Skocz do zawartości

mariusz36

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O mariusz36

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

712 wyświetleń profilu
  1. Sprawdź sobie akumulator , jak jest bardzo słaby to takie wariactwa elektronika potrafi wyprawiać . Może był tak słaby że ładowanie mu nic nie dało . Pożycz na próbę akumulator ,wymień , może to być przyczyną .
  2. Powinno się Maćku dać . Mieliśmy kiedyś lampę która miała dość głęboką rysę na całej długości i dało się to spolerować . Robił nam to gościu z Będzina . Zrobił super .
  3. mariusz36

    A4 B8 2.0tdi SILNIK

    Dostać silnik z tzw. potestówki Audi to bardzo , bardzo rzadkość . Jeśli uda się taki sinik dostać to jest on nowy , albo ma kilka kilometrów i zazwyczaj jest on z aut wystawowych . Nigdy nie dostanie się silnika po jakiś testach górskich , lub innych historiach (przynajmniej z Audi ) . A ten co wystawia ten silnik , to raczej nie ma części z aut potestowych .
  4. mariusz36

    A4 B8 2.0tdi SILNIK

    No , ciężko zachować kulturę jak się takie brednie czyta . Jak nie masz pojęcia co to są części z aut testowych , to się nie wypowiadaj i głupot nie pisz .
  5. mariusz36

    A4 B8 2.0tdi SILNIK

    Bo ???
  6. mariusz36

    B8 TrOOOOp

    Włączałeś /wyłączałeś przyciskiem PDC ? ( taki mały reset ). To raczej napewno od mycia , ale że mu nie przeszło . Może jakiś błędów nałapał i trzeba kompa podpiąć .
  7. mariusz36

    B8 TrOOOOp

    Moduł masz w bagażniku po prawej stronie .
  8. mariusz36

    B8 TrOOOOp

    Sprawdź czy nie wywala zaworkiem bezpieczeństwa który jest w zbiorniczku ( tak z boku zbiorniczka ) . Jak ciśnienie wzrasta za bardzo to tym „zaworkiem" rozpyla płyn . Jak auto jest rozgrzane to szybko odparowuje i trudno zlokalizować . Często ślad widać na osłonie silnika . Jak otworzysz maskę to zobacz czy na osłonie nie ma płynu od strony zbiorniczka . Następne miejsce to podszybie , idą tam dwa węże gumowe do nagrzewnicy . Jeden ma taki otwór odpowietrzający , może się wąż lekko cofnął i tym leci płyn , w tedy spływa sobie odwodnieniem i też trudno na początku to zdiagnozować .
  9. Tak , dokładnie . Ja robiłem tak jak podał laguna , bezpośrednio do gatewaya .
  10. Tak jak masz na rysunku , T12h / pin 5 ; T12h /pin 12 to cany , skręcasz je i ciągniesz do gatewaya ( czerwona wtyka ) Pin 5 do T20 pin 7 ; Pin 12 do T20d pin 17 . Tymi oznaczeniami się nie przejmujemy .
  11. Nie , to nie ta , musi być taka jak Ci podałem nr. Ja kupowałem w ASO . Tak jak napisałeś , ma to mniej więcej być . Z lampek kontrolnych w lusterkach idzie + i masa . Masę łączysz z prawego i lewego lusterka i ciągniesz do tyłu i łączysz do przewodu masowego który wychodzi z modułów . Oryginalnie ma kolor zielono - brązowy ( może drobiazg , ale ja z tą masą na początku nie wiedziałem gdzie podłączyć )
  12. 4F0 972 112 Z tymi wtyczkami już wiesz ? Te przewody od czujników się rozchodzą w prawej wnęce przy module , jedna wchodzi do modułu PDC a druga idzie do przodu , ale wchodzi do tego gniazda co pytasz o numer .
  13. mariusz36

    B8 TrOOOOp

    Kierownica pasuje , multifunkcja pasuje a airbag nie - musi być z A4
  14. mariusz36

    B8 TrOOOOp

    Ja u siebie wymieniałem bez wyjeżdżania pasem , tylko ja mam silnik CAHA .
  15. mariusz36

    B8 TrOOOOp

    Dlatego Marcin proponuje ściągacz kupić . Ten patent może miał by sens na przednich ramionach , ale na tylnej nie . Już Ci piszę co by się dalej działo - wkręcasz w tą nakrętkę śrubę ... kręcisz , kręcisz i może faktycznie puści - hura . Odkręcasz śrubę a tam przelot przez który leci płyn jest cały zmasakrowany od tej śruby . Ściągasz tapicerkę klapy , odkręcasz silniczek i wyrzucasz do kosza . A i nie pytaj skąd to wiem .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...