Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Wymiana radia Concert na nieoryginalne

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim, mam dylemat w związku z wymianą radia. Uprzedzam, jestem zielony jeśli chodzi o takie sprawy nigdy wcześniej tym się nie zajmowałem. Wiem, że potrzebuje adapter głośnikowy do systemu aktywnego i separator antenowy, ale nie wiem czy tą żółtą kostkę pokazaną na dwóch zdjęciach wepnę w jedno z tych gniazd czy potrzebuje jeszcze jakąś przejściówkę?

1.jpg

2.jpg

3 (2.jpg

Opublikowano

Ta żółta kostka to złącze antenowe fakra od diversity. 

Możesz zastosować patent jaki ja zrobiłem u siebie czyli kupić separator z dwoma wejściami fakra i jedną przejściówkę (antenowe na fakra) 

Ja kupiłem taki separator:

http://allegro.pl/separator-wzmacniacz-2x-fakra-diversity-audi-vw-i6543644798.html

I taką przejściówkę:

http://allegro.pl/adapter-antenowy-audi-vw-din-wtyk-fakra-gniazdo-i6172018436.html

Te gniazda na nowym radiu to wyjścia na wzmacniacz. 

Edytowane przez lewiatan1989

Opublikowano
  • Autor

Czyli chodzi o coś takiego?

5.jpg

Opublikowano
  • Autor

Sorry nie zauważyłem. Dzięki bardzo za odpowiedź

Opublikowano
  • Autor

http://allegro.pl/zestaw-montazowy-audi-a4-ramka-glosniki-tyl-klucze-i5360242694.html