Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie macie przebiegi swoich 2.0 TDI spalanie


akita

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się od jakich przebiegów oczywiście autentycznych zaczynają się jakieś problemy z tym silnikiem . Obecnie 166tys wymieniona przepustnica, wtryski jak nowe, szykuje się do wymiany pompa wspomagania. Koledzy jakie macie przebiegi w swoich B8. Zapraszam do dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 195 tys - wymienione kpl koło dwumasowe , turbina ( program) , piasta koła tylnego .

Sinik pracuje równo i cicho - wtryski OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 70tyś jak na razie: łożysko prawy przód wraz z piastą, sprzęgło bez dwumasy, siłownik klaplki wlewu paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90tys (moj przebieg), exeo*), silnik caga 2.0tdiCR 143ps... podswietlanie lusterka w oslonce przeciwslonecznej pasazera czasem nie dzialalo a reszta jak narazie nie zawodzi

Pozdrawiam,

Przemek

*)silnik i jego osprzet poza wydechem i chlodnicami jest "z b8" a reszta (karoseria, sprzeglo, skrzynia itp) "z b7", pare gratow "wlasnych" jak np wydech, klapa itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wymianie czujnika cisnienia paliwa, nadal chodzi glosno, slychac spalanie stukowe, 3 wtryski z 4 pracuja glosniej. Nie mam pomysłów co dalej

poprzedni wlasciciel:

- naprawa skrzyni biegów prz 60tys

- wymiana kola dwumasowego przy 90tys

-wymiana czujnika turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez. mam b5 maszyna nie do zajechania. mam tez b7 no o tym juz tak nie powiem a co tu czytam to masakra jakas sorki za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestaje wierzyc w AUDI.... sory za OT...

W Audi? Chyba bardziej w cały "nowy/teraźniejszy" motoryzacyjny świat...

Może nie z A4 B8, ale silnik ten sam praktycznie... 2,0 TDI CBAB 140 KM CR, przy 110 tys. km padł miech przy turbinie (podobno standardowo przy tym przebiegu), korzystając z "okazji" została zmieniona turbina na 170 KM CBBB razem z nowym miechem itd. potem oczywiście program, przy 112 tys. km padła pompka vacuum (podciśnienia) - możliwy związek z padnięciem miecha od turbiny (zanieczyszczenia rozerwanej membrany w miechu mogły się przedostać do vacuum). Tyle na dzień dzisiejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wymianie czujnika cisnienia paliwa, nadal chodzi glosno, slychac spalanie stukowe, 3 wtryski z 4 pracuja glosniej. Nie mam pomysłów co dalej

poprzedni wlasciciel:

- naprawa skrzyni biegów prz 60tys

- wymiana kola dwumasowego przy 90tys

-wymiana czujnika turbiny

Siwucha co dokładnie działo się ze skrzynią??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też nosiłem się z zamiarem zmiany na B8 troszkę mnie to zaniepokoiło ale może nie jest znowu tak źle poczekam aż się wypowie więcej użytkowników też tych zadowolonych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie teraz aktualnie 156 tys. km (2.0 TDI CAGA) nic sie nie działo powaznego jak i z silnikiem tak i z czymkolwiek w aucie :wink:

Wszystko na biezaco serwisowane .

U kolegi ode mnie ( autko sliczota :wink: ) 2009 r. 38 tys . przebiegu (2.0 TDI Q CAHA) do 20 tys. wg. historii auta Niemiec był czterdziesci iles tam razy w ASO z pierdółami :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można powiedzieć że auto autu nie równe :) B5 faktycznie maszyna nie do zajechania jak się dba. B8 pewnie jak wszystkie nowe auta może mieć z tym problem widać to też z jakich materiałów robią obecnie samochody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można powiedzieć że auto autu nie równe :) B5 faktycznie maszyna nie do zajechania jak się dba.

no trzeba dbac... bo zawieszenie delikatne, ze od patrzenia sie popsuc moze (w b6, pierwszych b7 i passatach b5fl jest juz poprawione... kolejna poprawka w kocowkach b7+exeo, b8 to inne juz auto), ma takze 2masasprzeglo, w tiptronicach czasem wysikuje sie olej bo zapieka sie pompa oleju na konwerterze a w manualach czasem sie klopoty z mechanizmami roznicowymi (robi sie szpera), czasem zalewa moduly komfortu bo odplyw klimy potrafi sie zatkac, czasem siada wiskoza, czasem zapiekaja sie kiero na T, czasem takie wloskowate polaczenia w modulach abs siadaja.... moze zmyslam a moze mowie z wieloletnich doswiadczen rodzinnych (passat b5, 2x A4 B5, a6c5)... ale spoko... jak sie dba to da sie jezdzic - al eauto nie do zajezdzenia to to chyba jest jak ktos sie ze starej daci przesiadl

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...