[B6 ALT] Prośba o analize błedów
0

    20 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. Ponizej znaduja sie błedy. Prosze o analize oraz w miare mozliowsci okreslenie rodzaju usterki. Dziekuje za pomoc.

    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

    P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

    16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

    P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded

    17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

    P1355 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

    17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit

    P1358 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

    17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit

    P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

    17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit

    P1364 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Ponizej znaduja sie logi. Prosze o analize oraz w miare mozliowsci okreslenie rodzaju usterki. Dziekuje za pomoc.

    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

    P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

    16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

    P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded

    17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

    P1355 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

    17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit: Open Circuit

    P1358 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

    17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit

    P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

    17772 - Cylinder 4 Ignition Circuit: Open Circuit

    P1364 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

    to sa bledy nie logi :)

    cewki zrobily papa - masz jakies objawy, moze to stare zapamietane bledy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Juz poprawiłem. Tak sobie myśłaełm. Co roku padała ami jedna a ja wymieniałem je pojedynczo.. choc kazdy mówił ze powinnac sie wymienic cały komplet za jedna robota bo na raty to i tak sie nie da...

    Czy to prawda???

    Objawy to ze silniki nie równo pracuje oraz miga kontolka pomarcznaczowa check engine i brak mocy.

    A czy to mozliwe aby padly wszystkie naraz??? Ty bedziej ze rok temu wyminilem 1 lub 2 (nie pamietma :( )

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Juz poprawiłem. Tak sobie myśłaełm. Co roku padała ami jedna a ja wymieniałem je pojedynczo.. choc kazdy mówił ze powinnac sie wymienic cały komplet za jedna robota bo na raty to i tak sie nie da...

    Czy to prawda???

    Objawy to ze silniki nie równo pracuje oraz miga kontolka pomarcznaczowa check engine i brak mocy.

    A czy to mozliwe aby padly wszystkie naraz??? Ty bedziej ze rok temu wyminilem 1 lub 2 (nie pamietma :( )

    odpal auto na benzynie, podepnij vaga i w kanalach 014 015 016 zobaczy czy i na ktorych cylindrach wypadaja zaplony potem to samo zrob na LPG

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki za porade ale nie jestem az tak zaawansoiwany w VAGu :( CZy mozesz mi podac jakie operacje mam zrobic ww VAGu aby sprawdzić kanały 014 015 016 prosze???

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach :mysli: to raczej nie problem z cewkami.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki za porade ale nie jestem az tak zaawansoiwany w VAGu :( CZy mozesz mi podac jakie operacje mam zrobic ww VAGu aby sprawdzić kanały 014 015 016 prosze???

    wchodzisz w engine potem 08 potem 015 016 podczas pracy w okienkach w tych podgrupach powinno byc 0 (zero)

    grzes1150 - dlatego chce zeby zrobil to tez na LPG wtedy wykluczy sie cisnienie paliwa, pompe czy wtryskiwacze:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    oki ide to zorbic. Wracam na forum za 10-15 minut

    dzieki bardzo za pomoc

    ok tylko skasuj bledy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki za porade ale nie jestem az tak zaawansoiwany w VAGu :( CZy mozesz mi podac jakie operacje mam zrobic ww VAGu aby sprawdzić kanały 014 015 016 prosze???

    Wchodzisz w silnik / bloki pomiarowe / i w okienku po lewej wybierasz w które bloki chcesz zaglądnąć :rolleyes:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Juz jestem i mam takie wiadomosci dla was. Jak skasowalem błeedy to w blokach 014, 015, 016 było "0" ale jak dodałem gazu i wyskoczyły błedy wraz z migajaca kontrolka check engine to wtedy zamisat zera zacztynało sie liczenie od 1 do chyba 300 i potem znowu od zera // taka sama sytuacja na gazie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Juz jestem i mam takie wiadomosci dla was. Jak skasowalem błeedy to w blokach 014, 015, 016 było "0" ale jak dodałem gazu i wyskoczyły błedy wraz z migajaca kontrolka check engine to wtedy zamisat zera zacztynało sie liczenie od 1 do chyba 300 i potem znowu od zera // taka sama sytuacja na gazie

    a ile maja przejechane swiece i jakie masz trzy elektrodowe?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Świece zminalem doslowanie rok temu cały komplet raz z 1 lub 2 cewkami (ale raczej jedna cekwa).

