tb_momek 0 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam mam problem z samochodem taty. Mianowicie: jak jest zimny silnik pali na dotyk. jak ciepły to trzeba go z 5 sek kręcic. Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia. Przepraszam żle umieściłem ten temat miał byc w dziale diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia. Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia. Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2). racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia. Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2). racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... Dokladnie AGR-y maja taka wade i korekta mapy na bank pomorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe dla zainteresowanych: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe dla zainteresowanych: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786 nie zawsze .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe dla zainteresowanych: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786 nie zawsze .... ale mowimy tu a AGR czyli o silniku który ma troszkę zle napisana mape, w sumie tu postawiono na .....no wlasnie nie wiem dlaczego tak napisali program dla tego samochodu.. ale w agr załatwia dawka rozruchowana sprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... Kurcze, zapomniałem, że to AGR, a one są "specyficzne" jeżeli chodzi o ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... Kurcze, zapomniałem, że to AGR, a one są "specyficzne" jeżeli chodzi o ten temat. zapomniałes ?? tym razem master Ci wybaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tb_momek 0 Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawedla zainteresowanych: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786 Dobra panowie ustawiłem wartośc parametru na max. Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Co myślicie o zmianie kąta początku wtrysku (kanał 4). Czy coś to może jeszcze pomóc? Za podpowiedzi będe wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawedla zainteresowanych: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786 Dobra panowie ustawiłem wartośc parametru na max. Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Co myślicie o zmianie kąta początku wtrysku (kanał 4). Czy coś to może jeszcze pomóc? Za podpowiedzi będe wdzięczny. jak odpala na zimnym od strzala to zostaw w spokoju ... jaka masz wartosc kata wtrysku w 000BS [na jalowym temp 90 stopni] ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tb_momek 0 Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 kąt wtrysku wacha się od 49 do 53 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 kąt wtrysku wacha się od 49 do 53 to go nie ruszaj .... !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avdikezop 0 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Panowie dołacze sie mam pytanko czemu kat wtrysku ma byc w przedziale 49-54 skoro do tego silnika sie podaje 12-75 czyli srodek wychodzi ok 44??? Moze mi to ktos wyjasnic moze sie myle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się