Skocz do zawartości

dawid121213

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawid121213

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dawid121213

0

Reputacja

  1. Ogólnie to "same" na postoju zapalają mi się światła stopu. I na forum znalazłem właśnie, że prawdopodobnie czujnik do wymiany (chociaż już mi mechanik robił to ale wiadomo jak jest), i że można go sprawdzić w programie, tu cytat "w spoczynku wartość powinno być 000, po wciśnięciu pedału hamulca 011. Jeżeli w spoczynku pojawi się 010 to znaczy że musimy się pobawić z czujnikiem" Ale wszędzie znalazłem, że muszę tego szukać w kanale 006 a nie 066. Jutro w takim razie posprawdzam, dzięki
  2. Witam, może ktoś mi pomoże. Mam problem z pedałem hamulca i chciałem sprawdzić bloki pomiarowe w VAGu. Znalazłem na forum odpowiedni wątek i muszę zrobić "Czujnik sprawdzamy poprzez wejscie w "Select" -> "01-Engine" -> "Meas Blocks - 08" - "Grupa 006": drugie okienko "Break Pedal"" Jednak gdy wchodzę w tą opcję i wybieram grupę 006 to mam całkiem inne rzeczy tam pokazane, np w tym drugim okienku co powinien być pedal hamulca to mam "engine load". Wie ktoś czemu u mnie są inne rzeczy pokazane, ewentualnie jak wejść w interesujący mnie blok?
  3. napisałem do kilku firm na allegro i właśnie podawali mi ten z końcówką "G". Zakupiłem używany i jest identycznie, tj jak zostawiam pod firmą na 8 godzin na słońcu to przez pierwsze 500/1000 metrów pedał gazu co i raz nie reaguje (odpuszcza gaz), potem jak się rozrusza /schłodzi od klimy / coś innego się z nim stanie to działa normalnie. Myślę, że to nie wina samego używanego pedała bo wygląda to identycznie jak przy moim starym. Dobrze, że nie kupiłem nowego za 500 zł . Komputer nie pokazuje błędów w sekcji silnikowej (tam raz pojawił się pedał przyśpieszenia błąd P1639) i ABS. Co mogę jeszcze sprawdzić, gdzie może leżeć usterka?
  4. Wiesz może jak znaleźć jaki powinien być numer oryginalny pedału gazu? Widzę że u mnie poprzedni właściciel już wymieniał więc wolałbym dobrać na podstawie oryginału a nie tego co już mam. Na tym niedziałającym mam "6PV 008 375-01 8EI 721 523 A" Czy jak zamiast A na końcu zamówię z E lub B to cos zmienia, np jeden jest do manuala drugi automat?
  5. Tak, ESP już się nie pali. Rozglądam się za używanym pedałem, cena nowego trochę boli
  6. Czujnik Wymieniony, niestety problem z pedałem gazu występuje dalej. Chyba jednak będzie droższa naprawa
  7. Witam, W zimę miałem problem z reakcją na pedał gazu, podczas jazdy jakbym odpuścił gaz. Po prawdziwym odpuszczeniu pedału i naciśnięciu jeszcze raz było normalnie, przyspieszał i potem znów puszczał. Nie działało też ABS i ESP. Zwaliłem winę na wilgoć i faktycznie przy przekaźniku/komputerze miałem widoczny osad z wody, jakby kamień a obudowa była nieszczelna. Poprawiłem, uszczelniłem było ok przez pół roku, do wczoraj. Wczoraj w ten upał powtórka z rozrywki, podczas jazdy, po jakiś 40 - 50 km trasy samochód nagle przestał mi reagować na pedał gazu. Po odpuszczeniu i wciśnięciu jeszcze raz znów przyspiesza. Po 4-5 razach na krótkim odcinku zapaliła się kontrolka ESP. Po podłączeniu do komputera pokazał wczoraj 16955 P0571 Przełącznik świateł hamowania / przełącznik pedału hamulca - niesprawność obwodu prądowego. Dziś po przejechaniu 35 km było ciągle ok. Pytanie, Czy czujnik pedału hamulca może wpływać na pedał gazu? jeśli tak, to czy ten czujnik może się jakoś odkształcać od ciepła? Teraz problemem raczej nie jest woda przy komputerze, ostatnio nie padało a nawet jeśli to samochód stoi w garażu na poziomie piwnicy. Z drugiej strony w aucie chodziła klima więc w środku też nie było jakoś specjalnie ciepło. Auto z manualną skrzynią biegu, bez tempomatu. Nie wiem czy wymienić na ślepo czujnik hamulca skoro problem jest z przyspieszeniem. z góry dzięki za pomoc.
  8. Zauważyłem że check zapala się gdy wyjadę na drogę ekspresową, po przejechaniu ok 2km z prędkością 120km/h wywala błąd. Czy to może nakierować na którąś konkretniejszą usterkę?
  9. Witam Mam problem z moim 2.0 ALT w którym pojawiają się 3 błędy i przy tym zapala się check engine. Auto posiada instalacje LPG. Check zapala się w 90% przypadków rano, przy temperaturze płynu 70-85*C (wskazanie wg komputera). Błędy które pokazuje mi komputer to: 17698.p1290 czujnik temperatury płynu chłodzącego, układy chłodzące sterowane komputerem sterującym silnika – sygnał wejściowy za wysoki – G83 16804.P0420 układ katalizatora, rząd cylindrów 1 – sprawność poniżej wartości progowej 17700.P1292 termostat płynu chłodzącego – przerwany obwód prądowy F265 Wiecie może od czego zapala się check? Czujnik temperatury idzie i tak do wymiany. Czy dzięki temu zniknie też błąd przerwanego obwodu prądowego, czy czujnik a termostat to całkiem inna bajka? Nie wiem czy jest konieczność wymiany katalizatora, trochę boli mnie jego cena. Będę wdzięczny za każdą odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...