Jump to content
0
iktorn_s

[B6 ALT] Prośba o analize błedów

Recommended Posts

Witam. Ponizej znaduja sie błedy. Prosze o analize oraz w miare mozliowsci okreslenie rodzaju usterki. Dziekuje za pomoc.

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded

17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

P1355 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit

P1358 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit

P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit

P1364 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Ponizej znaduja sie logi. Prosze o analize oraz w miare mozliowsci okreslenie rodzaju usterki. Dziekuje za pomoc.

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded

17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

P1355 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit

P1358 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit

P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit

P1364 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

to sa bledy nie logi :)

cewki zrobily papa - masz jakies objawy, moze to stare zapamietane bledy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz poprawiłem. Tak sobie myśłaełm. Co roku padała ami jedna a ja wymieniałem je pojedynczo.. choc kazdy mówił ze powinnac sie wymienic cały komplet za jedna robota bo na raty to i tak sie nie da...

Czy to prawda???

Objawy to ze silniki nie równo pracuje oraz miga kontolka pomarcznaczowa check engine i brak mocy.

A czy to mozliwe aby padly wszystkie naraz??? Ty bedziej ze rok temu wyminilem 1 lub 2 (nie pamietma :( )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz poprawiłem. Tak sobie myśłaełm. Co roku padała ami jedna a ja wymieniałem je pojedynczo.. choc kazdy mówił ze powinnac sie wymienic cały komplet za jedna robota bo na raty to i tak sie nie da...

Czy to prawda???

Objawy to ze silniki nie równo pracuje oraz miga kontolka pomarcznaczowa check engine i brak mocy.

A czy to mozliwe aby padly wszystkie naraz??? Ty bedziej ze rok temu wyminilem 1 lub 2 (nie pamietma :( )

odpal auto na benzynie, podepnij vaga i w kanalach 014 015 016 zobaczy czy i na ktorych cylindrach wypadaja zaplony potem to samo zrob na LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za porade ale nie jestem az tak zaawansoiwany w VAGu :( CZy mozesz mi podac jakie operacje mam zrobic ww VAGu aby sprawdzić kanały 014 015 016 prosze???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach :mysli: to raczej nie problem z cewkami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za porade ale nie jestem az tak zaawansoiwany w VAGu :( CZy mozesz mi podac jakie operacje mam zrobic ww VAGu aby sprawdzić kanały 014 015 016 prosze???

wchodzisz w engine potem 08 potem 015 016 podczas pracy w okienkach w tych podgrupach powinno byc 0 (zero)

grzes1150 - dlatego chce zeby zrobil to tez na LPG wtedy wykluczy sie cisnienie paliwa, pompe czy wtryskiwacze:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za porade ale nie jestem az tak zaawansoiwany w VAGu :( CZy mozesz mi podac jakie operacje mam zrobic ww VAGu aby sprawdzić kanały 014 015 016 prosze???

Wchodzisz w silnik / bloki pomiarowe / i w okienku po lewej wybierasz w które bloki chcesz zaglądnąć :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz jestem i mam takie wiadomosci dla was. Jak skasowalem błeedy to w blokach 014, 015, 016 było "0" ale jak dodałem gazu i wyskoczyły błedy wraz z migajaca kontrolka check engine to wtedy zamisat zera zacztynało sie liczenie od 1 do chyba 300 i potem znowu od zera // taka sama sytuacja na gazie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juz jestem i mam takie wiadomosci dla was. Jak skasowalem błeedy to w blokach 014, 015, 016 było "0" ale jak dodałem gazu i wyskoczyły błedy wraz z migajaca kontrolka check engine to wtedy zamisat zera zacztynało sie liczenie od 1 do chyba 300 i potem znowu od zera // taka sama sytuacja na gazie

a ile maja przejechane swiece i jakie masz trzy elektrodowe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świece zminalem doslowanie rok temu cały komplet raz z 1 lub 2 cewkami (ale raczej jedna cekwa).

Nie mam pojecia ilu elektrodowe// a przejechane beda miały okolo 20tys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świece zminalem doslowanie rok temu cały komplet raz z 1 lub 2 cewkami (ale raczej jedna cekwa).

