Góral65

Pasjonat
  • Zawartość

    669
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

14

1 obserwujący

O Góral65

    Informacje

    • Imię
      Andrzej
    • Lokalizacja
      Podhale

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CAGB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    810 wyświetleń profilu
    1. Nie każdy MCE obsługuje pakiet QQ1 dlatego pisałem że sprawdzenia
    2. Tak, były wersje bez lampek, w boczkach masz lampki czy tylko odblaski?, lampki w drzwiach białe i czerwone kupujesz zakładasz. kodujesz i ma działać, a pod nogami jak chcesz żeby było tak jak fabryka to przede wszystkim musisz mieć MCE który obsługuje tą opcję
    3. Góral65

      Proszę bardzo A4-BIX.pdf
    4. Góral65

      Proszę bardzo G-62.pdf
    5. Góral65

      Jak nie znajdziesz to w sobotę będę w domu to sprawdzę moje kodowanie, mam też VCP
    6. Góral65

      Jak dobrze kojarzę to trzecie zdjęcie Bit 4 ma być zaznaczony (światła dzienne poprzez drl Leds aktywne)
    7. Góral65

      Jakie miałeś rzeczywiste spalanie przed awarią 6,5 czy około 8?, jedyne co mi przychodzi do głowy to wtryski, czy były dobrze dobrane? i czy były zakodowane? reszta z wymienionych rzeczy raczej nie ma wpływu na zużycie paliwa, pompy wtryskowej to nie ma w tych silnikach,
    8. Góral65

      Nie, nie zasłaniałem chłodnicy
    9. Góral65

      Wracałem z Krakowa w nocy w sobotę przy temperaturze +2 szybkości były nawet większe wskazówka ładnie stała cały czas na 90, pod koniec tego tygodnia ma być poniżej -10 jak nie zapomnę to się pochwalę jak jest
    10. Góral65

      Ostatnio na Podhalu z rana było od -2 do -4, po uzyskaniu właściwej temp. nawet jadąc kilka kilometrów z górki trzyma ładnie zobaczymy jak będzie przy większych mrozach, w ubiegłym roku główny termostat już szwankował miałem problemy temperaturą, a jeszcze poprzedniej zimy nie pamiętam
    11. Góral65

      Tylko i wyłącznie ori, za dużo roboty by ryzykować z zamiennikiem, 190zł główny a 130 ten mały
    12. Góral65

      Też miałem problem z temperaturą, wymieniłem za jednym razem obydwa, główny ewidentnie był wadliwy nie domykał się ten drugi mniejszy ciężko stwierdzić, ale teraz max do 10km przy obecnej temperaturze łapie mi 90'
    13. Góral65

      Cześć Przegapiłem pytanie, jeśli aktualne to prosze o kontakt na pw
    14. Góral65

      W B8 jest ogranicznik obrotów na biegu jałowym max 2500, jest to normalne
    15. Góral65

      W tym przypadku nie pomogę etka nie pokazuje części jako samego łożyska, jest całe koło pasowe nr. 8k0260810 https://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/Sprzeglo-zrywalne-sprezarki-klimatyzacji-NIPPONDENSO-kolo-pasowe-kompresora%2C-kolo-pasowe-sprezarki-klimy%2C-sprzeglo-klimy%2C-klimatyzacja-sprzeglo%2C-kompletne-sprzeglo-klimy%2C-czesci-do-klimatyzacji-SD-141-/3152