Skocz do zawartości

Młody1992

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Młody1992

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Młody1992

1

Reputacja

  1. Dzięki Wielkie Panowie za wyjaśnienie i za pomoc Panowie. Znam ceny ASO w Bydgoszczy poszczególnych cześć bo tylko tam idzie je dostać i nie jest za wesoło ;( Wariator 1838zł Zawór nim sterujący 1251zł napinacz 746zł łańcuszek 312zł. Niebawem będę brał się za wymianę tych części. Nie ukrywam ze załamałem się tym wszystkim. Dam znać jak tylko uporam się z tym problemem. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 14-05-2013 at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2013 at 00:03 ---------- Witam Panowie po upływie czasu naprawiłem mojego 2-litrowego alt-ka. Wymieniłem części o których wspominaliscie w postach powyżej tzn. wariatów 1850zł, zawór wysokiego ciśnienia 1300zł, łańcuszek 320zł, uszczelka zaworu. Przy okazji ze posiadam kompa sprawdziłem błędy i był błąd czujnika temperatury silnika postanowiłem go wymienić. Obecnie czekam na przepływie. Po wymianie wariatora i zaworu dźwięk kormoranów ustał. Jestem mechanikiem więc zaoszczędziłem na rozpocznie naprawiając samochód we własnym zakresie. Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:28 ---------- Wybaczcie za błędy ale pisałem z kom.
  2. Niestety, mowiac wariator masz na mysli taki "odwaznik" pod pokrywa zaworow na koncu walka ssacego za zebatka ? Z wymiana nie bedzie az tak ciezko bo sam jestem w stanie ta czesc wymienic.
  3. Witam dzięki za zainteresowanie i pomoc to jest filmik mojego alt-ka Do tematu mam jeszcze pytanie jaki właściwy naciąg powinien mieć pasek rozrządu bo u mnie mechanik wymieniał i pasek ugina się na ok 20mm a to jak dla mnie za dużo max z tego co pamiętam to 5mm. ---------- Post dopisany 11-04-2013 at 00:09 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2013 at 23:42 ---------- Dodam jeszcze ze sciagajac pokrywe zaworow widzialem ze znak na wałku ssacym znajduje sie i gory a na walku wydechowym wgl go nie widac czy ustawiac jego w takie polozenie tak jak znajduje sie ssacy?
  4. Witam wszystkim forumowiczow. Mam prcoblem tak jak w temacie silnik po rozgrzaniu chalasuje a dokladnie terkocze, dzwiek dochodzi z okolic lancuszka rozrzadu. Tak wiec nasowa sie pytanie gdzie znajduj sie problem zawor wysokiego cisnienia czy nastawnik walka rozrzadu. Przeszukalem calego neta lecz wiele jest zdan na ten temat. Prosze jesli kto kolwiek jest w stanie pomoc zeby napisal. Czesci nie sa tanie ceny od 1300 za pierwsza czesc i 1900 za druga czesc. Z gory dziekuje za pomoc.
  5. Młody1992

    Znaczenie ET Felgi

    Dzięki za pomoc. rozglądałem się tak po necie i 205/50/17 można założyć tak na 7' 7,5' i będzie już naciąg. a co do stanu naszych "wspaniałych" dróg to się zgadzam rant ochronny to priorytet. Pozdrawiam
  6. Młody1992

    Znaczenie ET Felgi

    Rozumiem to biorę et 35 a czy opona 205/50/17 nie będzie za mała tzn. czy nie będzie za bardzo naciągnięta jak felga ma oznaczenie 8J ?
  7. Młody1992

    Znaczenie ET Felgi

    Witam Panowie jestem tutaj nowy. Niedawno kupiłem a4 b6 2001r na 15' zimówkach, na lato kupiłem oponki 205/50/17 i mam zamiar kupić felgi tomason tn1 w rozmiarze 8Jx17 5x112 i tu mam pytanie jakie et wybrać tak żeby nic nie tarło 35/45 proszę o pomoc i z góry dziękuję za pomoc. ---------- Post dopisany at 19:12 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ---------- Dodam ze opony to Barum Bravuris 2 z rantem chroniącym .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...