Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Opienie na temat użytkowania sprężyn MTS Technik (-40) z seryjnymi amorkami.


soobolek

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie prosiłbym o opinie użytkowania sprężyn MTS Technik -40mm z seryjnymi amorkami 1BA, ponieważ przymierzam się do ich zakupu. Mianowicie interesuje mnie ile cm auto rzeczywiście poszło w dół, przy jakich amortyzatorach, i jak się na tym jeździ - czy np nie dobijają odboje na dużych koleinach, czy auto prowadzi się sztywniej, jak z trwałością takiego kompletu ?

Historia jest taka, że mając na uwadze kończące się amortyzatory w mojej A4 B5 sedan (zwieszenie 1BA), kupiłem komplet Bilsteinów B4. Wymieniłem narzazie tylko przód i okazało się, że poszedł do góry o 2cm. Bardzo dużo czytałem na forum i pytałem wśród znajomych i doszedłem do wniosku, że ten typ amortyzatora po prostu tak ma - pcha auto w górę (co oczywiście nie powinno mieć miejsca). Teraz chcę wymienić i tył lecz bardzo irytuje przód który wygląda jak koza i całego auta tak wyglądającego nie zniosę. Początkowo myślałem o zakupie sprężyn 1BE lecz nie udało mi się ich namierzyć. Dlatego teraz myślę o zakupie sprężyn MTS Technik.

Proszę o pomoc i opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem również Bilsteiny bo moje stare amorki się skończyły. Jedyną róznicą jest to że kupiłem sprężyny Eibachy i jak na razie jestem zadowolony. Jeśli chodzi o twardość zawieszenia to zostało na niezmienionym poziomie a siedzi niżej więc jest tak jak chciałem :naughty: Eibachy są progresywne więc nie siadają zbyt mocno jak obciążę autko. Wg mnie znacznie lepsze od seri.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam te sprezyny prawie dwa lata i amorki z 1ba i jest gitara.amorki sa stare znaczy sie jak kupilem auto tak byly teraz maja ok 65% wiec polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem również Bilsteiny bo moje stare amorki się skończyły. Jedyną róznicą jest to że kupiłem sprężyny Eibachy i jak na razie jestem zadowolony. Jeśli chodzi o twardość zawieszenia to zostało na niezmienionym poziomie a siedzi niżej więc jest tak jak chciałem :naughty: Eibachy są progresywne więc nie siadają zbyt mocno jak obciążę autko. Wg mnie znacznie lepsze od seri.

Dzięki za odp. A czy zanim założyłeś sprężyny Eibacha miałeś bilsteiny na seryjnych spreżynach ? Jeśli tak to czy auto "poszło" w górę, tzn. zwiększył się prześwit pomiędzy kołem a nadkolem ?

Mam pytanie do Was obu. Czy może wiecie o ile cm auto stoi niżej już na obniżających sprężynach ? Czy moglibyście podać odległość od rantu błotnika to ziemi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem również Bilsteiny bo moje stare amorki się skończyły. Jedyną róznicą jest to że kupiłem sprężyny Eibachy i jak na razie jestem zadowolony. Jeśli chodzi o twardość zawieszenia to zostało na niezmienionym poziomie a siedzi niżej więc jest tak jak chciałem :naughty: Eibachy są progresywne więc nie siadają zbyt mocno jak obciążę autko. Wg mnie znacznie lepsze od seri.

Dzięki za odp. A czy zanim założyłeś sprężyny Eibacha miałeś bilsteiny na seryjnych spreżynach ? Jeśli tak to czy auto "poszło" w górę, tzn. zwiększył się prześwit pomiędzy kołem a nadkolem ?

Mam pytanie do Was obu. Czy może wiecie o ile cm auto stoi niżej już na obniżających sprężynach ? Czy moglibyście podać odległość od rantu błotnika to ziemi ?

Tak, miałem założone przez chwilę na seryjnych sprężynach i auto poszło trochę w górę. Dokładnie nie wiem ile ale pewnie około 2cm. Zacząłem od przodu więc jak zobaczyłem efekt końcowy :confused4: to padło na wymianę sprężyn. Udało mi się kupić Eibachy Pro Kit prawie nowe za 350zł więc się nie zastanawiałem. Następnie okazało się że jedna tylnia sprężyna była już pęknięta więc wymieniłem cały komplet. Teraz jest dla mnie idealnie. Jest około 3cm ponad oponę ale jak Cię interesuje dokładny wymiar to jak będę miał chwilkę jutro i nie zapomnę to zmierzę i napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rant nadkola po wymianie na bilsteina B4 przy oponie 205/55R16 jest na wysokości ok. 69cm z przodu i ok 68cm z tyłu. Przed wymianą tył był o 1,5cm niżej, przodu nie mierzyłem przed wymianą bo nie przyszło mi to do głowy ale na oko co najmniej 2cm. Ja też kupiłem fajne sprężyny H&R -35mm lecz po sprawdzeniu numeru katalogowego okazało się, że są od Passata B5... Byłbym wdzięczny za podanie tej wysokości na obniżających sprężynach bo mam dylemat czy wymieniać sprężyny czy darować sobie temat..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mierzyłem i wyszło mi 67cm od nadkola do ziemi ale nie wiem czy podłoże było proste. Wydaje mi się że bardziej miarodajne będzie jak zmierzysz odległość od nadkola do środka koła. U mnie jest to 36cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykly amor juz ze sprezyna 1be slabo działa. Teraz mam sprezyny mts + amory 1be i jest o niebo lepiej.

Uwierzycie jak zmienicie na amory z krotszym skokiem. Przy 1be sprezynie i zwyklym amorze potrafilem tak sie bujnac ze ocierało osłoną... a teraz spokój i cisza.

Wszystkie amory oczywiscie w stanie OK.

Przerabialem wszystkie z tych opcji :naughty:

Przód siedzi rowno z nadkolem, tył jakiś centymetr nad oponą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...