k232

Pasjonat
  • Zawartość

    1994
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11

O k232

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Grzesiek
    • Lokalizacja
      Rzeszów

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1997
    • Silnik
      1.8
    • Kod silnika
      ADR
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    1075 wyświetleń profilu
    1. Załóż sobie Stag Qbox lub LPG Tech i jeździsz bezawaryjnie.
    2. Najlepiej w takich tematach to zarejestrować się na LPG-FORUM, tam jest wszystko o gazie albo i jeszcze więcej
    3. Bez gazownika też sprawdzi, instrukcje ma czarno na białym
    4. Jeżeli pomogłem to po prawej masz taką strzałkę, naciśnij Daj znać jutro jak efekty.
    5. Pomyliłem z innym Zavoli, to śmiało możesz brać ten Zavoli, ale ja na ( moim miejscu ) zastanowiłbym się nad innym sterownikiem
    6. Po co jakiś dziwny sterownik? Weź raczej sterownik, który ogarnie większość gazowników typu Stag, LPG Tech, KME. Reduktor nie wiem czy nie będzie za mały do Twojego silnika, ja teraz będę u Siebie zmieniał reduktor i będę zakładał Magic 3, jest 2 razy mniejszy niż zwykły reduktor i ciśnienie nie spada cały czas stabilnie trzyma, ogólnie reduktor bardzo dobry, dla Ciebie też ten polecam. Pogadaj z gazownikiem a na pewno coś Ci podpowie.
    7. Auto kupiłeś dla szpanu, że nawet nie wiesz gdzie jest podciśnienie na reduktorze?
    8. To reduktor albo wtryskiwacze puszczają gaz do kolektora. Jak przyjedziesz do domu to ściągnij podciśnienie z reduktora na noc, rano przed odpaleniem załóż podciśnienie i jak dobrze odpali to znaczy, że reduktor walnięty, jeżeli dalej źle to to samo zrób z wtryskiwaczami LPG.
    9. Wybieraj między Motul a Valvoline, nie ważne który aby spełniał normę Twojego silnika
    10. Fabrycznie powinno być po zapłonie, przerób pompkę po zapłonie to ulżysz rozrusznikowi przy pierwszym odpalaniu po nocy, jak nie ciepłym słabo pali hmm, czujnik położenia wału korbowego sprawdzałeś, on może blokować jak na ciepłym słabo Ci odpala, patrząc po filmiku to ewidentnie łapie gdzieś lewe powietrze, odma może być pęknięta, przepustnica do czyszczenia.
    11. Mi się wydaje, że nie masz zrobionej pompki po zapłonie i dlatego masz problem z odpalaniem, niby ten czujnik położenia wału jak działa byle jak to komputer jest to uznaje za dobry i błędu nie pokaże, dopiero jak w ogóle nie odpali to powinno pokazać błąd.
    12. Też może być winny czujnik położenia wału korbowego.
    13. To że nie wkręca się na obroty to może być kilka przyczyn, pęknięta odma, łapie gdzieś lewe powietrze, jakieś dziurawe wężyki podciśnienia, może być już reduktor lub wtryskiwacze gazowe nieszczelne , wtryskiwacze benzynowe też mogą być już zużyte, musisz wszystko sprawdzać na coś na pewno się natkniesz. Jak czuć benzynę to dla mnie jest to normalny objaw. Nie czuł byś benzyny gdybyś miał elektryka 😁 Jeżeli benzynę czujesz w środku auta to pewnie wiązka gdzieś przy wydechu jest dziurawa.
    14. Daj znać jak coś ogarniesz.
    15. Możesz coś lepszego wstawić ale jak masz małe pojęcie o tym to lepiej oddać do elektryka.