[B6 AVF] Problem z chłodnicą oleju
0

    5 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam problem z moim autem. W czasie jazdy zaświeciła się kontrolka ciśnienia oleju. Po zatrzymaniu okazało się że pod samochodem plama oleju.

    Okazało się że jest duży luz na chłodnicy. Myślałem że jakąś uszczelkę dmuchnęło.

    Po rozkręceniu i sprawdzeniu uszczelki na miejscu.

    No i teraz problem. Nie da się dokręcić chłodnicy tak żeby nie było luzu 4-5 mm.

    Kapa dochodzi do końca gwintu a chłodnica dalej ma luz. Raz udało mi się że dokręciłem niby trzymało. Po uzupełnieniu oleju i zapaleniu silnika dalej wyciek. Okazuje się że dalej zrobiła się

    szpara.

    Niby gwint cały się wkręca i jest sztywno nie ma luzu nic a chłodnicy nie idzie dokręcić na sztywno.

    Z części jakie tam mam jest kapa z uszczelką, chłodnica, uszczelka górna i to wszystko się wkręca w obudowę filtra oleju.

    NIe mam pojęcia co jest że nie da się tego skręcić. :wallbash:

    Ma ktoś jakiś pomysł ???

    115600.png

    Chodzi oczywiście o elementy 11-14

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zdaje sie ze chlodniczke dokręca sie z odpowiednia siła (jeśli sie nie mylę to 30 niutkow),wiec chyba jest zgnieciona.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mierzyłem ją suwmiarką i wszystko ok. Porównałem z inną więc raczej tu problem nie leży.

    Raz udało mi się ją dokręcić i trzymało. po zapaleniu opadła. Z tym że śruba w gwincie jest wkręcona i trzyma.

    plan jest taki że wyjmę całą podstawę filtra i zobaczę na stole.

    [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2011, 12:19_________________________________________________Udało się znaleźć usterkę.

    Z kapy którą wkręca się w obudowę filtra i która trzyma chłodnicę wysuneła się metalowa tuleją z gwintem.

    Dokładnie o 0,5 cm z tej plastikowej czapki. No i chłodnica puściła.

    Szczerze mówiąc do d*py to rozwiązanie żeby tworzywo łaczyć z metalem w takim miejscu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Twój przypadek to chyba pojedynczy incydent albo już wcześniej ktoś tam grzebał.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja czasem przy oleju ściągałem chłodnicę no ale nawet jakby to nie powinno się wysypać.

    Można to by nazwać "precedensem" niestety. Kupię nowy wleje olej i się zobaczy czy silnik nie ucierpiał.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy