Skocz do zawartości

benyA4

Pasjonat
  • Postów

    1400
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O benyA4

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia benyA4

  1. No to niestety jak pisza koledzy wyżej, nowe nie znaczy dobre. Możesz zobaczyć synchronizację rozrządu w blokach pomiarowych. Czy w czasie stukanie nie szaleje. Wraz ze wzrostem obrotów rośnie ciśnienie oleju więc hydraulika się napina. A przy zdjęciu pokrywy zerknął bym na szklanki.
  2. Czy częstotliwość wzrasta wraz ze wzrostem obrotów..??
  3. benyA4

    1.8T BFB wymiana głowicy

    Głowica ADR nie ma wyjścia na egr więc musisz go wyciąć, najlepiej przy okazji pozbyć się pompy sai. Nie ma wyjścia na egr ale ma śruby montażowe więc fizycznie moze on zostać.
  4. benyA4

    1.8T BFB wymiana głowicy

    Ja mam głowice ADR bo moja bfb też pękła. Kanał wąski i 210 koni bez problemu. Walki zostały z głowicy ADR. Pamiętaj tylko ze na wydechu muszą być inne zawory , niestety nie wszystkie firmy regerenujace główce, nawet jak powiesz ze idzie pod turbo zmieniają zawory.
  5. You're wrong. Repair is possible. You just need to have knowledge and appropriate CNC machines. You also need to use improved materials that make the part better than the original. Of course, repairing one part won't pay off, but if you make 20 of them, it's worth it.
  6. Dokładnie jak wyżej, tyrkocze wariator bo uszkodzony ma hamulec. Jak chcesz szczegółowe informacje pisz na PW.
  7. Po pierwsze są dwa rodzaje walków ssących (przesunięcie krzywej o 180 stopni). W zależności od typu walka ssącego ustawiamy go na wycięcie w walku (klin wariatora) lub strzałka znajdująca się na zębatce wariatora. Krzywki na pierwszym cylindrze wałek ssący godzina 11 wałek wydechowy godzina 13. Ogniw na łańcuchu między znakami ba być 16 jak w instrukcji. Tylko ogniwo numer 1 znajduje się po lewej stronie znam na walku wydechowym. Cecha na walku wydechowym wypada pomiędzy ogniwami dlatego dużo osób myli się biorąc jako ogniwo numer 1 to po prawej stronie znaku.
  8. Jeśli zwiekszasz kategorie wagowe to auto się podnosi a nie opuszcza. Z doświadczenia wiem że zabawa sprężynami może nie dać zamierzonego efektu. Używane sprężyny dają różne efekty. Jeśli chcesz obniżyć przód to możesz spróbować 6 kategorie na przód. Jeśli chcesz uzyskać efekt klina to polecam na tył podkładki pod sprężyny.
  9. Jeśli chodzi o zamienniki odradzam, d*pa siada. A jeśli szukacie sprężyn wysokiej klasy twardości w komforcie, polecam szukać od seata Exeo gdyż tam najczęściej występowały a jak wiadomo są identyczne jak w A4 a nie wszyscy sprzedawcy są tego świadomi.
  10. Możesz kupić cały kolektor od 2.0 fsi za około 150zl. Dźwignia w tych kolektorach jest bardziej elastyczna. Wielokrotnie je ściągnąłem, zakladalem i nigdy nie pękła. Łapiąc w rękę czuć że materiał jest bardziej elastyczny i można go wyginac.
  11. A może ktoś wie która z nowych sprężyn (tzw zamienników) odpowiadała by 14 klasie twardości audi. Niestety każdy producent pisze ze jego sprężyny świetnie sprawują się w autach z silnikiem 1.6 jak i 4.2. Nie chciał bym eksperymentować więc może ktoś się pochwali doświadczeniem???
  12. Witam. Aktualnie posiadam gwintowane zawieszenie z przodu oraz amorki sline i sprężyny 14 klasy wagowej również sline z tyłu. Muszę przejść z zwykle zawieszenie. Zakupiłem amorki przód i tył oraz sprężyny 14 klasy wagowej na przód. Mam ogromny problem ze znalezieniem tej klasy wagowej w wersji komfort na tył. Poprostu nikt ich nie ma w sprzedaży. W związku z tym że mam 14 klasę w wersji sline zastanawiam się nad podkładkami. Zastanawia mnie jednak czy pomieszanie różnych rodzajów sprężyn nie spowoduje jakichś negatywnych następstw.
  13. Błędy są stałe?? Wykasuj wszystkie błędy, przekręć zapłon i sprawdź czy pojawi się coś odrazu, jeśli nie spróbuj odpalić i ponownie sprawdź błędy. W trakcie odpalania czytaj parametry z czujnika położenia walu.
  14. Wiadomość dla dumnych posiadaczy silnika ALT, jako że często miewają problem z gruszka. Gruszka podciśnienia w silniku ALT i w silnikach 2.0 fsi różni się tylko obudowa. Jeśli potrzebujesz membranę lub dźwignie nie szukaj z ALT, do 2.0 fsi kupisz za ułamek ceny a do tego dźwignia wykonana jest z lepszego nie tak kruchego materiału. To sam tyczy się membrany. Nie ważne czy silnik 2.0 fsi pochodzi z audi, vw, czy skody. Jeśli tylko kolektor ma gruszkę to membrana jak i dźwignia będą pasować do ALT. Różnią się tylko obudowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...