Skocz do zawartości

fahur

Pasjonat
  • Postów

    529
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fahur

Informacje

  • Imię
    fahur
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fahur

2

Reputacja

  1. O ile nie zmieniałeś ostatnio rozrządu to najprawdopodobniej czujniki: prędkości silnika albo położenia wałka rozrządu. Więcej tu: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17748/P1340/004928
  2. 18107: coś się dzieje z elektroniką kierownicy - tutaj masz więcej informacji: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18107/P1699/005785 17536: zobacz, czy masz szczelny układ dolotowy. U mnie coś takiego wyskakiwało, jak miałem przerwany układ pomiędzy czwórnikiem a przewodem ssącym - wymiana na szczelny skutecznie pomogła. Poza tym: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17536/P1128/004392 17887: ma to samo. Jak na razie nie pozbyłem się problemu. Jedno jest pewne: jak robię test pompy podciśnienia, to jest one za niskie (tak, jak by pompa niedomagała). Pewnie należałoby ją wymienić i zobaczyć, czy pomogło. Inną przyczyną może być szczelny układ rurek, który łączy pompę podciśnienia z czwórnikiem odpowietrzającym. Kojarzę, że na forum ktoś się pokusił o wymianę wszystkich tych elementów i pomogło. 17927: sprawdź czujnik położenia wałka rozrządu (najprawdopodobniej do wymiany). Poza tym: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17927/P1519/005401
  3. fahur

    wymiana katalizatora

    To może nie jest to problem katalizatora, a sondy, która przez branie oleju, zwyczajnie się brudzi (starzeje) i proste czyszczenie/wymiana załatwi temat?
  4. Może dolot masz nieszczelny, albo coś z przepływką? Podłącz kompa i zobacz , czy jakichś błędów nie ma...
  5. fahur

    Próg OIL MIN

    47mm_8E0920900L; A4_B6/ALT/2.0_2002/benzyna
  6. fahur

    wymiana katalizatora

    Do końca nie zrozumiałem na jakim urzadzeniu próbujesz się połączyć, ale jeżeli telefon z Androidem, to najpierw parujesz OBD2 bezpośrednio z systemu, a następnie w Torque. Każde nastepne uruchomienie będzie automatycznie wywoływało łączenie z OBD2.
  7. fahur

    wymiana katalizatora

    Jest możliwość, jednak jeszcze nie ma na tym forum tak zdeterminowanego, żeby to spróbować u siebie. U mnie się pojawia check co jakieś 500km i wtedy kasuję błąd poprzez Torque oraz interfejs OBD2 z Bluetooth. Jak dociągnie ze mną Audiola do momentu, gdy ta operacja będzie się pojawiać częściej, to wtedy siądę do sterownika
  8. Nie tylko. Dodatkowo, trzeba też wymienić zawór wysokiego ciśnienia, który de facto nie trzyma oleju po wyłączeniu silnika. Uszkodzony wariator jest konsekwencją odpalania "na sucho".
  9. fahur

    wymiana katalizatora

    Właśnie Twoją historię miałem na myśli pisząc post #156. Seven is the lucky numer, na to wychodzi
  10. fahur

    wymiana katalizatora

    Rurę się podobno w środek wstawia i zachowujesz oryginalne brzemienie - tak twierdzi szef El-Tec'u
  11. fahur

    wymiana katalizatora

    To daj namiary na tę przejściówkę - sprawdzimy w naszych Audiolach
  12. fahur

    wymiana katalizatora

    Emulator był już rozkminiany i na nie wiele się to zdało. Chyba, że coś się pojawiło w ciągu ostatnich 6mscy i cudownie zadziałało?
  13. fahur

    wymiana katalizatora

    Kasuj i jeździj dalej
  14. Zasadniczo to nie trójnik a czwórnik Nie jest jakoś specjalnie drogi - nie mam w tej chwili przy sobie numeru części (ani ETKI), ale kosztuje coś ok. 70PLN.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...