ynos 0 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Witam, jeżdżę tiptronikiem i ciężko jest wcisnąć pedał do ziemi by zobaczyć jak turbo w pewnym momencie się załącza ale wydawało mi się, że kiepsko się załącza. Postanowiłem wyczyścić, lecz jak pisałem w innym wątku nie udało mi się go rozebrać. Poniżej wrzucam logi i jeśli ktoś może się wypowiedzieć na ich temat to będę wdzięczny. Czy wynika z nich jednoznacznie, że Turbo jest do czyszczenia, czy może wysterowanie przez N75 do "naprawy"? Sterowanie zaworu EGR rozcięte i zaślepione przy EGR i przy N18. Przy teście gruchy turbo Basic Settings z VAG - sztanga rusza się płynnie w zakresie gdzieś 1.5-2.5cm (na oko). Dolot wyczyszczony. Odma odczepiona do butelki by nie syfić turbo/dolotu. Poniżej logi statyczne i dynamiczne grupy 011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 nie wiem czego sie czepiasz, ja bym zostawil. lekki overboost nic nie zaszkodzi, wazne ze przy wyzszych predkosciach obrotowych turbo ladnie dmucha. jest dobrze, nie szukaj dziury w calym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ynos 0 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 hej, nie szukam dziury w całym tylko wszędzie gdzie tu poczytasz o logach tej grupy to piszą, że dane zmierzone powinny być takie same/zbliżone do zadanych, a w mim przypadku jest bardzo różnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się