Skocz do zawartości

rhinbac

Pasjonat
  • Postów

    224
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rhinbac

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Łęczna

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rhinbac

0

Reputacja

  1. Sprawdz co to za blad, daj znac tutaj Wysłane z mojego G3421 przy użyciu Tapatalka
  2. Bledow nie ma zadnych? Wysłane z mojego G3421 przy użyciu Tapatalka
  3. Zacznij od sprawdzenia błędów, być może czujnik temp, wskazania wporzadku? Wysłane z mojego G3421 przy użyciu Tapatalka
  4. Wypadła wkładka zamka, strona kierowcy a dokładnie sam zameczek przy wyciąganiu kluczyka został na nim i został zgubiony teraz pozostała po nim tylko wolna przestrzeń. Nie wiem jak do tego podejść kupić cały wkład z innego modelu z kluczykiem ? Będzie pasowało wszystko ? Zamka pod oryginalny kluczyk raczej nikt mi nie dorobi, proszę o jakieś cenne rady jak się z tym uporać w najlepszy sposób
  5. Jest kilka opisow na necie i troche wideo ktore sa pomocne wiec mozesz sam sprobowac, sloneczny weekend i dasz rade pod chmurka mi jako amatorowi zajelo to 2 dni wlasnie w weekend ale nigdy wczesniej tego nie robilem.
  6. Witam, przymierzam sie do wymiany drążków kierowniczych i zastanawia mnie czy osłone na drążek (tą membrane gumową) po demontażu idzie założyć z powrotem bez problemów, pytanie do osób które miały z tym do czynienia, chodzi mi o złapanie jej na opaske od strony maglownicy czy bedzie tam dostęp i jak sie za to zabrać...
  7. U mnie nic takiego nie zauważyłem szyby na początku po wymianie zachodziły coraz bardziej wraz z intensywnościa używania ogrzewania. Ja nawet tlenkiem ceru traktowalem szyby żeby dobrze sie pozbyc tego tłustego nalotu, bo nic innego bardzo nie pomagało, poźniej sie załamałem bo myślałem ze kolejna nagrzewnica cieknie, ale płynu nie ubywa, a i teraz juz nalot znacznie rzadziej sie pojawia, więc to chyba problem tego ze klimatronik nie był dstatecznie oczyszczony z płynu. W b6 to bajka z wymiana nagrzewnicy, a u nas masakra....
  8. Mozna odchylac cale mocowanie kokpitu i sie gimnastykowac zeby ja wyciagnac ale moze zabraknac cierpliwosci, spróbuj ja płukac to na pewno jest mniej czasochlonne i moze pomoc.
  9. Trzeba rozebra caly kokpit inaczej nie ma opcji zeby ja wyjasc, taka technologia mialem to samo po wymianie, poplnilem ten sam blad niedoczyszczajac kanalow klimatronika po plynie chlodniczym, na poczatku troche przy wlaczaniu grzania smierdzialo plynem i szyby zachodzily, mylem je systematycznie, teraz po okolo roku co jakis czas szczegolnie w zimie jak sie grzeje pojawiaja sie smugi na szybie ale nie tak jak kiedys, moim zdaniem to ten plyn z plastikow jeszcze wychodzi, bo po wymianie mi rowniez nie ubywa plynu, stosowalem rozne pianki do nawiewow, cos pomagala ale problemu calkiem nie wyeliminowaly.
  10. Raczej przegrana sprawa juz bylo to poruszane na forum, poszukaj, juz lepiej silnik zmienic na ten z turbo
  11. rhinbac

    Temat wiskozy w 1.8

    Plastikowa butelka delikatnie zeby go nie uszkodzic jak jest sprawny
  12. rhinbac

    Temat wiskozy w 1.8

    Na zgaszonym silniku powinna sie swobodnie obracac, wraz z rozgrzewaniem sie silnika obraca sie szybciej. Na youtubie masz animacje ktora Ci to moze jasniej wyjasni
  13. sprawdz na youtube moze sa jakies filmmiki z wymiana rozrzadu
  14. Musisz zdjac zderzak i zdemontowac caly pas przedni, bedziesz wtedy mial dostep do pompy ale cos tam jeszcze przeszkadzalo w odkreceniu jednej sruby i nie pamietam czy to obudowa rozrzadu czy jakas rolka ...
  15. Dziwna sprawa z tymi czujnikami...bylem przekonany ze jeden jest tylko dla klimy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...