Rafal_1188
Pasjonat-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Rafal_1188
Osiągnięcia Rafal_1188
0
Reputacja
-
miedzy nimi są dwie podstawowe różnice AWX skrzynia 5tka i 280Nm albo 290Nm nie pamietam, AVF skrzynia 6stka i 310Nm obydwa 130KM ale AVF troszke "mocniejszy"
-
1z to jeszcze era jednomasa, zwykłego wtryskiwacza, zero check engine'ów i problemów
-
Ja też w 1z odczułem różnice a miałem 50/50 normalnej i vervy. Nie był to jakis mega wynik ale 90 koni sie lepiej zbierało z dołu.
-
Zgadza się, ale najważniejsze czy autko używane przez normalnego człowieka, a nie "młota" który tylko upalać potrafi. Ja osobiscie wolałbym mieć 300 tyś i wiedziec ze wszystko robione na czas itp. niż 120 od wspamianego już "młota"
-
Przerywa na 3-4-5 biegu przy wysokich obrotach
Rafal_1188 odpowiedział(a) na Frelich_Z temat w 1.9TDI
na jakich "wysokich" obrotach ? bo dla jednego 3 tyś/obr to juz "wysokie" a dla drugiego dopiero 4,5 tyś/obr... moze warto zainteresować sie hydrosztosami, poczytaj w necie... -
w duzym skórcie to mogło wyglądać tak ze turbo było już bardzo zuzyte czyli wirnik miał duzy luz... silnik "wypił" cały olej, wirnik nie miał smarowania wiec zatarł sie i pękł. Sztomel jak sie myle to popraw
-
wydaje mi sie ze były tylko turbiny bez zmiennej geometrii łopatek...
-
sprzęgło się kończy...
-
moze radzikowski ?
-
Według mnie audi ma super precyzyjne skrzynie, zawsze wiadomo czy bieg wszedł czy nie, z resztą rzadko nie wchodzi. Nie to co w VW (audi a3 i inne) gdzie silnik siedzi w poprzek i biegi wybierane są za pomocą linek (to dopiero masakra). Mam porównanie na przykładzie passata b4 1.8, a4 b5 1Z oraz a4 B6 avf w audi zawsze biegi pieknie wchodzą w passacie nie było to juz takie precyzyjne.
-
Wydaje mi się że wszystko OK, ja np. lubię takie precyzyjne "zapinanie" biegu
-
ważne że autku nic nie dolega
-
macie ludziska http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b7-bpw-postoju-wkreca-sie-powyzej-3000-to-200187/ szukajka nie gryzie
-
nie jest tak ze te silniki na postoju krecą sie tylko do 3tys ?? sprawdz w czasie jazdy.
-
w sumie o innych mi juz nie wiadomo... dla mnie osobiscie jest do bardzo duzy minus, kiedys w swoim 1Z zaslepilem EGR to w zimę nie mogłem zagrzac go przez około 20km, po "odślepieniu" dogrzewał sie błyskawicznie...