Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Czyszczenie turbo czy jego wysterowanie


ynos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jeżdżę tiptronikiem i ciężko jest wcisnąć pedał do ziemi by zobaczyć jak turbo w pewnym momencie się załącza ale wydawało mi się, że kiepsko się załącza. Postanowiłem wyczyścić, lecz jak pisałem w innym wątku nie udało mi się go rozebrać.

Poniżej wrzucam logi i jeśli ktoś może się wypowiedzieć na ich temat to będę wdzięczny. Czy wynika z nich jednoznacznie, że Turbo jest do czyszczenia, czy może wysterowanie przez N75 do "naprawy"?

Sterowanie zaworu EGR rozcięte i zaślepione przy EGR i przy N18. Przy teście gruchy turbo Basic Settings z VAG - sztanga rusza się płynnie w zakresie gdzieś 1.5-2.5cm (na oko). Dolot wyczyszczony. Odma odczepiona do butelki by nie syfić turbo/dolotu.

Poniżej logi statyczne i dynamiczne grupy 011.

86036457.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czego sie czepiasz, ja bym zostawil. lekki overboost nic nie zaszkodzi, wazne ze przy wyzszych predkosciach obrotowych turbo ladnie dmucha.

jest dobrze, nie szukaj dziury w calym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...