Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Czy to padnięta przepływka?Log


baraka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Czy mógłby ktoś rzucic okiem na logi z godz 12.04..Bo wybieram sie do serwisu po nową przepływke,po odpiecie wtyczki obroty przestaja falowac na jaolowym,wskazowka nie drgnie i nie ma głuchych basowych detonacji w wydechu.

http://vaglog.rtnet.pl/jolandaveronica_50717.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka raczej kwalifikuje sie do wymianym nie osiada nawet 100 g/s a powinno byc ~130g/s. Jesli czyszczenie nic nie da to trzeba rozgladac sie za nowa, oryg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka raczej kwalifikuje sie do wymianym nie osiada nawet 100 g/s a powinno byc ~130g/s. Jesli czyszczenie nic nie da to trzeba rozgladac sie za nowa, oryg.

w silniku benzynowym przepływka ma pokazywać 80% nominalnej mocy auta-w tym przypadku pokazuje dokładnie tyle,ile ma seria w ADP,po logach widać,że wartości nie wzrastają równomiernie,obroty wzrastają co 40 ob/min,a wartości skaczą od 1600 /min- co może wskazywać na nieszczelność w dolocie,lub odmie i tam zacznij poszukiwania,bo nowa przepływka,będzie dalej pokazywać tyle samo,a falowania nie ustąpią

,po odpiecie wtyczki obroty przestaja falowac na jaolowym,wskazowka nie drgnie i nie ma głuchych basowych detonacji w wydechu.

dzieje się tak dlatego,że auto do ustalenia mieszanki,ma jakby "zapasową bazę danych",na wypadek takich rzeczy,jak uszkodzenie przepływki,przerwanie przewodu,et cetera... ECU ustala mieszankę do wartości domyślnych,jakie powinny byc w danych zakresach obrotów,po zamknięciu obwodu,czyli podpięciu wtyczki-ECU dostaje dane z przepływki i do nich ustala dawkę paliwa,jeśli jest nieszczelność-dane będą skakać i dawka się zmieniać,co może się okazywać falowaniem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolot i odma sprawdzone,wezyki od podcisnienia tez ok.Przy ostrym dodaniu gazu jest chwilowy syk powietrza ale to chyba tak ma byc,bo slychac to z przepustnicy.Na wtyczce od przeplywki napiecia sa tez ok,mechanik sprawdzal.Ta przepływka jest z 95 roku to juz chyba czas na nią,podczas jazdy z odpieta przeplywka auto minimalnie lepiej sie zbiera i ciagnie niz z podlaczona,i widac tam w logu jak przy 1360 obr/min masa powietrza wchodzi na 33.40 g/s a przy 1400 obr/min spada na 20.07 g/s :thumbdown: i dopiero przy 2360 obr/min dawka wskakuje na 33.61 g/s..no ale musze byc pewnym czy te kase wydac na przelywke,w serwisie do ADP kosztuje 1600zl,a po oddaniu starego jakies 850zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc podmień na jakąś inną przepływkę od znajomego,albo podjedz gdzieś na spota i zobaczysz-

przepływka działa tak,że ten drucik w środku się nagrzewa,a powietrze przepływające go chłodzi,temperatura zaś jest odczytywana jako gramy/sek

121f5c448ccee3a6.jpeg

4a9447d864706ccb.jpeg

to,że na postoju napięcia są w porządku-nie znaczy tak samo podczas jazdy,podmień zanim zapłacisz furę pieniędzy :wink4: bo jesli wszystko szczelne-to już tylko to pozostało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...