Skocz do zawartości

mirek s

Pasjonat
  • Postów

    167
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mirek s

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    Koszalin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1994
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mirek s

0

Reputacja

  1. Tak właśnie czułem, że autko za stare na takie bajery - dzięki Dev.
  2. Jeszcze raz dzięki. Jak będę miał dostęp do audi to sprawdzę.
  3. Dzięki za odpowiedź, "internety piszą" że w tych z początku produkcji się nie da. Wolałem się upewnić, jeszcze raz dziękuję.
  4. Dzień dobry, tak jak w tytule chciałem się Was zapytać, czy w w b-5 można zamontować isofix. Audi to sedan z samego początku produkcji. Pomóżcie, bo jak się nie da zamocować fotelika to córka odda audi na złom ;).
  5. Witam, mam problem z climatronikem. Zacięły się dwa silniczki sterujące klapami. Nie chce mi się z tymi silniczkami znowu walczyć, wyjmowałem, czyściłem, wymieniałem, a one po czasie znowu fisiują. A gdybym ten cały automat olał i wstawił zwykły panel manualny? Czy to jest możliwe? Audi jeździ moja córka, i słaby nawiew = zaparowane szyby zimą... Może ktoś coś podpowie? https://allegro.pl/panel-nawiewu-klimatyzacji-audi-a4-b5-i6797725178.html
  6. Nie chcę zaczynać nowego tematu, więc się podłączę. Od czasu do czasu z okolic sprężarki klimatyzacji dobiegały mnie niepokojące dźwięki, zdjąłem pasek ją napędzający i hałasy ucichły. Wydedukowałem, że pewnie kończy się łożysko w sprężarce, ale że to już grubsza robota postanowiłem najpierw wymienić napinacz, pomimo że był już jakiś czas temu wymieniany i nie wykazywał śladów zużycia. Piszę to bo ta naprawa kosztowała mnie 50zł a niewiele brakowało żebym zaczął niepotrzebnie bebeszyć w klimatyzatorze. Aha, hałasy pojawiały się głównie po uruchomieniu silnika.
  7. Nie bądź taki pewien. http://www.forum.alfaholicy.org/porady_przy_zakupie/65049-przekret_na_podatku_vat_przy_sprzedazy_auta_przeczytaj_nim_kupisz_samochod_.html
  8. mirek s

    ADR Nagrzewnica

    Ja oczywiście też zanim wypłukałem wodą, wlałem chemie i tak zostawiłem na kilka godzin.
  9. mirek s

    ADR Nagrzewnica

    U mnie nagrzewnica w środku nie była zasyfiona, źle działała przez tą pękniętą przegrodę z takiego brązowego kruchego ebonitu. Gdy płukałem to starałem się agresywniej zaatakować kamień odkręcając i zakręcając ciśnienie wody takimi impulsami. Wkońcu wypadły z nagrzewnicy brązowe fragmenty - pomyślałem że to kamień. Teraz wiem, że to były fragmenty przegrody o której pisałem. Nie wiem czy sama pękła, czy ja ją dobiłem.
  10. mirek s

    ADR Nagrzewnica

    Rozciąłem uszkodzoną nagrzewnicę, żeby zobaczyć co było z nią nie tak. I tu mam małą przestrogę dla wszystkich próbujących przepłukać wymiennik. Nie używajcie zbyt dużego ciśnienia wody. U mnie uszkodzona wewnątrz nagrzewnicy była taka plastikowa przegródka z łamliwego materiału, możliwe że sam ją uszkodziłem w trakcie płukania podłączając wąż z ciśnieniem sieciowym. Po jej wyłamaniu czynnik grzewczy zamiast przepływać przez wymiennik kierował się łatwiejszą drogą bezpośrednio z zasilania w powrót i oba węże były gorące a nagrzewnica kiepsko grzała.
  11. Wiem, ale zastanawiam się też nad A.R. Giuliettą. W Audi zaczyna mi przeszkadzać, że są straszne golasy. Jak któryś 1,8 ma z tyłu el. podnoszone szyby to przecieram oczy ze zdumienia.
  12. Rzeczywiście szukam b7 1,8t. Co ciekawe jak mi się jakieś spodoba i podlinkuję ogłoszenie w dziale zakup kontrolowany to po kilku godzinach znika .
  13. Czy ktoś może wie, czy na podstawie nr vin można gdzieś sprawdzić, czy poprzednim właścicielem auta była firma? Czasem pojawiają się ładne auta w fajnej cenie, ale okazuje się potem, że to np. samochody po flotowe i "wisi" nad nimi nie zapłacony podatek...
  14. mirek s

    ADR Nagrzewnica

    Witam, mam taki problem, że jak patrzę na jedną z rurek doprowadzających płyn chłodniczy do nagrzewnicy to jest ona mokra. Próbowałem dokręcić opaskę na wężu, ale to nie pomogło. Wysnułem wniosek, że nagrzewnica przepuszcza i zamówiłem nową. Gdzieś jednak trafiłem na informację, iż jest tam jeszcze jakiś zawór podciśnieniowy, który również może przeciekać. Czy ktoś może mi coś więcej napisać o tym zaworze zanim rozbebeszę pół samochodu? Aha, sączy mi się z tej rurki bez otworu do odpowietrzania układu - może to ma jakieś znaczenie. Nagrzewnica wymieniona, dodatkowego zaworu nie ma. Wężyk z podciśnieniem wchodzący między wężami do nagrzewnicy skręca przed wymiennikiem w prawo i jest chyba od sterowania jedną z klap. Temat można zamknąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...