Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB wymiana głowicy


chwal33a

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie w moim BFB popękała głowica i po przewertowaniu całego forum i kilku innych, wybór padł na coś wytrzymalszego czyli ADR lub AEB.

Chodzi o to że jestem zielony w tym temacie i potrzebuję jak najwięcej info o tych dwóch głowicach, np. czym różnią się od BFB w kwestii montażu, zależy mi na p&p. Jak to jest w końcu z kanałami, bo jedni piszą że lepsze szerokie, drudzy że wąskie a jeszcze inni że to bez różnicy. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.

Edytowane przez chwal33a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj z AVJ, AWT , BEX. odpuść sobie AEB jak nie modzisz auta bo stracisz moment z dołu właśnie przez te szerokie kanały. 

Edytowane przez VRGOOD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, VRGOOD napisał(a):

szukaj z AVJ, AWT , BEX. odpuść sobie AEB jak nie modzisz auta bo stracisz moment z dołu właśnie przez te szerokie kanały. 

ADR ponoć były też z wąskimi kanałami, bo polecasz mi w sumie to samo co mam czyli kruchą lipe,

a mody będą tylko najpierw pasuje to zrobić żeby jeździło ;)

Edytowane przez chwal33a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybrałem głowicę z ADR, tylko teraz dylemat czy na kanałach 44 czy 55mm. Celuję w 220/240 mocy, wystarczy ta na węższych czy brać z szerokimi i pytanie co od razu zrobić żeby to hulało w serii jak na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam głowice ADR bo moja bfb też pękła. Kanał wąski i 210 koni bez problemu. Walki zostały z głowicy ADR. Pamiętaj tylko ze na wydechu muszą być inne zawory , niestety nie wszystkie firmy regerenujace główce, nawet jak powiesz ze idzie pod turbo zmieniają zawory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach