Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana radia Concert na nieoryginalne


sook.ol

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, mam dylemat w związku z wymianą radia. Uprzedzam, jestem zielony jeśli chodzi o takie sprawy nigdy wcześniej tym się nie zajmowałem. Wiem, że potrzebuje adapter głośnikowy do systemu aktywnego i separator antenowy, ale nie wiem czy tą żółtą kostkę pokazaną na dwóch zdjęciach wepnę w jedno z tych gniazd czy potrzebuje jeszcze jakąś przejściówkę?

1.jpg

2.jpg

3 (2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta żółta kostka to złącze antenowe fakra od diversity. 

Możesz zastosować patent jaki ja zrobiłem u siebie czyli kupić separator z dwoma wejściami fakra i jedną przejściówkę (antenowe na fakra) 

Ja kupiłem taki separator:

http://allegro.pl/separator-wzmacniacz-2x-fakra-diversity-audi-vw-i6543644798.html

I taką przejściówkę:

http://allegro.pl/adapter-antenowy-audi-vw-din-wtyk-fakra-gniazdo-i6172018436.html

Te gniazda na nowym radiu to wyjścia na wzmacniacz. 

Edytowane przez lewiatan1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/zestaw-montazowy-audi-a4-ramka-glosniki-tyl-klucze-i5360242694.html

Tak naprawdę myślałem, że skończy się na takim zestawie bo i tak stacje radiowe łapie mi tylko jak ma kaprys. Zależy mi głównie na tym, żeby grało z USB i AUX. Myślisz, że jak nie kupię tego separatora który mi podesłałeś to nie stanie się nic złego poza tym, że nie będzie mi już szukać żadnej stacji radiowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I wtedy jedno pod żółte,  drugie przez przejściówkę do zwykłego antenowego,  niebieski do remote antena (auto antena)  w radiu na nim pojawi się zasilanie po włączeniu radia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też powinno działać może jednak odbierać słabiej. 

Jak radio słabo łapie poczytaj wątki o poprawie odbierania radia.