Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Proszę o analizę błędów


Misiek6681

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy :hi: Tak jak w temacie proszę o pomoc w analizie błędów.

Oto moje błędy :

16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości

obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY

16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa

zbyt mała oporność

18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie

nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY

16684 Losowe wypadanie zapłonu

zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY

16687 Brak zapłonu cylinder 3

zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY

16688 Brak zapłonu cylinder 4

zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY

17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie

zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY

17927 Regulacja wałka rozrządu strona 1 - zła funkcja

zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY

Chciałbym zaznaczyć, że mam lpg marki brc, bylem na regulacji i koleś mi powiedział, że z gazem wszystko ok.

Jeśli wykasuje błędy to przez 50km jest ok, a po tej przejechanej odległości znowu zapala się check i auto słabnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: skasuj błędy i zobacz, które powrócą.

Co do wypadania zapłonu, to masz pewnie cewki do wymiany (3 i 4 cylinder) - zadzwoń do ASO, czy się nie łapiesz na akcję serwisową, to Ci wymienią za free :cool1:

16804 i 17522 może świadczyć o tym, że skończyła Ci się sonda lambda lub katalizator - zrób testy. Więcej na ten temat tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157427.45

17536 - gdzieś zasysa lewe powietrze - najprawdopodobniej gdzieś na czwórniku wychodzącym z pokrywy zaworów. Zdejmij osłonę listwy wtrysków (ta z napisem 2.0) i zobacz, czy tam gdzieś nie widzisz popękanych łączeń lub rurek.

Reszta, tak jak pisze IDUAL - wymień czujnik Halla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli błędy wykasuję to żaden błąd nie powróci, tylko po przejechaniu około 50km jak ponownie zapali się check to wtedy powracają te same błędy. Cewki są dobre, sprawdzone przez mechanika. Wymienię ten czujnik i napiszę czy pomogło. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli błędy wykasuję to żaden błąd nie powróci, tylko po przejechaniu około 50km jak ponownie zapali się check to wtedy powracają te same błędy. Cewki są dobre, sprawdzone przez mechanika. Wymienię ten czujnik i napiszę czy pomogło. Pozdro

Wszystkie błędy powracają? Jeżeli tak, to raczej cewek dobrych nie masz... Jak pisałem wyżej - zapisz się na akcję serwisową do ASO na ich wymianę za free :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...