Skocz do zawartości

siwucha

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O siwucha

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia siwucha

1

Reputacja

  1. U mnie podczas gaszenia mocno telapało, jak sie okazało były to pierwsze objawy padającej przepustnicy, nie domykał się obwód i trzęsło przy gaszeniu, objawy się utrzymywały jakiś czas aż zapaliła sie kontrolka silnika, okazało się ze przepustnica do wymiany, po wymianie problemu nie ma.
  2. siwucha

    B8 TrOOOOp

    koledzy jak sprawdzić czy silnik nie ma tzw. "przedmuchów"??
  3. Witam, jest jakas procedura odpowietrzania ukladu po wymianie filtra paliwa??
  4. siwucha

    B8 TrOOOOp

    Troche sie zmartwilem, bo moja pompa wysokiego cisnienia i tak juz mocno halasuje od tego naszego suchego paliwa a teraz taki zonk...
  5. siwucha

    B8 TrOOOOp

    Panowie, do mojej biednej Audiczki zatankowałem dzisiaj omyłkowo 1,5l benzyny, dotankowałem do pełna V-power diesel i jazda. Prosze powiedzcie ze wszystko bedzie ok!!! Bo nie zasne dzisiaj...
  6. U mnie jest dokładnie to samo, pompa wydaje dziwny metaliczny dźwięk. Przyznam że z tym objawem zrobiłem już prawie 40tys km i nic sie nie dzieje. Podejrzewam że jak odkręcisz zawór na pompie, zauważysz na siateczce drobinki metalu. Z tym już raczej będzie coraz gorzej, aż doprowadzisz to etapu kolegi powyżej, niemniej ja nic z tym nie robie a juz prawie 40tys z tym dzwiekiem przejechalem.
  7. siwucha

    B8 TrOOOOp

    witam, Mam problem z przepustnica, po diagnostyce wychodzi blad P2111 "jednostka sterujaca przepustnica" Jakies sugestie?? Jakas inna opcja oprocz wymiany wchodzi w gre?? dzieki za pomoc
  8. siwucha

    B8 TrOOOOp

    hmmm, No wlasnie byly to diagnozowane bardzo podstawowym sprzetem, moze "a" to 0?? czyli p2304??
  9. siwucha

    B8 TrOOOOp

    Koledzy wiecie moze co znaczy kod bledu p23a4??
  10. Jak w temacie. Z gory dzieki za pomoc
  11. Witam koledzy. Mam b8 2008r 170km, 173tys przebiegu. Dzisiaj rano odpaliłem auto, jedynka i ruszam, dałem za mało gazu więc auto zgasło, odpalam jeszcze raz a tu wspaniały komunikat czerwona konefka i switch off engine, wyłączyłem, odczekałem chwile, po czym włączyłem zapłon, nie było komunikatu więc zapaliłem, komunikat się nie pojawił, auto śmiga bez zmian. Mam mieszane uczucia, znam temat "imbusiku", mam zacząć się martwić?? Jutro jadę do Austrii i jestem przerażony.
  12. Witam koledzy. Mam b8 2008r 170km, 173tys przebiegu. Dzisiaj rano odpaliłem auto, jedynka i ruszam, dałem za mało gazu więc auto zgasło, odpalam jeszcze raz a tu wspaniały komunikat czerwona konefka i switch off engine, wyłączyłem, odczekałem chwile, po czym włączyłem zapłon, nie było komunikatu więc zapaliłem, komunikat się nie pojawił, auto śmiga bez zmian. Mam mieszane uczucia, znam temat "imbusiku", mam zacząć się martwić?? Jutro jadę do Austrii i jestem przerażony.
  13. siwucha

    B8 TrOOOOp

    Dzięki za porady. Do paliwa doleje skydda, filtr wymieniałem 8tys km temu,zastanawiam się czy nie wymienić i nie dolać jakiegoś specyfiku do czyszczenia wtrysków, żeby go troche przedmuchać na autobahnie. Pzdr.
  14. siwucha

    B8 TrOOOOp

    Witam koledzy. Jadę na ferie do Austrii i jestem troche przerażony, prognozują -32stopnie w nocy. ffffuccck. Co z paliwem i płynem w chłodnicy?? Może doleje troche czystego koncentratu???
  15. siwucha

    B8 TrOOOOp

    Jeżeli chodzi o czujnik różnicy ciśnień, to u mnie 2tyg temu był ten temat. Jeżeli nic z tym nie zrobisz to czujnik kompletnie siądzie i wyskoczy kontrolka DPFu i w końcu auto wejdzie w tryb awaryjny i będzie myślał, że DPF zapchany. Proponuje kupić czujnik (240zł w ASO) i go wymienić (wymiana 5min), skasować błędy i po problemie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...