Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Problem podczas skrętu, kierownica zaczęła działać z opóźnieniem


maku211

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mogłem znaleźć co przypomina mój problem wiec zakładam nowy, jeśli taki był już na forum to sory

Dziś podczas jazdy z Sącza do Krakowa w pewnym momencie podczas niewielkiego skrętu poczułem jakby kierownica zaczęła działać z opóźnieniem , zjechałem na pobocze , kiedy zacząłem kręcić kierownica, (nie jestem mechanikiem ani nie mam dużego doświadczenia w tym temacie) ale wydaje mi się ze kola jakby nie skręcały się do takiego stopnia jak wcześniej i czyje „luzy” na kierowany, czy może to być związane z „ ;KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO” proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie z kolei jest taki smieszny efekt przy dużym skręcie (np. rondo) że jak już zaczynam odbijać w drugą stronę (do zjazdu np. z ronda) to czuć jakby kiera już skręciła a koła z opóznieniem skręcają za nią - jest tak tylko w jednym momencie... help?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może jestem przewrażliwiony ,ale ja też zaczynam coś podobnego odczuwać, jadąc slalomem po prostej równej drodze też czuję że układ kierowniczy jest lekko leniwy i jakby nie nadążał za moimi ruchami, ale może się czepiam szczegółów hmm :mysli:

może przekładnia kierownicza już nie domaga :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe za duża moc na AHU i nie nadaża kiera :D

myślisz... :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może ma to związek z gumowymi tulejami w wahaczach ?? Po prostu guma wyrobiła się ..... szczególnie na dolnych bananach :mysli: Ostatnio jak sprawdzałem zawieszenie to zauważyłem, że na talepakach zimmerbloki na dolnych wahaczach delikatnie ustępują.... nie mają luzu tylko guma po prostu ugina się i może mieć to wpływ na skręt bo wtedy delikatnie obraca się cała zwrotnica.

A co do opoznienia skrętu to jezeli na zgaszonym silniku nie ma luzu na fajerze to nie ma za bardzo opcji żeby koła nie nadążały za ruchem kierownicy..... w końcu to wspomaganie a nie hydraulicznie sterowany skręt kół. Przecież wspomaganie pomaga skręcać a nie skręca....to znaczy kazdy ruch kierownicy przekłada się na skręt kół - maglownica jest sztywnym elementem mechanicznym i chyba nie ma w niej żadnych sprężyn powodujących opóźnienia skrętu kół - w koncu chodzi tu o nasze bezpieczeństwo :naughty: .

Ot taki mały wywód. Mam nadzieję, że zrozumiały.

Proszę o komentarze..... mogę się mylić. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...