Nie mam pojecia ilu elektrodowe// a przejechane beda miały okolo 20tys

zanim wezmiesz sie za cewki musisz poszukac jeszcze lewego powietrza

1.zdejmujesz ozdobna pokrywe z logo audi z silnika i tam jest taki czwornik od pokrywy zaworow, spradzasz czy na rurze do dolotu i na tej idacej w dol silnika nie zrobila sie dziura

2.sprawdzasz przewod od przepustnicy do regulatora cisnienia paliwa czy sie nie przetarl

to na poczatek

odpal auto na benzynie wejdz w engine grupe 04 podgrupe 070 i zrob test EVAP czekasz az w ostatnim okienku pokaze sie wynik testu evap ok lub evap not ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhhh to raczej nie dam rady... mechnika to dla mie czarna magia. Bede musial zawiesc auta na warsztat. A na co Ty obstawiasz??? świece?? cewki czy moze cos innego ???

A co to jest testu evap ok lub evap not ok ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhhh to raczej nie dam rady... mechnika to dla mie czarna magia. Bede musial zawiesc auta na warsztat. A na co Ty obstawiasz??? świece?? cewki czy moze cos innego ???

A co to jest testu evap ok lub evap not ok ??

cewki albo nieszczelnosc dolotu

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm ... cewki.. wszystkie 4?? Czy to mozliwe???

Nie wiem czy dobrze rozumuja ale jakby padly 4 cewki to silnik by nie odpalil tak???

Mój odpal tylko ze nie ma mocy i telepie nim :) wiec moze to tylko 1 lub 2 cewki

co myslisz??

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm ... cewki.. wszystkie 4?? Czy to mozliwe???

Nie wiem czy dobrze rozumuja ale jakby padly 4 cewki to silnik by nie odpalil tak???

Mój odpal tylko ze nie ma mocy i telepie nim :) wiec moze to tylko 1 lub 2 cewki

co myslisz??

jest jeszcze jedna mozliwosc uszkodzenie ECU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam dzieki za porady :) ale mam juz rozwiązany problem. Najprostszym sposobem aby sprawdzic czy padła cewka to:

- właczys silnik i po koleji rozłaczac elektryke z cewki, jezeli silnik zareaguje to znaczy ze palil na dany gar wiec cewka jest OK. Idziemy do kolejnej cewki i robimy to samo jezli silnik zareaguje to znaczy ze cewka jest ok.

- idizemy do klejnej cewki i to w mooim przypadku było to. Odłaczyłem zasilanie a slinik jak telepotał tak telepotał, zero zmian wiec jzu wiedzialem ze to ta cewka. Dla pewnosci sprawdziłem ostanio i wg moich przemyslen silnik zareagowal i nie palił na gar.... wiec juz wiedziałem ze nie działa jedna cewka.

W bagazniku naszczescie mialme zapasowa i po wyminie zero klopotów i problemów. Silnik pali na wszystkie gary :) wiec ogien na tłoki i do przodu!!

Dziekuje za pomoc!!

Do usłyszenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam dzieki za porady :) ale mam juz rozwiązany problem. Najprostszym sposobem aby sprawdzic czy padła cewka to:

- właczys silnik i po koleji rozłaczac elektryke z cewki, jezeli silnik zareaguje to znaczy ze palil na dany gar wiec cewka jest OK. Idziemy do kolejnej cewki i robimy to samo jezli silnik zareaguje to znaczy ze cewka jest ok.

- idizemy do klejnej cewki i to w mooim przypadku było to. Odłaczyłem zasilanie a slinik jak telepotał tak telepotał, zero zmian wiec jzu wiedzialem ze to ta cewka. Dla pewnosci sprawdziłem ostanio i wg moich przemyslen silnik zareagowal i nie palił na gar.... wiec juz wiedziałem ze nie działa jedna cewka.

W bagazniku naszczescie mialme zapasowa i po wyminie zero klopotów i problemów. Silnik pali na wszystkie gary :) wiec ogien na tłoki i do przodu!!

Dziekuje za pomoc!!

Do usłyszenia

no i brawo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...