-falkon- Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Cześć, Przede wszystkim podziękowania dla Spankyego za pomoc w wykonaniu logów Mam prośbę do wszystkich o ich analizę. Z tego co zdążyliśmy ustalić ze Spankym samochód jeszcze trochę pojeździ Z góry dzięki za Wasze opinie. BS: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55261.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55262.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55263.html DYNAMICZNE Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55270.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55271.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55272.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55273.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55274.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55275.html STATYCZNE Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55276.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55277.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55278.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55279.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/michal325_55280.html ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-614-517.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 614 517 A Komponent: ABS/ESP allrad D620 Kodowanie: 04455 Kod serwisu: WSC 01571 VCID: 26480D4CE861 Znaleziono 1 b³¹d: 00526 - Prze³¹cznik œwiate³ stop - F 27-10 - Niezrozumia³y sygna³ - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 76: Asyst.parkowania Plik etykiet: 8Z0-919-283.lbl Oznaczenie elementu: 8Z0 919 283 A Komponent: Parkingsyst. A4 RDW D05 Kodowanie: 00104 Kod serwisu: WSC 63351 VCID: 438EB4D87B13 Znaleziono 1 b³¹d: 01546 - Czujnik systemu pomocy przy parkowaniu; tylny lewy œrodkowy (G204) 31-00 - Przerwa / zwarcie z mas¹ Koniec ----------------------------------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Regulacja cisnienia doladowania nie dziala poprawnie. Mozna by przedmuchac sprezonym powietrzem przewody ukladu podcisnienia, a ja bym dla pewnosc skontrolował luz na wirniku. Samochód jest po modyfikacji na moje oko jest ona dosc mocna. Druga sprawa - czy w probie dynamicznej 004 pedał byl caly czas wcisniety do oporu ? PS Odnosze wrazenie ze ja juz logowalem tą fure. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-falkon- Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Tak przemik, logowaliśmy ją razem pewien czas temu Od tamtej pory nie jeździłem nią aż tak dużo i Spanky pomógł mi ją sprawdzić kontrolnie. Sprawdzę to o czym piszesz. Może zmienić w ogóle ten "koks" w jakiejś perspektywie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Samochód jest po modyfikacji na moje oko jest ona dosc mocna. jest po koksie , i to po takkim ze jak dawalismy w sendal to buda drzala w zakresie 1800-2200 rpm, tak ze mi netbook spadal z kolan Odnosze wrazenie ze ja juz logowalem tą fure. i od tamtej pory nic w furze sie nie zmienilo, uklad doladowania jest jaki jest,program jest jaki jest i ogolnie auto jest jakie bylo ... Może zmienić w ogóle ten "koks" w jakiejś perspektywie. tak jak rozmawialismy , jezdzisz malo fura ,jak jezdzisz to nie gnieciesz, masz w niedalekiej przyszlosci zamiar zmienic - to moze najlepszym rozwiazanmiem jest powrot do serii bo robienie od nowa modyfikacji to chyba koszty bez sensu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Nie podoba mi sie mechanizm dynamicznej regulacji kąta wtrysku. Albo uklad jest zapowietrzony albo pompa cos swiruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Nie podoba mi sie mechanizm dynamicznej regulacji kąta wtrysku. Albo uklad jest zapowietrzony albo pompa cos swiruje. zacznijmy od wymiany filtra paliwa z odpowietrzeniem ... no chyba ze w niedlugim czasie pojawi sie jakis blad zwiazany z pompa , chociaz ja bym tak pesymiestycznie nie podchodzil do tematu, poza tym to co jest tam wgrane nie jest najwyzszych lotow ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m3rvin Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 powedz mi co masz zrobione że w IC masz tak niską temp u mnie w a6 do 70' dochodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 powedz mi co masz zrobione że w IC masz tak niską temp u mnie w a6 do 70' dochodzi zobacz, moze masz zasloniete kratki .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-falkon- Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Filtr paliwa będę wymieniał na dniach, więc zobaczymy. Jak już zbliży się ten dzień kiedy będę zamieniał na S5 to tak jak mówisz Spanky, pomyślimy nad serią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się