Jump to content

mariusz36

Pasjonat
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

About mariusz36

Informacje

  • First name
    Mariusz
  • Location
    Dąbrowa Górnicza

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2011
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAHA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

841 profile views
  1. Ja tak myślę , dlatego piszę o salonach DE , BE FR . Biznesem nie jest „wyprodukowanie" aut i sprzedanie w Polsce . Biznesem jest przywiezienie do nas , zrobienie na lalkę i sprzedanie w DE , BE czy FR . Zależy z kąt auto pochodzi . Z reguły te auta nie są sprzedawane z myślą o Polakach , ale coraz częściej Polacy się nawijają ( nawet handlarze ) i kupują . Ten biznes nie ma litości ... zresztą jak każdy . Po prostu mała informacja . Tak jest i dlatego kupować zagranicą jak najbardziej , ale oczy szeroko otwarte , choć to nieraz jest za mało . Technika „produkcji" jest na tak wysokim poziomie że dobre oko też może nie wystarczyć .
  2. To mało wiesz o życiu . Żebyś kiedyś takiego w salonie nie kupił , oczywiście z gwarancją ... dają, dają a na koniec tak się zachowają sprzedawcy - a potem . Wierzysz w te historie - jesteś wielki . Oczywiście przebieg też potrafisz sprawdzić ??? Nie , Ty sprawdzasz tylko pieczątki .
  3. Nie wiem jak jest 3,0 TFSI ale myślę że podobnie . Zdejmij , albo tylko odchyl osłonę podszybia i tam idą dwa węże do nagrzewnicy . Jeden ma taki otwór - odpowietrzenie . Jak mechanik tam robił mógł go źle założyć i tym może uciekać . Płyn wtedy leci tak jak woda z podszybia i nie idzie się kapnąć .
  4. To słabo, że Ci się nie wydaje . Właśnie kupując od Turka masz pewność że kupisz w miarę auto . Longista dobrze pisze i brać sobie jego słowa do serca !!!. Dziś tylko kretyn niemicki nie cofa liczników , ale to też do pierwszego razu , potem szybko się uczy . Od lat robią to w „ białych rękawiczkach " . Wiesz jaka jest „ produkcja aut na exsport " , to są dziesiądki aut miesięcznie . Jak myślisz , Turek w taki biznes wejdzie ? Sprubuj mu takie auto ożenić , ale do salonu , jeszcze damy gwarancje jak najbardziej pujdzie . Uczyć się Panowie , wiedza nie boli . Wszyscy myślą że tylko my jesteśmy tacy rozgarnięci , a Niemcy tacy tępi , ale tak nie jest . Choć obecnie w produkcji i ożenieniu im„ perełek " jesteśmy mistrzami . Szkoda tylko że nie raz ktoś od nas kupuje takie perełki . Kupno w DE jak najbardziej , ale oczy szeroko otwarte .
  5. mariusz36

    B8 TrOOOOp

    Ja mam z A4 b9 8W0965988A , Czytałem tu na forum że zakładają z tego nowego Passata , ale numeru nie znam .Podobno są jeszcze lepsze .
  6. mariusz36

    B8 TrOOOOp

    A były takie ? Do B8 zakłada się z A4b9 , A7, A6 . Podobno z Passata pasują .
  7. Na 100% oryginalne , Audi A3 8V na takich wypuszczają , tzw. słoneczniki . Są i polerowane z środkami np. grafitowymi .
  8. No w końcu , bo czekam na info o pogodzie . Widzę że nawet nie jest zła . Ja ruszam wieczorem . Maćku !!! jesteś nie poprawny z tymi mandatami . Laleczka prezentuje się zacnie .
  9. Nie jest źle , tydzień temu gorszą pokazywali . Też jadę , ale do miejscowości Zadar . Maćku ostrożnie i bez pamiątek z Austrii i Czech
  10. Chciałbym podzielić się fajnym modem - zamontowaniem ŁADOWARKI INDUKCYJNEJ w naszych A4 b8 . Cała instalacja jest bardzo prosta -JEŚLI MAMY POD PODŁOKIETNIKIEM BAZĘ NA TELEFON !!! Myślę że też nie droga , bo ładowarkę dostaniemy od 160 - 200 zł. Potrzebna nam będzie ładowarka indukcyjna - posują z Audi A4 b9 ; A6 c7 , Q7 , i trochę zdolności manualnych - ja dałem radę to i każdy da radę . Że by nam praca poszła łatwo , musimy zdemontować tunel ( dla osób które już tunel wyciągały to max 10 minut pracy ) Wykręcamy starą bazę i możemy tak jak ja wyciąć otwór na ładowarkę . Może ktoś będzie miał inny pomysł, jak ją tam umieścić - można próbować . Ja miałem też plan wycięcia uchwytu z A6 c7 i wspawania go do mojego tunelu , ale w końcu temat odpuściłem . Tak jak zrobiłem - wyszło naprawdę dobrze . Po wycięciu zostaje niewielki otwór ( stara baza jest dłuższa ) zastawiłem go wykorzystując wycięty odcinek . Otwór wycinałem nożykiem . Podłączenie !!! - dla celów opisu przetestowałem ładowarki z A4 b9 i A6 c7 Ja finalnie u siebie zamontowałem ładowarkę z A6 , ale miałem oryginalną wiązkę ( 4G1 971178A ) - jednak na rynku wtórnym trudna do kupienia a w ASO ponad 350zł. Ma być tanio , nie bawimy się w żadne wiązki . Kupujemy ładowarkę z A4 b9 - różni się od A6 c7 wejściem - wtyczką ( A4 b9 ma kwadratową 4 piny taką jak nasza baza , a A6c7 płaską 6 pin.) Tu wtyka A6 Do ładowarki z A4 b9 wykorzystujemy nasz przewód antenowy ( ten który jest przy starej bazie taki krótki ) a brązową wtyczkę( cztery piny) do której była podpięta stara baza wpinamy bezpośrednio do ładowarki i to wszystko . Jeśli kupimy ładowarkę z A6 c7 musimy tylko przerobić wtyczkę do ładowarki . Tak jak wspomniałem wcześniej , ma płaskie wejście . Oczywiście to żaden problem - wykorzystujemy naszą wiązkę z starej bazy . Wiązka jest na stałe zamontowana do bazy , musimy uciąć i założyć wtyczkę , cztery piny i mamy wiązkę . Nr. wtyczki 4B0 971 978 B . I to wszystko , po podpięciu cieszymy się ładowarką Jeśli kupimy ładowarkę na której będzie znaczek„ keyless” to będzie ładowała dopiero po uruchomieniu auta , bez znaczka działa od razu . .
  11. Musisz z tych listw (używanych które kupisz ) sciągnąć tą starą taśmę 3M i nakleić nową , potem ładnie próg odtłuścić i przykleić . Będzie trzymać super i nic nie będzie odstawać
  12. Marcin , nie myślałeś dać do regeneracji ? Są firmy które robią to profesjonalnie . Zamontują nowe naboje , wymienią pasy ( tak pasy pasuje też wymienić ) Będziesz miał pewnoś że wszystko będzie działać tak jak trzeba . Oczywiście dają gwarancje . U nas jest firma która za cztery pasy ( wszystkie z nabojami - Ameryka ) wymianą pasów , naboi ( Ameryka ma też często w przednich pasach takie dodatkowe naciągi , które też się blokują i też trzeba je wymienić ) plus np. kolanówkę . Za to wszystko biorą ok. 2 tysiaków . Na allegro trzeba uważać , bo są magicy którzy opanowali odblokowywanie , ale nabojów już nie wymieniają .Jak się nie znasz to ciężko się kapnąć . Pas będzie działał , ale nabój już nie wystrzeli .
×
×
  • Create New...