnięcia molto
0
Reputacja
-
Powiedz mi co wymieniłeś i jaki koszt. Podejrzewam,że to właśnie to.
-
Nie mam pojęcia, jutro koleś sprawdzi mi w historii serwisowej. Wydaje mi się, że to nie jest dwumasa. Z tego co się orientuję objawy dwumasy występują przy odpalaniu i wyłączaniu silnika. Odpalanie silnika czy to zimnego czy rozgrzanego przebiega bez żadnych wibracji, z resztą kolega z serwisu Forda wykluczył na 90% dwumasę.
-
Zjawisko pojawia się tylko po przejechaniu dłuższej trasy. Do pracy mam 30 km i nie ma takich objawów a silnik już rozgrzany. Po przejechaniu np. 150 km wjeżdżam do miasta i robi się masakra przy ruszaniu np. ze świateł. Telepanie trwa dosłownie 2s tylko przy ruszeniu od 0. Nie słychać żadnych stuków. Przebieg 207kkm.
-
Tylko czy znajdę kogoś z okolic śląska/małopolski:wink: witam w tamtym tygodniu odebrałem moją dziunie:banan: polecam ADT TUNING wrocław Wrzuć wykres http://s14.postimg.org/qjpvzqu31/IMAG0507.jpg postaraj się wrzucić wykres jeszcze raz, najlepiej w całości:wink: jaki koszt?
-
Dzięki za info. Co sądzicie o firmie Autoseba :: ChipTuning Wrocław a może coś innego w Dolnośląskim?
-
Posiadam także B8 170km, napęd przód, skrzynia manual, przebieg 207000 km. Niepodoba mi się płynność przyspieszenia od startu. Ruszamy, gaz w podłogę, auto ospale toczy się do ok. 1800 obr/min. Powyżej 1800 obr/min dostaje takiego pałera, że kończy się reakcją ESP. To samo na 2 i 3 biegu (jak popada). W trasie spisuje się bardzo dobrze (jazda na wyższych obrotach). Czy jest możliwa aż taka różnica chrakterystyki do i od 1800 obr/min? Jeżeli jest to naturalne zjawisko w tym silniku to może jakiś program rozwiązałby problem.