Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AGR] Ciężko odpala na rozgrzanym silniku.


tb_momek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z samochodem taty. Mianowicie:

jak jest zimny silnik pali na dotyk.

jak ciepły to trzeba go z 5 sek kręcic. Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia.

Przepraszam żle umieściłem ten temat miał byc w dziale diesel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia.

Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia.

Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2).

racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... :wink4:

aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku ustawił mu jakiś majster na około 100, błędów silnika brak, po odpaleniu sinik pracuje ładnie, żadnego kopcenia.

Temat może być tutaj. Jeżeli chodzi o statyczny kąt wtrysku to jest zdecydowanie źle ustawiony - nie powinien mieć wartości 100, tylko zawierać się w przedziale 49-54 (VAG-COM - ENGINE, bloki mierzone, gr. 000, poz. 2).

racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... :wink4:

aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... :rolleyes:

Dokladnie AGR-y maja taka wade i korekta mapy na bank pomorze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe

dla zainteresowanych:

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe

dla zainteresowanych:

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786

nie zawsze .... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe

dla zainteresowanych:

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786

nie zawsze .... :rolleyes:

ale mowimy tu a AGR czyli o silniku który ma troszkę zle napisana mape, w sumie tu postawiono na .....no wlasnie nie wiem dlaczego tak napisali program dla tego samochodu.. ale w agr załatwia dawka rozruchowana sprawe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... :wink4:

aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... :rolleyes:

Kurcze, zapomniałem, że to AGR, a one są "specyficzne" jeżeli chodzi o ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja .. tylko tyle ze na zimnym pali na dotyk .... :wink4:

aj bym kierowal sie w strone korekty mapy startowej .... :rolleyes:

Kurcze, zapomniałem, że to AGR, a one są "specyficzne" jeżeli chodzi o ten temat.

zapomniałes ??:shocked:

tym razem master Ci wybaczymy :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe

dla zainteresowanych:

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786

Dobra panowie ustawiłem wartośc parametru na max.

Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Co myślicie o zmianie kąta początku wtrysku (kanał 4). Czy coś to może jeszcze pomóc?

Za podpowiedzi będe wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiekszenie dawki rozruchowej na maks jaki daje vag, załatwia sprawe

dla zainteresowanych:

http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786

Dobra panowie ustawiłem wartośc parametru na max.

Jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Co myślicie o zmianie kąta początku wtrysku (kanał 4). Czy coś to może jeszcze pomóc?

Za podpowiedzi będe wdzięczny.

jak odpala na zimnym od strzala to zostaw w spokoju ...

jaka masz wartosc kata wtrysku w 000BS [na jalowym temp 90 stopni] ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt wtrysku wacha się od 49 do 53

to go nie ruszaj .... !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...