Jump to content

peter22

Pasjonat
  • Content Count

    634
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8

About peter22

Informacje

  • First name
    Piotrek
  • Location
    Łódzkie

Car

  • Car model
    Q5
  • Car body
    SUV
  • Year of production
    2008
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CCWA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. P&p nie pasuje . Coś tam trzeba pozmieniać .
  2. Z telefonu dźwięk jest zniekształcony . W regału naprawdę fajnie to było słychać . A żeby darmo ryja to trzeba bylo przeciągać na biegach . Tylko tyle ze w środku męczyło przy wyższych prędkościach . Na codzień po mieście było ok .
  3. Wydaje mi się ze może być ciężko . Byłem w szoku jak dpf zatrzymuje dźwięk - głośność . Ale to już niech się wypowiedzą fachowcy od wydechów .
  4. Ja miałem u siebie dp 3 cale i dalej ori rury z wydechu i ostatnie puszki wywalone a w ich miejsce wsadzone ori z głośnikami , czyli przelot po całości i na trasie już było głośno przy prędkościach powyżej 120-130. Męczyło to tym bardziej ze na tyle dzieciaki.
  5. Ja jadę właśnie 12 na podłączenie aktywnych wydechów . Obecnie w aucie mam już założone Puszki od sq5 . Ale ja to robię dlatego, ze nie chce wywalać dpf. Bez dpf i na przelocie moje q5 brzmiało obłędnie . Jak już wywaliłeś dpf i nie chcesz do niego wracać to taniej wyjdzie wsadzenie jakichś Fajnych sportowych końcowych puszek nawet możesz pokusić się ze sterowaniem na pilota. Podłączenie aktywnych wydechów to cena za jaka uda ci się kupić puszki z głośnikami oraz dodatkowo od 3000 do 5000 za elektronikę i dodatkowe moduły jeśli chcesz mieć możliwość zmieniania np dźwięku za pomocą aplikacji w telefonie. tak chodziła moja q5 na przelocie bez dpf. Obecnie w aucie nadal jest przelot tylko dpf powrócił na swoje miejsce i w aucie i poza nim jest cisza . F67F0D14-86AA-4A5B-9344-166064BFA77E.MP4
  6. Taki to ja włożyłem do ojca 2.0 tdi
  7. Żeby zrobić sam program to tez powinieneś mieć w pełni sprawny technicznie pojazd . Doprowadź wszystko do ładu i dopiero zabieraj się za podnoszenie mocy .
  8. Ten co ty podałeś to chyba niczym się nie różni od tego co masz obecnie na aucie . Jeśli chodzi o a4 b8, a5 i q5 z 3.0 tdi to większość wkłada o takich wymiarach jak mam ja .
  9. To nie 2.0 żeby miało niewiadomo jakiego laga , wiec spokojnie .
  10. 50 KM to już jest mega różnica na plus . A nie pytałeś u tunera gdzie będziesz robił program jakie inne turbo podejdzie bez rzeźby do twojego silnika i dopiero później to turbo wyslac do perun na modyfikacje. Chociaż jeśli zostawiasz dpf to nie ma co się spinać 350 KM to już jest fajna jazda , w dodatku nie zapominaj ze moment tez idzie w górę i to właśnie momentem auto jedzie. IC dla mnie to jest podstawa jeśli robisz więcej niż stag 1
  11. Jak robisz hybrydę to mówisz na ile chcesz docelowo koni . Perun turbo ma 2 albo 3 wersje w zależności ile chcesz koni . Ccwa robisz bez zmiany pompy na okolice 350 KM po zmianie turbiny i IC
  12. Korekta 500 zł jeśli u tego samego tunera
×
×
  • Create New...