    Nie mam pojecia ilu elektrodowe// a przejechane beda miały okolo 20tys

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Świece zminalem doslowanie rok temu cały komplet raz z 1 lub 2 cewkami (ale raczej jedna cekwa).

    Nie mam pojecia ilu elektrodowe// a przejechane beda miały okolo 20tys

    zanim wezmiesz sie za cewki musisz poszukac jeszcze lewego powietrza

    1.zdejmujesz ozdobna pokrywe z logo audi z silnika i tam jest taki czwornik od pokrywy zaworow, spradzasz czy na rurze do dolotu i na tej idacej w dol silnika nie zrobila sie dziura

    2.sprawdzasz przewod od przepustnicy do regulatora cisnienia paliwa czy sie nie przetarl

    to na poczatek

    odpal auto na benzynie wejdz w engine grupe 04 podgrupe 070 i zrob test EVAP czekasz az w ostatnim okienku pokaze sie wynik testu evap ok lub evap not ok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    uhhh to raczej nie dam rady... mechnika to dla mie czarna magia. Bede musial zawiesc auta na warsztat. A na co Ty obstawiasz??? świece?? cewki czy moze cos innego ???

    A co to jest testu evap ok lub evap not ok ??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    uhhh to raczej nie dam rady... mechnika to dla mie czarna magia. Bede musial zawiesc auta na warsztat. A na co Ty obstawiasz??? świece?? cewki czy moze cos innego ???

    A co to jest testu evap ok lub evap not ok ??

    cewki albo nieszczelnosc dolotu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    hmmm ... cewki.. wszystkie 4?? Czy to mozliwe???

    Nie wiem czy dobrze rozumuja ale jakby padly 4 cewki to silnik by nie odpalil tak???

    Mój odpal tylko ze nie ma mocy i telepie nim :) wiec moze to tylko 1 lub 2 cewki

    co myslisz??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    hmmm ... cewki.. wszystkie 4?? Czy to mozliwe???

    Nie wiem czy dobrze rozumuja ale jakby padly 4 cewki to silnik by nie odpalil tak???

    Mój odpal tylko ze nie ma mocy i telepie nim :) wiec moze to tylko 1 lub 2 cewki

    co myslisz??

    jest jeszcze jedna mozliwosc uszkodzenie ECU

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam dzieki za porady :) ale mam juz rozwiązany problem. Najprostszym sposobem aby sprawdzic czy padła cewka to:

    - właczys silnik i po koleji rozłaczac elektryke z cewki, jezeli silnik zareaguje to znaczy ze palil na dany gar wiec cewka jest OK. Idziemy do kolejnej cewki i robimy to samo jezli silnik zareaguje to znaczy ze cewka jest ok.

    - idizemy do klejnej cewki i to w mooim przypadku było to. Odłaczyłem zasilanie a slinik jak telepotał tak telepotał, zero zmian wiec jzu wiedzialem ze to ta cewka. Dla pewnosci sprawdziłem ostanio i wg moich przemyslen silnik zareagowal i nie palił na gar.... wiec juz wiedziałem ze nie działa jedna cewka.

    W bagazniku naszczescie mialme zapasowa i po wyminie zero klopotów i problemów. Silnik pali na wszystkie gary :) wiec ogien na tłoki i do przodu!!

    Dziekuje za pomoc!!

    Do usłyszenia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam dzieki za porady :) ale mam juz rozwiązany problem. Najprostszym sposobem aby sprawdzic czy padła cewka to:

    - właczys silnik i po koleji rozłaczac elektryke z cewki, jezeli silnik zareaguje to znaczy ze palil na dany gar wiec cewka jest OK. Idziemy do kolejnej cewki i robimy to samo jezli silnik zareaguje to znaczy ze cewka jest ok.

    - idizemy do klejnej cewki i to w mooim przypadku było to. Odłaczyłem zasilanie a slinik jak telepotał tak telepotał, zero zmian wiec jzu wiedzialem ze to ta cewka. Dla pewnosci sprawdziłem ostanio i wg moich przemyslen silnik zareagowal i nie palił na gar.... wiec juz wiedziałem ze nie działa jedna cewka.

    W bagazniku naszczescie mialme zapasowa i po wyminie zero klopotów i problemów. Silnik pali na wszystkie gary :) wiec ogien na tłoki i do przodu!!

    Dziekuje za pomoc!!

    Do usłyszenia

    no i brawo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy