Góral65

Pasjonat
  • Zawartość

    696
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

17

1 obserwujący

O Góral65

    Informacje

    • Imię
      Andrzej
    • Lokalizacja
      Podhale

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CAGB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    876 wyświetleń profilu
    1. Góral65

      Nie odczytał bo od 10 lutego od napisania postu nie logował się na forum
    2. Góral65

      Na początek zrób z tym czujnikiem od klapy, nie wiem jak jest w tym przypadku ale jest on ważny.
    3. Góral65

      handlarze najczęściej kopiują opis z innych aukcji i wklejają
    4. Tak jednoznacznej odpowiedzi chyba nikt nie udzieli, teoretycznie nie powinno nic się stać ale znając elektronikę to niczego nie można być pewnym, jeszcze nasuwa się pytanie co było przyczyną spalenia? zamek w klapie ma jakieś zwarcie? a może tylko przypadek?, dobrze by było aby ktoś kto ma dokładnie taki sterownik odczytał nr tego scalaka miałbyś porównanie
    5. Widoczny jest tylko jeden spalony układ scalony a może być kilka, miałem podobny problem tylko w panelu klimatronika ni z gruszki ni z pietruszki klima przestała działać i okazało się po sprawdzeniu że mam spalone trzy układy scalone, nie wiem jaka była przyczyna skończyło się na wymianie całego panelu, chociaż szukałem jakieś info co to za scalak ale nie można było znaleźć żadnego info, proponuje podjechać do ogarniętego elektronika aby sprawdził czy reszta jest ok.
    6. Góral65

      Jak chcesz bez błędów i z poziomowaniem to tylko pozostaje zmienić sterownik 55 i przerobić instalację pod zwykłe bixy tak jak pisałem jest całkiem inny rodzaj komunikacji, w skrętnych po canie a w zwykłych normalne kabelki. lub zmienić auto żeby miały takie lampy
    7. Góral65

      Moim zdaniem nie da rady, jest całkiem inny rodzaj komunikacji, w skrętnych po canie a w zwykłych normalne kabelki.
    8. Góral65

      Możesz odpiąć całkowicie sterownik 55 i zasilanie od poziomowania w lampach to wyłączy całkowicie poziomowanie wraz ze skrętem, i jak założysz zwykłe bixy nie będzie waliło błędami, inaczej tego nie widzę bo będzie waliło błędem od poziomowania.
    9. Góral65

      Wtyczka jest od bezpiecznika pirotechnicznego, którego tu nie widać
    10. Góral65

      Tak, to jest rozmiar mojego
    11. Góral65

      Raczej tak z takim kupiłem autko w 2014r, wątpię żeby był wcześniej zmieniany, też robię krótkie 8-10km odcinki ale często zimą nawet raz na tydzień podpinam prostownik na całą noc
    12. Góral65

      U mnie siedzi oczywiście ten większy 4L0915105 105Ah/580A
    13. Góral65

      W przerwie sprawdziłem w etce, występują trzy rodzaje alternatorów 140, 150 i 180A, jak się skoki skończą a jest dobrze (Kamil prowadzi) zejdę do garażu i sprawdzę jaki ma aku
    14. Góral65

      Widzę że słyszysz że dzwonią ale nie wiesz w którym kościele Tak jak pisałem jak chcesz zrobić na tip top tak jak fabryka to musisz mieć MCE który obsługuje bixy, on steruje przesłoną w lampie (krótkie długie) i on też steruje pompką od sprysków i aby działało poziomowanie muszą być kostki 14 pinowe, jak założysz przejściówki to i tak trzeba pociągnąć jeden kabelek od MCE do lamp sterowanie długimi, ale nie będzie działało poziomowanie, do poziomowania też trzeba pociągnąć dodatkowe kabelki od sterownika 55, to albo robisz na tip top albo kaszanę żeby tylko lampy świeciły
    15. Góral65

      Jak chcesz zrobić na tip top tak jak fabryka to musisz mieć też MCE moduł centralnej elektryki który obsługuje Xenony, spryskiwacze, do tego potrzebny będzie też sterownik 55 od poziomowania ważne aby był do skrętnych, dołożyć troszkę kabelków, żadne przejściówki