Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ropa dostaje się do oleju


witjacrf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wraz z mechanikiem borykamy się z problemem mojej A4 B7.

Już kupując musiałem wymienić turbinę.

Dodatkowo mechanik naprawil vacum pompe (zestaw naprawczy simeringi i uszczelki).

Dzisiaj mechanik mówi że auto juz gotowe jednakże nie wyda mi go bo na bagnecie przybyło oleju o ok 2mm.

Ewidentnie olej napędowy dostaje się do silnika do oleju i przybywa go.

Pytanie z mojej strony skoro turbina została wymieniona,nowe filtry,nowy olej,zregenerowana vacum pompa - to co jest nie tak że olej dostaje się do silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że vacum zrobił to nie znaczy że będzie 100% szczelna na simerngu...

Wtryski...Dpf... lub przytarty motor...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ty masz wogle za silnik? Nic nie wiadomo...8,16V Dpf, bez Dpf Dpf Wycięty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim czasie przybyło te 2mm na miarę?

Może być winna pompa tandem

Wtryski leżące jak również stan uszczelnień i samych gniazd

No i Dpf jego stan sprawdzał ktoś kiedy się wypalał jego zapelnienie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przybyło w około 30 minut.

Pompa tandem co to?

DPF jest do wypalenia ale co ma dpf do mieszania się ropy z olejem skoro powinno to iść w wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vacum pompa pewnie się rozszczelniła. Zobacz zobacz jaki kolor ma paliwo w filtrze i zbiorniku paliwa i wszystko będziesz wiedział.

Miałem ostatnio właśnie taki przypadek.

Paliwo może jeszcze mieszać się z olejem przez oringi pompek ale to można łatwo wykluczyć podłączając kompa. Korekcje i Bipy powinny być mocno rozjechane.

Edytowane przez kuba84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli silnik jest w czasie dopalania DPF a nie jedziesz z zalozona przez system predkoscia, wtedy przelewa paliwo przez pierscienie do miski.


BTW. jak ci sie udalo tak dokladnie okreslc wzrost poziomu oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli silnik jest w czasie dopalania DPF a nie jedziesz z zalozona przez system predkoscia, wtedy przelewa paliwo przez pierscienie do miski.

BTW. jak ci sie udalo tak dokladnie okreslc wzrost poziomu oleju?

Od momentu jego wymiany do pomiaru na bagnecie (3 razy sprawdzane) przybyło go i jest ponad max.

Vacum pompa pewnie się rozszczelniła. Zobacz zobacz jaki kolor ma paliwo w filtrze i zbiorniku paliwa i wszystko będziesz wiedział.

Miałem ostatnio właśnie taki przypadek.

Paliwo może jeszcze mieszać się z olejem przez oringi pompek ale to można łatwo wykluczyć podłączając kompa. Korekcje i Bipy powinny być mocno rozjechane.

Vacum pompa jest po regeneracji ponownie była rozbierana i sprawdzana czy Oring nie został uszkodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja była rozszczelniona w miejscu gdzie pracuje wałek rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli silnik jest w czasie dopalania DPF a nie jedziesz z zalozona przez system predkoscia, wtedy przelewa paliwo przez pierscienie do miski.

BTW. jak ci sie udalo tak dokladnie okreslc wzrost poziomu oleju?

A jaką mam pewność że nie rozwali mi turbiny i reszty podzespołów że mam jechać z założoną prędkością (jaką)?

Diagnoza zdiagnozowana i naprawione : uszczelniacze na pompowtryskach, wymienione i wszystko działa jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...