Jump to content

peter22

Pasjonat
  • Content Count

    638
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9

About peter22

Informacje

  • First name
    Piotrek
  • Location
    Łódzkie

Car

  • Car model
    Q5
  • Car body
    SUV
  • Year of production
    2008
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CCWA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mniej pali bo manual . Automaty niestety w cyklu miejskim zjadają więcej paliwa .
  2. Skoro przed robota tego mechanika wszystko było ok . To jeśli ten błąd i taka sytuacja będzie ci się powtarzała jedz do niego i niech szuka czym to jest spowodowane. Może nie odpowietrzyl dobrze układu i wyskoczył chwilowy błąd . Jezdzij i obserwuj .
  3. No to trzeba delikatnie z tym gazem na postoju i ręcznym . Jak zrobisz od razu gaz na max to nie będzie brzęczały . Musisz popróbować może się uda
  4. To dzwonienie masz wtedy kiedy silnik ma największe wibracje . Ja szukałem sprawcy terkotania pod maska 6 miesięcy w tym samym przedziale obrotów. Przez przypadek znalazłem sposób na postoju jak ten dźwięk ze tak powiem „uruchomić „. U mnie okazało się ze mocowania pompy wysokiego ciśnienia się pourywały i uderzała o kolektor. Tylko ze ja mam wsadzona inna pompę i przerobione delikatnie mocowania. Co do sposobu w jaki udało mi się to namierzyć to zaciągnięty ręczny i próbowałem po prostu ruszać . Jak obroty podnosiły się do 2000-2300 to zaczynało terkotac pod maska . Także jedna osoba do auta a druga niech zagłada pod maskę i nasłuc**je skad dochodzi ten dźwięk .
  5. P&p nie pasuje . Coś tam trzeba pozmieniać .
  6. Z telefonu dźwięk jest zniekształcony . W regału naprawdę fajnie to było słychać . A żeby darmo ryja to trzeba bylo przeciągać na biegach . Tylko tyle ze w środku męczyło przy wyższych prędkościach . Na codzień po mieście było ok .
  7. Wydaje mi się ze może być ciężko . Byłem w szoku jak dpf zatrzymuje dźwięk - głośność . Ale to już niech się wypowiedzą fachowcy od wydechów .
  8. Ja miałem u siebie dp 3 cale i dalej ori rury z wydechu i ostatnie puszki wywalone a w ich miejsce wsadzone ori z głośnikami , czyli przelot po całości i na trasie już było głośno przy prędkościach powyżej 120-130. Męczyło to tym bardziej ze na tyle dzieciaki.
  9. Ja jadę właśnie 12 na podłączenie aktywnych wydechów . Obecnie w aucie mam już założone Puszki od sq5 . Ale ja to robię dlatego, ze nie chce wywalać dpf. Bez dpf i na przelocie moje q5 brzmiało obłędnie . Jak już wywaliłeś dpf i nie chcesz do niego wracać to taniej wyjdzie wsadzenie jakichś Fajnych sportowych końcowych puszek nawet możesz pokusić się ze sterowaniem na pilota. Podłączenie aktywnych wydechów to cena za jaka uda ci się kupić puszki z głośnikami oraz dodatkowo od 3000 do 5000 za elektronikę i dodatkowe moduły jeśli chcesz mieć możliwość zmieniania np dźwięku za pomocą aplikacji w telefonie. tak chodziła moja q5 na przelocie bez dpf. Obecnie w aucie nadal jest przelot tylko dpf powrócił na swoje miejsce i w aucie i poza nim jest cisza . F67F0D14-86AA-4A5B-9344-166064BFA77E.MP4
  10. Taki to ja włożyłem do ojca 2.0 tdi
  11. Żeby zrobić sam program to tez powinieneś mieć w pełni sprawny technicznie pojazd . Doprowadź wszystko do ładu i dopiero zabieraj się za podnoszenie mocy .
  12. Ten co ty podałeś to chyba niczym się nie różni od tego co masz obecnie na aucie . Jeśli chodzi o a4 b8, a5 i q5 z 3.0 tdi to większość wkłada o takich wymiarach jak mam ja .
×
×
  • Create New...