JawoR36

Pasjonat
  • Zawartość

    1943
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O JawoR36

  • Urodziny 22.03.1994

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Łukasz
  • Lokalizacja
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Albo wyrwac listwe z gwintu podwazajac plaskim srubokretem od zewnatrz. Potem chwycic kombinerkami gwint ktory zostal od zewnatrz i odkrecic od wewnatrz. Potem wcisnac ten gwint na klej do listwy. Tak to jest jak ktos wymysli metalowy gwint wtopiony w plastik.
  2. Instrukcja. 1. Otwierasz drzwi, schylasz się i liczysz. 2. Otwierasz drzwi, odkręcasz dwie śrubki, wysuwasz listwę i liczysz. A przy okazji sprawdzasz ile faktycznie masz połamanych/uszkodzonych. Żeby się listwa źle trzymała wystarczy tylko kilka złamanych, nie wszystkie. Pewnie, mógłbym otworzyć drzwi od chaty i zerknąć na pierwsze lepsze drzwi na podwórku, ale skoro nie chciało się Tobie policzyć, to mi też
  3. W 2.0TDI, wczoraj mierzyłem, 200 - 3800obrotów na 6 biegu, 4400obrotów na 5 biegu. 218KM, Quattro, 20'' i jak zrobię na baku 600km, to znaczy, że przyoszczędziłem w butowaniu Czyli taka dycha na 100KM to standard, ale jak mnie ktoś na całym baku da radę choć raz wyprzedzić to jest święto
  4. A sprawdziłeś chociaż, czy ta para pojawia się w środku auta czy na zewnątrz? Nie ustawiaj zimnej klimy, na rozgrzaną szybę i po problemie. Ta para tworzy się na zewnątrz samochodu, różnica temperatur. Mi też chwilę zajęło zanim ogarnąłem o co chodzi.
  5. Nie, to nie będzie kod do radia. Odłączać aku nie musisz, poduszka nie wystrzeli, ale, może złapać błąd poduszki do skasowania, niekoniecznie, ale może. Byle byś nie rył przy poduszce na włączonym zapłonie i śrubokrętem wtyczki podważał. Odłączałem i podłączałem poduchę nie raz na podłączonym aku, ale nigdy nie robię tego siedząc na fotelu, na wprost poduszki, zawsze jakoś stojąc z boku. W razie co, złamie mi rękę, a nie zmasakruje twarz, od taka wskazówka.
  6. Mam coś takiego http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-prawy-intercooler-bex-8e0145804-1-8t-i6812190531.html Kierownica też się znajdzie.
  7. Zakładaj. Pasują.
  8. Jak już tak porównujecie te spalanie 2.0 a 3.0, to uwzględnijcie to, że 2.0 nie jest stworzone do latania po autostradach po 200km/h. Te małe silniki się do tego nie nadają, spalanie przy 200km/h w 2.0TDI mam ok 14litrów
  9. 100. Zdjęc brak. Materiał po 2004.
  10. Kupię większe ilości mocowań do Quattro. Mogą być całe (tutaj ważna jest cena), mogą być zardzewiałe, dziurawe blachy tylne i tym podobne. Proszę wysyłać oferty, najlepiej ze zdjęciami na pw lub [email protected] Jak komuś zalegają stare mocowania po wymianie, to chętnie odkupię.
  11. Skończyło się na Tengu, po doposażeniu pod siebie zakręciło się koło 12tyś Póki co zadowolony.
  12. Nie, żadna multi nie jest lepsza. A porównanie multi do S-Tronica to profanacja.
  13. Quattro nie ma minusów. Audi bez Quattro to nie Audi. Spalanie? Jeżdżę autem za prawie 100 kawałków i mam się przejmować ze palic mi 2 litry więcej na 100km? Kpina. Tyle razy, ile mi sie Quattro przydalo w pelni satysfakcjonuje wzgledem roznicy w spalaniu.
  14. Spoko, w pon miałem 7szt, na dzisiaj została mi jedna. Wszystkie poszły po 144zł z wysyłką, więc ktoś to musi kupować
  15. Cena nie jest jakoś szczególnie niska. Wychodząc z założenia że za 75-80tyś można mieć 2 x S-line, bogate wyposażenie, najmocniejszy motor i Quattro to ta cena nie robi wrażenia.