Skocz do zawartości

witjacrf

Pasjonat
  • Postów

    423
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O witjacrf

Informacje

  • Imię
    macios
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia witjacrf

3

Reputacja

  1. Witam. Tak jak w temacie,szukam kogoś kto wyłączy mi DPF w mojej A4 B7 2.0TDI 140KM BPW oznaczenie silnika. Teren - Śląsk.
  2. A jaką mam pewność że nie rozwali mi turbiny i reszty podzespołów że mam jechać z założoną prędkością (jaką)? Diagnoza zdiagnozowana i naprawione : uszczelniacze na pompowtryskach, wymienione i wszystko działa jak należy.
  3. Witam ponownie. Odnośnie zapytań o turbinke wszystko śmiga jak należy przejechałem już na niej 800 km i wszystko jest cacy malina
  4. Witam. Posiadam A4 B7 z przelotem 225kkm. Zauważyłem coś dziwnego (wcześniej nie miałem audi w automacie). Jak silnik jest zimny i samochód stroi cały dzień pod chmurką to podczas ruszania przód/ tył przy 2000obrotach auto zaczyna dopiero ruszać. Jak auto sie zagrzeje podczas przejechania ok 1 km wszystko działa normalnie od razu przyśpiesza. Czy to coś ze skrzynią?Czy normalna procedura skrzyni przed zagrzaniem?
  5. Od momentu jego wymiany do pomiaru na bagnecie (3 razy sprawdzane) przybyło go i jest ponad max. Vacum pompa jest po regeneracji ponownie była rozbierana i sprawdzana czy Oring nie został uszkodzony.
  6. Przybyło w około 30 minut. Pompa tandem co to? DPF jest do wypalenia ale co ma dpf do mieszania się ropy z olejem skoro powinno to iść w wydech.
  7. Silnik BPW 140KM z DPF
  8. W jaki sposób najlepiej zdiagnozować co to może być?
  9. Witam. Wraz z mechanikiem borykamy się z problemem mojej A4 B7. Już kupując musiałem wymienić turbinę. Dodatkowo mechanik naprawil vacum pompe (zestaw naprawczy simeringi i uszczelki). Dzisiaj mechanik mówi że auto juz gotowe jednakże nie wyda mi go bo na bagnecie przybyło oleju o ok 2mm. Ewidentnie olej napędowy dostaje się do silnika do oleju i przybywa go. Pytanie z mojej strony skoro turbina została wymieniona,nowe filtry,nowy olej,zregenerowana vacum pompa - to co jest nie tak że olej dostaje się do silnika?
  10. Nie wiem "jeszcze" tego bo auto stoi u mechanika a ten nie pamiętał z pamięci nr kodu. A czy jest to możliwe tym że sonda została uszkodzona podczas momentu gdy moje turbo zostało uszkodzone? Czy też ewentualnie "coś się wypali z czasem" jak pojeżdżę?
  11. Witam. Otóż mam problem. Ogólnie samochód stoi u mechanika i to od niego mam informację jednakże pisze profilaktycznie bo nie wiemy o co chodzi. Auto jest po wymianie turbo,regeneracji vacum pompy. Dzisiaj mechanik po jeździe testowej chciał pousuwać błedy komputerem w mojej B7, ale pojawił się problem na desce pojawiła się pomarańczowa kontrolka a na komputerze wyświetla komunikat" nie prawidłowe działanie,zakłócenie działania sondy lambda" i nie da tego błędu się usunąć. Mieliście coś podobnego?
  12. A jaki koszt wycięcia + mapy?
  13. Panowie byłem dzisiaj u mechanika. Odnośnie vacum pompy powiedział że wystarczy zestaw naprawczy koszt- 190zł Odnośnie DPF'a - mechanik powiedział że musi choć trocha go wyciągnąc i wyczyścić bo coś tam oleju zassał kiedy turbo padło. Pytanie czy takie delikatnie przeczyszczenie + wypalanie coś pomoże?
  14. Dodaj w stopkę że tekst pochodzi z : http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/wszystko-o-silniku-2-0-tdi/qkh6l bo jak cię czapną za plagiat będzie kuku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...