Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Pomoc w doborze zawieszenia


klattaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moje A4 2.0 TDI posiada standardowe zawieszenie i zastanawiam się na jego zmianą na zaw. s-line srednie 1BE - 20 mm ale posiadam felgi 18 cali z pakietu s-line (wzór BBS MOTORSPORT) i znalazłem na forum że do 18 to szło zaw. s-line te najdwardsze 1BV - 30 mm i że się róznią jeszcze jakimiś elementami w zawieszeniu. Czy do tych 18 mogę założyć te - 20 mm czy trzeba te twarsze - 30 mm? Nie chcem aż tak twardego zaw. bo zależy mi na zachowaniu jakiegoś komfortu. jak się rożnią pod wgledem komfortu jazdy te obaz zawieszenia. Może ktoś coś doradzi jestem początkujący więc wolę zapytać . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moje A4 2.0 TDI posiada standardowe zawieszenie i zastanawiam się na jego zmianą na zaw. s-line srednie 1BE - 20 mm ale posiadam felgi 18 cali z pakietu s-line (wzór BBS MOTORSPORT) i znalazłem na forum że do 18 to szło zaw. s-line te najdwardsze 1BV - 30 mm i że się róznią jeszcze jakimiś elementami w zawieszeniu. Czy do tych 18 mogę założyć te - 20 mm czy trzeba te twarsze - 30 mm? Nie chcem aż tak twardego zaw. bo zależy mi na zachowaniu jakiegoś komfortu. jak się rożnią pod wgledem komfortu jazdy te obaz zawieszenia. Może ktoś coś doradzi jestem początkujący więc wolę zapytać . Pozdrawiam

Cześć :hi:

Jasne że możesz założyć S-line (1be -20) - i moim zdaniem to najmądrzejsze bo to już Sport ale nadal Komfort i co ważniejsze dla 18" wsam raz.

Wiem co mówie bo sam miałem Komfort 1BA i właśnie 18" - i zmieniłem na 1BE -20 i jest rewelacja :cool1:

Możesz również założyć 1BV -30 , ale o ile sprężyny mogą pozostać takie same w niektórych przypadkach, to amortyzatory są już inne oraz dochodzą jeszcze elementy gumowe usztywniające sprężyny bynajmniej fabrycznie zaiwasy 1bv je mają - jak ktoś dokłada sam to nie zawsze je stosuje.