Skocz do zawartości

mati13_95

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mati13_95

Informacje

  • Imię
    Matthis
  • Miasto
    NLP

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mati13_95

0

Reputacja

  1. Jakby ktoś miał ten wyciek to można uszczelniacz wymienić bez ściągania skrzyni a nie jak to sugerował kolega wyżej, że trzeba. Jest do niego bezproblemowy dostęp z kanału.
  2. Cześć, muszę wymienić napinacz paska alternatora w Audi A4 B5 1.9 TDI 90KM 1996r. Jest to auto, które służy tylko na dojazdy do pracy, więc nie chcę kupować jakiegoś drogiego markowego napinacza i chciałem się doradzić jaki polecacie tańszy taki do max 150zł, żeby nie rozsypał się po miesiącu? ?
  3. Mało kto wymienia olej tymbardziej jak auto jest nowe i serwis tego nie przewiduje albo bardzo rzadko. Ludziom przyjęło się, że oleju w skrzyni się nie wymienia a to jest błąd. Jak nowy olej jest żółty a przepracowany jak u mnie czarny to raczej wymiana jest ważna ? a wymiana oleju w skrzyni manualnej jest w większości prostsza i szybsza niż w silniku gdzie trzeba jeszcze zmieniać filtr.
  4. To mnie nie pocieszyłeś ? Dzięki za info ?
  5. Witam, ostatnio zauważyłem wyciek oleju ze skrzyni z drążka który jest na zdjęciu poniżej. Da się to uszczelnić w domowych warunkach czy lepiej oddać do mechanika? I czy to blacha sprawa czy skrzynię trzeba będzie wyjmować? Taki wyciek zrobił się po 150km, gdyż wycierałem to w poniedziałek jak zmieniałem olej w skrzyni.
  6. Tak dla pewności jeszcze zapytam, u mnie w skrzyni trzeba lać olej aż będzie pełno i zacznie wylatywać nadmiar korkiem wlewowym tak? Bo wiem że w niekrytych mogą być oddzielne korki do sprzedania stanu.
  7. I nie bardzo żeby wlać jakiś zamiennik 75w90 jaki jest zalecany? Bo nie ukrywam, że Ori 130 za litr trochę złotych wyjdzie ?
  8. No może lepiej odpuścić bo demontaż skrzyni też trochę kosztuje a jak za rok ma być to samo to bez sensu. Ten olej będzie spoko do mojej skrzyni?
  9. Czyli jakaś niegroźna przypadłość tak? Bo nie wiem czy nie oddawać do mechanika, żeby to uszczelnić. To olej ze skrzyni?
  10. No dokładnie. Mam jeszcze jakieś zapocenie na łączeniu skrzyni z silnikiem, jest to trochę dziwne bo ta ciecz ma kolor jakby zielony. Nie jest to raczej olej silnikowy bo byłby czarny ani olej ze skrzyni bo u mnie jest koloru brązowego. Poniżej zamieszczam fotkę. Jak myślisz co to może być twoim zdaniem za wyciek?
  11. Dzięki, jeszcze pytanie, spuściłem troszkę oleju i jest w nim bardzo dużo takich mikroskopijnych opiłków, olej wręcz się świeci. O czym to może świadczyć? Dodam, że ze skrzynią kompletnie nie się nie dzieje, biegi wchodzą dobrze, nie ma zgrzytów itd. Mogę wymienić olej czy najpierw niech mechanik sprawdzi tą skrzynię żeby nie wlewać nowego oleju a za chwilę go zlewać? Olej też nie był długo zmieniany, gdyż ja mam go 3 lata a nie wiem jak to było u poprzedniego właściciela z wymianą.
  12. @Dev sprawdzisz ile wchodzi oleju i jaki jest zalecany do mojej skrzyni w A4 B8 MANUAL oznaczenie LLM 2.0 TDI? VIN: WAUZZZ8K7AA093972. Z tego co zauważyłem to polecasz ravenol, jak może to podeślij który byłby dobry do mnie, jakie oznaczenie. Dzięki ?
  13. @Dev edit, już napisałem w odpowiednim temacie ?
  14. W poniedziałek go zdemontuję i sprawdzę, mam nadzieję, że jak zamontuję spowrotem to wszystko będzie działać i nic nie zepsuje po drodze ?
  15. To jest element ze zdjęcia tak? W razie wycieku z niego w której części będzie widoczny płyn?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...