Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Awaria termostatu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temp. na zew. zaczynają zbliżać się do zera i znów mamy na forum setki wątków na temat termostatu :gwizdanie: :kox:

Pany wszystko jest , wystarczy użyć :szukaj:

Opublikowano

No właśnie taka jest zasada działania termostatu otwiera się przy odpowiedniej temperaturze( czyli przy dajmy na to 90) i puszcza ciepłą wodę na chłodnice która ma ją z chłodzić. Jak jest u mnie nie wiem nie zastanawiałem się ani nie sprawdzałem ale tak mi się wydaje, że temperatura nie będzie w tych wężach równa. No ale mogą być dwa problemy albo otwiera się za wcześnie i silnik jest nie dogrzany albo za późno/wcale i masz przegrzany(co pociąga za sobą większe konsekwencje).

Opublikowano

Jest owszem sam sie sugerowalem tym co jest kolego ale nie ma tego wątku jak to powinno wygladac po wymianie. . . przewody jak powinny się zachowywać \ temp./ czas nagrzania do 90stopni odpowietrzanie.Nie widzialem takiego wątku. [br]Dopisany: 14 Październik 2011, 23:36_________________________________________________U mnie chyba za puzno Bo ost stał mial 90stopni i przewody się wyrównały po 20 min . . . Wezme w. poniedzialek POJADE do ASO i kupie org nawet jak będzie kosztował 150zł bo już mi się sily skaczyly. do tego. a tak po za tym na allegro ori termostat mozna kupic proszę może o jakiś link zaufany bym był wdzięczny. To będzie trzeci i mam nadzieję ost termostat.

Opublikowano

Widocznie mało się postarałeś i dostatecznie mało czasu poświęciłeś na :szukaj::cool1:

Górny waż zawsze będzie cieplejszy od dolnego , dopiero po otwarciu termostatu dolny wąż będzie robił się ( powoli ) coraz cieplejszy

W takich temp. jakie mamy teraz silnik w Twoim samochodzie ( jednostka benzynowa , tym bardziej , że ma instalację LPG ) powinien bez problemu osiągnąć temp. roboczą po przejechaniu ~ 5 km

I taka rada , nie kupuj na allegro , tylko w ASO :cool1:

PS. Sorki swiezak84 za :ot: w temacie :wink4:

Opublikowano

Po 5km! jednak musze Kupic ori. Szybko bo wkoncu będzie wymiana uszczelki pod głowica.U mnie moim zdaniem się przegrzewa bo za gorny waz nie mozna zlapac a za dolny po okolo 15min pracy silnika dopiero Jest bardzo gorący.Zadań jeszcze pytanie czy jak by się przegrzewal to na blacie bedzie to widac ost moje pytanie i już tym nikogo nie będę meczyl tylko POJADE do ASO jak radzi kolega kupie ori i oddam do mechanika.pozd.

Opublikowano

Temp. sprawdzaj za pomocą VAG/VCDS , jak nie posiadasz takowego to , sprawdzaj w kodach klimatronika ( niestety wtedy masz dostęp tylko do sekcji G2 )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...