cirss
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O cirss
Informacje
-
Imię
Bartosz
-
Miasto
Bolesławiec
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia cirss
0
Reputacja
-
Witam. Od pewnego czasu zauważyłem dosyć dziwne zjawisko, które pojawia się przy włączonej klimatyzacji. Na początku zbytnio się tym nie przejmowałem, gdyż tłumaczyłem to sobie po prostu dodatkowym obciążeniem silnika przez klime. Problem zaczął się od tego, że pewnego dnia stojąc na biegu jałowym (przy włączonej klimie i silniku) zauważyłem jakby nieregularności w pracy silnika. Jakby obroty podskakiwały (chociaż obrotomierz temu zaprzeczaO i towarzyszące im buczenie. Owe nieregularności występują dosyć często. Ostatnio problem się pogłębił. Przy spuszczaniu na luz oraz ściągnięciu stóp z pedałów słychać jakby ten skok obrotów i buczenie. W aucie w sierpniu wymieniałem kompletny rozrząd (wszystkie paski, rolki, napinacze, pompa wody). Przy obecnych temperaturach ostatnio też po dłuższym postoju usłyszałem jakby piszczenie, które jednak szybko zanika (po chwili jazdy) Dodam jeszcze (wiem, że to nie jest na to odpowiednie miejsce, ale uznałem, że nie ma sensu otwierać drugiego tematu) że ostatnio zauważyłem w aucie przy nierozgrzanym silniku pewne trzeszczenie (coś o niskiej częstotliwości, jakby plastik ocierał o plastik) przy przekraczaniu 1600 obrotów. Sam już zgłupiałem Może Wy macie jakieś pomysły? Z góry dziękuję za pomoc.
-
Odpowietrzanie podciśnieniowe. Teraz będę chciał załatwić sobie pompę abs, aby przełożyć i zobaczyć czy problem zniknie. Jeśli zniknie to pół biedy, kupi się pompę i po problemie
-
Ja tylko dodam, że odpowietrzenie nic nie dało. Teraz trzeba będzie się przyjrzeć pompie. Najlepiej byłoby znaleźć przed kupnem kolejnej, egzemplarz do wypróbowania czy na pewno to pomoże!
-
Jakoś po weekendzie będę jechał do mechanika robić rozrząd. Przy okazji zerkniemy na pompę, odpowietrzymy układ... Dam znać co i jak
-
Byłem na diagnostyce. Mechanik stwierdził, że problem leży w pompie abs, albo we wspomaganiu hamulców..
-
Teraz właśnie mijają 2 lata (przynajmniej tak wynika z tego, co jest napisane na pojemniczku), w poniedziałek jadę na wymianę płynu i odpowietrzenie układu. Jak wrócę to dam znać czy pomogło.
-
A czy wina może leżeć po stronie zapowietrzonego układu hamulcowego?
-
Witam, niedawno nabyłem Audi A4 b5 Avant 2001r. Wszystko z nią jest w jak najlepszym porządku, jedynie te hamulce bardzo uprzykrzają mi życie. Problem polega w tym, że już po kupnie (przed wymianą klocków i tarcz) auto miało dziwny problem. Polega on na tym, że przy hamowaniu w celu wytracenia prędkości hamulce w pewnym momencie "gwałtownie łapią" (towarzyszy temu dźwięk, który najtrafniej opisałbym chyba jako "chrząknięcie"). Wygląda to mniej więcej tak. Jadę 120, chcę w miarę szybko przyhamować do 70/80, do pewnego momentu wszystko jest okej, hamuje stopniowo, delikatnie, bez żadnych dźwięków towarzyszących, aż nagle (cały czas trzymając wciśnięty pedał hamulca) czuć właśnie to gwałtowne szarpnięcie (jako kierowca przy tym zdarzą mi się lekko polecieć do przodu). Myślałem, że to wina klocków i tarcz, jednak zmieniłem i problem nadal trwa. Spędziłem wiele godzin przeszukując google, jednak nie udało mi się odszukać osoby z podobnym problemem. Może jednak komuś z Was przydarzył się podobny problem i wie, gdzie leży jego przyczyna? Za wszystkie odpowiedzi dziękuje.