Skocz do zawartości

tasiorinho

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tasiorinho

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tasiorinho

0

Reputacja

  1. tasiorinho

    Epc i blad 17579

    Więc tak kolega zrobił mi adaptacje jakis miesiąc temu wagiem i było ok do wczorja znowu wywaliło epc .mam juz urzywke org ale nie dam rady juz wymienic przed swiętami a w niedziele musze jechac 100km . Czy moge jechac na epc? czy raczej moze całkiem szlag trafic przepustnice i auto stanie? auto na epc wolniej przyspiesza ale jak lekko dodam gaz to jakos idzie.
  2. tasiorinho

    Epc i blad 17579

    Czy jest mozliwosc ze to nie przepustnica jest problemem? Czy raczej na 100 jest t to?
  3. tasiorinho

    Epc i blad 17579

    Witam od paru dni swieci mi sie epc auto ma malo mocy komputer pokazuje blad 17579 czujnik 2 kąta siłownika przepustnicy nieodpowiedni sygnal. Jak odpale auto to znika epc po chwili o zapala sie na nowo po wcisnieciu gazu i swieci ciagle. Od czego zaczac jakiea czuszczenie ? Slizgow potencjometra ? Czy definitywna wymiana na inna przepistnica?
  4. Witam Problem pojawił sie z dnia na dzień zawsze odpalał bez problemu. Pare dni temu by odpalic musiałem gazu dodac i odpalił ale po wrzuceniu biegu i dodaniu gazy obroty spadły i zgasł . Mechanik szczytał błędy czujnik położenia wału, czujnik położenia wałka rozrządu, brak napięcia na pompie paliwa , Wymienił mi czujnik rozrządu i wału na orginały . Odebralem auto niby git ale na drugi dzień rano odpalił jakoś ale po dodanu gazu znowu obroty w dół , po 3 razie odczekałem i zaczoł pracowac normalnie tzn gaz i obroty do góry. błędów na kompie juz nie ma tak powiedział. na 3 dzień było jeszcze gorzej nawet po dodawaniu gazu nie odpałał oczywiście piłowałem go chyba 3 minuty i wkońcu jakoś odpaił odczekałem 5 min żeby nie dodawac gazu i pojechałem. zauwazyłem ,że po odpaleniu nie ma jakby ssania, obroty od początku koło 800-700 a zawsze było 1100 przec 2 minutki i dopiero spadały na 800. wtf? nie mam gazu tylko benzyna. ADR 1.8 125hp 1999r
  5. Ktos miał od nich napinacz? http://allegro.pl/zestaw-napinacza-lancucha-1-8-1-8t-oryginal-i6571541043.html#thumb/6 czy to może byc orginał naprawde?
  6. APT 1.8 20v 125KM 1999 . podczas odpalania na cieplym jak disel bardzo glosno. szukam kogos kto sie na tym zna i robil to .polecacie kogos?
  7. I koniec problemu;) troche to trwalo ale sie za to zabralem wymienilem kompresor na regenerowany i smiga . przy tym zabiegu odrazu wymienilem tez osuszacz bardzo wazna rzecz odpowiadajaca za zywotnosc klimy. wszystko chodzi jak zloto
  8. Auto stalo na lekkim spadzie. Po odpaleniu po paru sekundach kontrolka cieczy zaczela mrugac i trzykrotny sygnal dzwiekowy.zgasilem silnik i odpalilem znowu to samo , po paru minutach zgasla kontrolak i pojechalem . Narazie sie nie pojawia. O co chodzi? Czy to zwiastuje nadchodzaca awaria? Poziom cieczy chlodzacej ok.
  9. ni i d*pa. Odradzam robienie sciagaczy do sprzegielka wlasnej roboty. Moja sroba wkrecona do kola pasowego podczas wykrecania i odpychania blachy ktora powinna ciagnac sprzeglo ukrecila sie przy samym kole, teraz nie mam pomyslu jak ja odkrecic,chyba musze kupic caly kompresor.nie wiem cZy to normalne ze tak ciezko to sprzeglo ruszyc ,lozysko tez juz glosne ogolnie .wymienil bym cale kolo pasowe ale teraz to juz h*j nie sciagne kola.
  10. Hej , Kompresor to ZEXEL na czerwonej naklejce numer 8D0260805D Z tego co sie zorientowałem to model DCW17 dokładnie taka - http://olx.pl/oferta/sprezarka-zexel-8d0-260805d-audi-a4-a6-vw-passat-b5-CID5-ID6DMT7.html. Czy jak juz bede miec rozebrane sprzęgiełko to warto przesmarowac łożysko?
  11. Pytanie do specjalisty http://www.frigo-alati.hr/trgovina/kompresori/kompresor31.jpg posiadam taki kompresor jak na zdjęciu . co to jest ta kostka która przykręcona jest do mocowania kompresora ? przez nią przechodzi przewód zasilający. Czy przy wymianie cewki bede musiał przełożyc kabel przez ta kostka? Czy mam kupic cewka juz z takim "czyms" ? http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/Elektromagnes-sprezarki-ZEXEL-DCW17D%2C-regenerowany-elektromagnes-kompresora-klimatyzacji-VOLKSWAGEN%2C-elektromagnes-sprzegla-sprezarki/4421
  12. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/112048-all-b5-wymiana-lozyska-sprzegla-kompresora-klimy-firmy-zexel/?hl=%2Bwymiana+%2B%B3o%BFyska+%2Bkompresora Z tego będę korzystał przy wymianie cewki kompresora Podpiety bezpośrednio z akumulatora kompresor z bezpiecznikiem 25 A od razu po pod pięciu spalił bezpiecznik diagnoza cewka. Wielkie dzięki metik za dużą pomoc w sprawdzeniu poszczegolnych elementów
  13. Czujnik klimatyzacji znajduje się dokładnie pod prawa lampa(od strony pasażera) sciagasz zaslepke kolo przeciwmgielnego i trzeba rękę do gory skierować wyczujesz go .
  14. Znalazłem czujnik klimatyzacji u mnie 4 piny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...