olovski 2 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 siemka czy kazdy kluczyk scyzoryk bedzie banglal w kazdej B5 po 2 licie czy byly jakies kombinacje?? kolega z forum na na sprzedaz z B5 99 rok po 2 lifcie ale nie moze znalesc wartosci MHz ja nie mam wogole scyzora wiec nie mam z czego zczytac i ogolna lipa jest moze ktos podpowiedziec czy pomoc w temacie?? dzieki [br]Dopisany: 05 Październik 2011, 20:54_________________________________________________kolega ma oznaczenia 410,819/6/1 vdo 4d0 837 231 a w etce do mojego numer jest taki sam ale litery inne na koncu bedzie to pasowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 na pewno jest 433,92MHz. Najlepiej jak by nr sie zgadzały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 na pewno jest 433,92MHz. Najlepiej jak by nr sie zgadzały no wlasnie numer sie zgadza tylko nie ostatni alitera :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Dobry będzie ten co ma Krycha na pewno, ważne żeby pompka centralnego którą masz miała sterowanie falami radiowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 6 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Dobry będzie ten co ma Krycha na pewno, ważne żeby pompka centralnego którą masz miała sterowanie falami radiowymi. heh tego nie slyszalem jak ja rozpoznac?? po numerze czy kostkach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Po numerze na pompce. Jeżeli auto miało fabrycznie scyzoryk to pompka musi być ze sterowaniem a jeżeli był zwykły kluczyk(tak było u mnie) to trzeba również wymienić pompkę bo sterowanie nie będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Po numerze na pompce. Jeżeli auto miało fabrycznie scyzoryk to pompka musi być ze sterowaniem a jeżeli był zwykły kluczyk(tak było u mnie) to trzeba również wymienić pompkę bo sterowanie nie będzie działać. orientujesz sie jakie sa numery pompki ktore obsluguja scyzoryk chociaz jeden kluczyk mam dorabiany bo koles zgubil ale chyba mowil ze mial scyzora wiec pewnie bedzie banglac kluczyk kupilem wiec wymiana grota i przelozenie elektryki mnie czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 8D0 862 257 8D0 862 257 B 8D0 862 257 C 8D0 862257 E Ja miałem chyba z literką C i była bez sterowania, reszta powinna mieć. Teraz mam tą pierwszą bez żadnej literki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się