Jump to content

griga-st

Pasjonat
  • Content Count

    851
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

About griga-st

Informacje

  • First name
    Grzegorz
  • Location
    Wołosate

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    Van
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CCGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jaka firma robi najlepsze przeguby napędowe? Spidan? Optimal? SFK? Czy może coś innego?
  2. Filmik z "prawdziwymi" już samochodami. Wprawdzie szwargoczą, ale można sobie włączyć napisy w bardziej ludzkim języku. Polecam bo za 10 lat będą tylko takie Audi do kupienia Wszyscy ci goście są odpowiedzialni za wygląd Audi w przyszłości.
  3. Pany, dajcie namiary na jakiś przewóz. Trzeba mi przywieźć z pod Rawicza kilka gratów do auta. Obdzwoniłem pół Polski i lipa..:/
  4. Mi IHI robili Turbospece. Gdzieś w piwnicy wala mi się cały zestaw z przerobionym IC od BiT. Nie miałem czasu nawet na wystawienie tego na Ebayu. Pewnie cały zestaw poszedł by za 700€.
  5. Tester Hela. Podpowie ktoś czy DPF jest w normie? Sporo odtatnio po miejscu jeżdzone. Dzięki z góry
  6. Zagadnienie z jakim się ostatnio borykam to hybryda do 2.0TDI. Przeszukałem neta w szerz i wzdłuż. Obdzwoniłem ludzi którzy takie cuda u siebie zakładali. Generalnie wszyscy byli nie specjalnie zadowoleni. Do benzyn jest sporo i sam bylem przez krotki okres zadowolonym użytkownikiem. A do diesla pomimo teoretycznie sporo większego targetu zupełna posucha. Co jest takiego trudnego w przeróbce turbin do tych silników? Dobór wirników? Zmienna geometria? Czy tzw. czynnik ludzki?
  7. Było już o tym? http://www.auto-motor-und-sport.de/news/audi-s4-s5-2-0-tfsi-190-ps-bestellstopp-12199735.html Narozrabiali i smrod się ciągnie...
  8. Valvelift jest zarezerwowany dla Audi i Porsche. VauWiki, Seaty i Skody tego nie mają. Czyli nie tylko program. Dlatego różnice w mocy. Nie wiem jak jest z wtryskami w kolektorze. Jak ktos coś wie, to proszę uzupełnić.
  9. Bo ( jak to się teraz mówi?) "mijasz się z prawda" Po pierwsze: Polska nie jest krajem trzeciego świata (jeszcze nie) bo gwarancja kupiona z chipem obowiązuje tez u nas. Jesteśmy jedynym krajem z dawnego bloku wschodniego gdzie ona jest akceptowana. Po drugie: W przypadku nowego auta Abt "przejmuje"( to jest słowo-klucz) gwarancje fabryczna. Czyli dostajesz ubezpieczenie wykupione w VW Bank. To jednak nie gwarancja. http://www.abt-sportsline.de/unternehmen/garantie/
  10. Nie wydaje mi się "minimalizacja" hm, tez fajne
  11. Już jestem na Bayerach z powrotem:] Widzę ze trochę przypruszone. To wprawdzie pikuś w porównaniu do Bieszczad, ale w sobotę albo niedzielę jadę na górkę:) Chyba na Brauneck albo nad Achensee;)
  12. Ceny na poprzedniej stronie. Jak wózek, to rozglądaj się za superbem. A4 tył i bagażnik ma jak golf.
  13. griga-st

    LPG do TFSI

    Lpdi jest już prawie dekadę na rynku ale o taniosci nie słychać... Nie rozumiem tez problemu technicznego. Przeciez nawet inna pompa HP + inne wtryski nie powinny kosztować aż takich pieniędzy jake wołają za te instalki. Gdzieś czytałem że problem jest w patentach. Nie domyślam sie nawet w jakich. Sposób działania lpdi jest prostszy jak w MPI z nawiercaniem kolektora i dodatkowymi wtryskami.
  14. Haha, Tygrys?, wyczuwam nutkę sarkazmu:) Jak tam w Rajchu? Już bialo? Bo u mnie w Biesczadach od miesiąca zima pełną gębą. Przed dwoma tygodniami było -28 oficjalnie. W domu termometr pokazywał -30.
×
×
  • Create New...