k232

Pasjonat
  • Zawartość

    2763
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

54

1 obserwujący

O k232

    Informacje

    • Imię
      Grzesiek
    • Lokalizacja
      Rzeszów

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1997
    • Silnik
      1.8
    • Kod silnika
      ADR
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    1905 wyświetleń profilu
    1. k232

      @p!etrek spróbuj jeszcze dostać się do pompy wody i zdiagnozuje może po prostu się skończyła..
    2. k232

      To tak samo i ja, całe audi.. Spróbuj jeszcze wymienić nagrzewnicę, samemu można w dość ławy sposób, sama nagrzewnica też nie dużo kosztuje.
    3. k232

      Hmm.. to może uszczelka jest okej, jak masz twarde węże to może masz zakamienioną nagrzewnicę, jak coś to nie baw się w odkamienianie tylko od razu zmień na nową.
    4. k232

      Dopóki ci temperatury nie wywala na 120 stopni i nie bierze ani oleju ani płynu to możesz jeździć ale wiesz, ja na Twoim miejscu zrobiłbym dla pewności test uszczelki pod głowicą a później martwił się co dalej.
    5. k232

      Dolny wąż powinien być chłodny a górny gorący. Jak masz twarde węże to prawdopodobnie mechanik ma rację.
    6. k232

      @SzczYpior_n1 jak będziesz kiedyś ściągał miskę i smoka to pamiętaj żeby przed tym zabiegiem zrobić płukanie silnika bo później sobie elegancko cały syf wyczyścisz a teraz rób tak jak mówisz, powodzenia
    7. k232

      To czemu tak czarny olej w Twoim silniku jest ?
    8. k232

      Dopiero auto kupiłeś ?
    9. k232

      To ładnie musisz mieć silnik zawalony syfem, jak sprawdzałem na szabelce to był bardzo słabo widoczny bo taki czysty a po 10 k km przy zlewaniu był delikatnie brązowy.
    10. k232

      Jak otworzysz maskę to w prawym górnym rogu jest czarna skrzynka chyba na 5 śrubek.
    11. k232

      Może woda się tam gdzieś dostała, dostań się do sterownika i zobacz ewentualnie go wymień, nie jest to duży koszt.
    12. k232

      Najlepiej to skasuj wszystko i zobacz, które pokażą się ponownie.
    13. Siema, jest jakiś elektryk z Podkarpacia i ma porządny sprzęt do sprawdzenia przewodów elektrycznych w ścianie tak żeby wiedzieć gdzie wywiercić dziury ? Jeżeli się ktoś znajdzie to proszę o wiadomość PW a na pewno się dogadamy.
    14. k232

      Jak nie masz DPF to zalej sobie 5W40 i Wybieraj Motul, Valvoline, millers, liqui moly
    15. k232

      Kilka lat tu na forum przebywam i nadal nie rozumiem ludzi Skoro macie to napisane, że 2-3 sekundy nie zagraża Waszym silnikom to po jaką k***ę wydajecie pieniądze na coś co i tak po jakimś czasie wróci do tych 2-3 sekund?