Skocz do zawartości

ynos

Pasjonat
  • Postów

    230
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ynos

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ynos

0

Reputacja

  1. Witam, czy znaleźliście rozwiązanie powyższego problemu?
  2. Witam, chciałbym zapytać, czy ktoś wymieniał przegub lub osłonę przegubu przedniego prawego, zewnętrznego bez rozpinania zawieszenia? Silnik AJM. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  3. Bez roznitowania środkowej "tulei" nie da rady otworzyć zamka. Niestety nie widzę nic uszkodzonego, a mimo to nie mogę otwierać auta z kluczyka. Czy ktoś może w jakim zakresie trzeba przekręcać kluczyk by otworzyć i zamknąć centralny zamek z kluczyka? Czy jest to około 45 stopni? I czy ruch ten wykonuje się lekko i kluczyk wraca sam w pozycję 0 - w której idzie go wyciągnąć? Bo w moim przypadku, by przekręcić kluczyk, trzeba go raczej objąć całą dłonią i po pokonaniu dużego oporu kluczyk kręci się dookoła i nie wraca sam w pozycję wyjściową.
  4. Witam, Niestety nie mogę przekręcić kluczyka w zamku drzwi i otworzyć auta z kluczyka. Coś chyba nie tak z wkładką. Wyciągnąłem klamkę+zamek lecz nie wiem jak wyciągnąć wkładkę zamka. Czy ktoś może poinstruować?
  5. jeśli chodzi o mnie to temat można zamknąć. Problem 'nadpobudliwego' ABS przy dużych prędkościach rozwiązany. Przerabiałem różne metody odpowietrzania, przepompowania, zmieniania płynu na nowy, ustawiania czujników ABS, pomiary wiązek elektrycznych, pomiar sygnału czujników oscyloskopem, podmiana sterownika ESP (+wgranie softu) itd. itp..... W końcu okazało się, że miałem nabite złe pierścienie ABS na tylne koła. W moim lifcie ponoć występowały 2 rodzaje i ktoś kiedyś nabił złe. Miałem złe pierścienie ABS nabite takie z prostokątnymi otworamia, a powinny być pełne z zębami prostokątnymi (prostokątny ząb wyższy, niższy, wyższy, niższy itd.). Po nabiciu odpowiedzniego pierścienia wszystko działa. Niestety wszyscy z automatu kazali robić powyższe czynności przy układzie ABS bo niekt nie przypuszczał, że ktoś nabił złe pierścienie. Mam nadzieję, że innym to pomoże - pierścienie tanie i wszystko działa (a wypalane ścieżki w AJM nie występują pod czarną pokrywą opisywanę w tym temacie).
  6. jeśli chodzi o mnie to temat można zamknąć. Problem 'nadpobudliwego' ABS przy dużych prędkościach rozwiązany. Przerabiałem różne metody odpowietrzania, przepompowania, zmieniania płynu na nowy, ustawiania czujników ABS, pomiary wiązek elektrycznych, pomiar sygnału czujników oscyloskopem, podmiana sterownika ESP (+wgranie softu) itd. itp..... W końcu okazało się, że miałem nabite złe pierścienie ABS na tylne koła. W moim lifcie ponoć występowały 2 rodzaje i ktoś kiedyś nabił złe. Miałem złe pierścienie ABS nabite nr 1. Po nabiciu pierścieni nr 2 wszystko działa. Niestety wszyscy z automatu kazali robić powyższe czynności przy układzie ABS bo niekt nie przypuszczał, że ktoś nabił złe pierścienie. Mam nadzieję, że innym to pomoże - pierścienie tanie i wszystko działa.
  7. ynos

    Problem Przy Hamowaniu

    instrukcje z tego filmu, jak i różne metody odpowietrzania, przepompowania, zmieniania płynu na nowy, ustawiania czujników ABS, pomiary wiązek elektrycznych, pomiar sygnału czujników oscyloskopem, podmiana sterownika ESP (+wgranie softu) itd. itp..... W końcu okazało się, że miałem nabite złe pierścienie ABS na tylne koła. W moim lifcie ponoć występowały 2 rodzaje i ktoś kiedyś nabił złe. Criss - sprawdź jakie masz pierścienie. Ja mialem z wyciętymi prostokątnymi otworami, a powinny być pełne (ząb prostokątny, wgłębienie prostokątne, ząb prostokątny, wgłębienie itd.) oczywiście ilość zębó na wszystkich kołach musi być równa.
  8. masz takie na zbyciu . Wina leży po N239 po jego popdpięciu podciśnienie spada. Pytanie jakim sygnałem i kiedy jest sterowny ten zawór - przy wyłaczaniu stacyki podawana jest masa na zawór czy wycinana?
  9. Witam, Ostatnie parę miesięcy żona jeździła tylko po mieście. Wsiadłem ostatnio i okazało się, że auto ma okropnego muła. Próbowałem przepędzić parę razy na wysokich obrotach od 3-4.5 (około 150km) ale niestety nic nie pomogło, a w sumie to nie można nawet osiągnąć prędkości powyżej 120km/h. Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia - nic nie dało. Zamieniłem N75 z N18 - bez różnicy. Sztange idzie ruszyć palcem - dosyć ciężko ale płynnie. EGR odłączony, zaślepiony ->N18 podłączony tylko wtyczką elektryczną. Proszę o analizę logów i sugestię co mogę jeszcze sprawdzić zanim pojadę do regeneracji turbo? Jakie powinno być ciśnienie na przyjściu do gruszki (sztangi turbo)? Kiedy i co steruje N75 - tzn. kiedy powinno puszczać podciśnienie na gruchę - bo może nie mam dobre sterowania N75? logi dynamiczne grupy 011 w linku: http://www.directupload.net/file/d/4069/cteb2nmo_pdf.htm Z góry dziękuję za sugestie
  10. jutro podjade do nich jeszcze raz-przed tem nie miałem nr oryginalnego. Przednie mam 45zębów, domyślam się, ze tylne też tyle powinny mieć. Kojarzysz cenę u Ciebie w mieście-orientacyjnie. Dzieki za info.
  11. jak możesz to podaj ich nr to pójde u mnie i powiem, czego mają szukać w ich bazie:) i te co brałeś do AJM to były z otworami, czy ząbkowane?
  12. w pierszym poscie pisałem, że InterCars w bazie nic nie znalazł do mnie - ani koronek, ani piast z koronkami.
  13. a czy ktoś ma widok tarczy wg np. ETKI? Tzn. w serwisie powiedzili mi, że pod nr 433614149A nie mają widoku, więc czy będzie to otworowany piercień, czy ząbkowany, okaże się jak zamówię i przyjdą do serwisu - bo na miejscu nie mają takich a ile powinno być w odpowiednim pierścieniu do mojego auta okienek/ ząbków na tylnych pierścieniach i ile ząbków na przednich pierścieniach/przegubach?
  14. Czyli nr 2wg Was. Czy piasta m ma jakiś ustalony rant do osadzenia pierścienia. Czy muszę sobie wymierzyć jak głęboko osądzać pierścień? Schłodzenie tarczy i nagrzanie pierścieni będzie dobrą metodą osadzenia? Powaguspisz-jaka cena?
  15. Witam, czy ktoś może podać nr koronki ABS w tylnej piaście dla A4 B5 1,9TDi AJM z ESP rok 2001. Czy tam powinna być taka koronka: nr 1. czy nr 2 bo np. w intercars nie mają i nie potrafią powiedzieć, wg ETKi wychodzi że nr 2, a w innej hurtowi sądzą, że nr 1 były montowane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...