Jump to content

peter22

Pasjonat
  • Content Count

    612
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

7

About peter22

Informacje

  • First name
    Piotrek
  • Location
    Łódzkie

Car

  • Car model
    Q5
  • Car body
    SUV
  • Year of production
    2008
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CCWA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. peter22

    wymiana lamp

    panowie mam pytanie , nie będę zakładał kolejnego tematu . mam q5 przedliftem z bixenonem a kupiłem już lampy z polifta neon bixenon. macie jakieś namiary na adaptery w dobrej kasie .
  2. Spalanie przy normalnej jeździe spadnie ok litra na 100. Bardziej będzie to odczuwalne i widoczne w manualu . Co do samego silnika to 60 KM więcej nie jest dla niego problemem. Przy każdej modyfikacji najważniejsze jest dać więcej zimnego powietrza a co za tym idzie większy IC . Ja mam u siebie 372 KM z silnika o oznaczeniu ccwa , dpf pozostał na miejscu . Najważniejsza zasada w tych silnikach to zmieniać olej wraz z filtrami co 10 tys Km i to nawet jeśli noe robisz żadnych modyfikacji. Jak będziesz trzymał się tej zasady to auto posłuży ci długo bezawaryjnie
  3. To elegancko ze wszystko działa jak trzeba .
  4. U mnie w q5 po zmianie turbiny (perun turbo) pompie wysokiego ciśnienia, interculera i wywaleniu dpf wyszło 415 KM . Po wsadzeniu ponownie dpf wyszło 372KM. Zdecydowałem ponownie na wsadzenie dpf ponieważ bardzo waliło w wydechu . Ale głos z wydechu był za***isty . Nie słychać jak by to był diesel
  5. Auto nie było nigdy mierzone , nawet z ciekawości . Chociaż kolega który się ściga 505 konna skoda superb namawia mnie na to cały czas . A ja mu tłumacze ze to jest zwykły dupowoz i nie nadaje się do wyścigów a modyfikacje zrobiłem dla bezpiecznego wyprzedzania i przemieszczania się po naszych fatalnych drogach . Auto cały czas się przemieszcza jak narazie bezawaryjnie na włożenie czeka jeszcze sportowa wkładka k&n i wymiana oleju i pozostałych filtrow
  6. peter22

    Migajace świece

    W 3.0 nie ma gruszki . Jest sterowana elektryzcznie
  7. Jeśli masz pozostawiane wszystkie czujniki i instalacje , to wkładasz dpf i jedziesz na program . Chyba ze ktoś podcinał kable i usunął czujniki to wtedy trochę więcej zabawy .
  8. Dzwon do nosba albo Genowefa garage albo do innych co robili już przeróbkę na nowsze silniki . Jeśli ci powiedzą ze się da to szukaj w miarę nowego silnika z małym przebiegiem i tyle . Mozesz nawet wsadzić 3.0 biturbo . Wszystko zależy czy autem chcesz jeździć dalej czy szykujesz i sprzedajesz .
  9. Są firmy co wkładają inne silniki i chodzi nawet 3.0 biturbo możesz tam wsadzić wszystko kwestia kasy
  10. A to przepraszam , moja wina nie doczytałem. Sory za zamieszanie
  11. Tak jak Dev napisał lejesz przez korek który znajduje się z boku skrzyni . Lejesz aż zacznie ci się wylewać. Po zalaniu na zimnej skrzyni należy ja rozgrzać . Jak masz podnośnik to odpalasz auta i zmieniasz biegi żeby olej wszędzie dotarł . Po rozgrzaniu skrzyni robisz kontrole stanu oleju czyli dolewasz aż znowu zacznie się przelewać . Wymiana nie jest skomplikowana. W zależności od skrzyni możesz mieć jeden lub dwa filtry . Jeden po zdjęciu miski to ma każda , natomiast drugi taki mały na zewnątrz skrzyni . Ten nie występuje we wszystkich. Po zdjęciu miski dokładnie ja umyj . Wyciągnij magnesy i tez je wymyj z opiłków , które zawsze troszkę jest . Polecam zakupienie nowych srob do miski olejowej , które są aluminiowe i najczęściej są poprzeciagana . Kosztują niewiele a masz pewność ze miska odpowiednio dociągnie uszczelkę . Co do oleju to tak jak powyżej ma spełniać normę producenta danej skrzyni . Ja akurat zalewam motulem. Jak robisz wymianę dynamiczna to musisz mieć około 8 litrów , przy wymianie statycznej około 6 .
  12. Ok dzięki, sprawdzę jeszcze to kolo pasowe , auto ma przejechane dopiero ok 150 tys i rozrząd nie daje o sobie znac.
  13. Dev miałeś coś jeszcze wymieniane z dwumasem??? U mnie półosie sprawdzone skrzynia sprawdzona , dwumasa wymieniona terkotanie podczas przyspieszania na każdym biegu w okolicach 1000-2000 cały czas jest . Koło pasowe wymieniali ci tez ?? Gościu od skrzyni nie poddaje się i szuka dalej zobaczymy może coś znajdzie. Ręce mi już opadają dźwięk jak by coś było poluzowane i wpadało w rezonans . Słychać to tylko przy delikatnym przyspieszaniu .
  14. A czy robił ktoś taka rzecz jak uzbrojenie foteli z s4!w wentylacje ?? Wiadomo , ze wiąże się to ze zmiana obicia na perforowana skore . Zastanawiam się nad taka przekładka w swojej q5 . Fotele od s4 b8 już zamontowałem . Mam na dawcę całe fotele z wentylacja i korci mnie żeby to przełożyć
  15. peter22

    Olej w silniku

    Generalnie castrol nie cieszy się dobra opinia . Ja bym zmienił po wcześniejszym zastosowaniu pukanki . Co do stanu 3/4 jest jak najbardziej ok nawet połowa stanu na mmi jest ok . Max nie zaleca się bo nie masz tak naprawdę wiedzy czy nie jest wlane za dużo oleju . Chyba ze masz jeszcze bagnet dolozony i możesz to kontrolować w taki sposób. Ja bym spuścił cały olej i zalał nowym innym niż castrol . Generalnie te silniki nie lubia long life service . Jak będziesz zmieniał olej pomiędzy 10 a 15 tys to powinien posłużyć .
×
×
  • Create New...