Misiek6681 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Witam koledzy Tak jak w temacie proszę o pomoc w analizie błędów. Oto moje błędy : 16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 16684 Losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16687 Brak zapłonu cylinder 3 zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 17927 Regulacja wałka rozrządu strona 1 - zła funkcja zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY Chciałbym zaznaczyć, że mam lpg marki brc, bylem na regulacji i koleś mi powiedział, że z gazem wszystko ok. Jeśli wykasuje błędy to przez 50km jest ok, a po tej przejechanej odległości znowu zapala się check i auto słabnie
IDUAL Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Ja bym zaczął od sprawdzenie czujnika HALLA czyli położenia wałka zrozrządu to on zarządza on przebiegiem wtrysku na poszczególnych cylindrach z tąd mogą wynikać inne twoje błędy i problemy z mocą.
Misiek6681 Opublikowano 15 Września 2011 Autor Opublikowano 15 Września 2011 Dzięki wielkie kolego za odpowiedz, sprawdzę ten czujnik
fahur Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Po pierwsze: skasuj błędy i zobacz, które powrócą. Co do wypadania zapłonu, to masz pewnie cewki do wymiany (3 i 4 cylinder) - zadzwoń do ASO, czy się nie łapiesz na akcję serwisową, to Ci wymienią za free 16804 i 17522 może świadczyć o tym, że skończyła Ci się sonda lambda lub katalizator - zrób testy. Więcej na ten temat tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157427.45 17536 - gdzieś zasysa lewe powietrze - najprawdopodobniej gdzieś na czwórniku wychodzącym z pokrywy zaworów. Zdejmij osłonę listwy wtrysków (ta z napisem 2.0) i zobacz, czy tam gdzieś nie widzisz popękanych łączeń lub rurek. Reszta, tak jak pisze IDUAL - wymień czujnik Halla.
Misiek6681 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 Jeśli błędy wykasuję to żaden błąd nie powróci, tylko po przejechaniu około 50km jak ponownie zapali się check to wtedy powracają te same błędy. Cewki są dobre, sprawdzone przez mechanika. Wymienię ten czujnik i napiszę czy pomogło. Pozdro
fahur Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Jeśli błędy wykasuję to żaden błąd nie powróci, tylko po przejechaniu około 50km jak ponownie zapali się check to wtedy powracają te same błędy. Cewki są dobre, sprawdzone przez mechanika. Wymienię ten czujnik i napiszę czy pomogło. Pozdro Wszystkie błędy powracają? Jeżeli tak, to raczej cewek dobrych nie masz... Jak pisałem wyżej - zapisz się na akcję serwisową do ASO na ich wymianę za free
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się