Skocz do zawartości

Darek_82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Darek_82

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Darek_82

0

Reputacja

  1. Witam. No i przyczyna leżała na kole rozrządu, zerwany klin (wkleiłem zdjęcie). Powodowało to luz o jeden ząbek. Szczęście że nie obróciło. Przez ten luz rozsypał się napinacz łańcucha. 10tyś km i znowu wszystko wymienione na nowe. Najważniejsze że teraz jest git 🙂 Pozdrawiam
  2. Ciśnienie zmierzone, nie pamiętam jakie ale mechanik powiedział że na zimnym jak i na ciepłym jest git. Stukot dochodzi z napinacza łańcucha. Wymieniony 10tyś km temu i już się rozsypał Czy miał już ktoś przypadek że nawet po długim postoju napinacz przy odpalaniu i na zimnym nie daje oznak zużycia, a po rozgrzaniu wali jak u mnie? - filmik z klekotem jest wklejony wyżej.
  3. Tak stukot zwiększa częstotliwość wraz z obrotami silnika. Pojawia się po zrobieniu ok. 30kilometrów i potem występuje sporadycznie ale przez znaczny czas. Uspokaja się na wyższych obrotach.
  4. Komplet rozrząd + napinacz z łańcuchem firmy SWAG założony 10tyś km temu
  5. Zestaw rozrządu łącznie z zestawem napinacza firmy SWAG wymieniony 10tyś. kilometrów temu
  6. Witam. Mam problem z moim audi A4 B6 1.8T oznaczenie silnika BFB. Po rozgrzaniu silnika pojawia się dziwny stukot na niskich obrotach. Na zimnym zimnym wszystko git. Co może być przyczyną? https://youtu.be/S-6KPf0nd4U?si=9Ve1COofdyPo6mFm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...